🚨⚡🚨 Біткоін по $100к. Час встановлювати Trustee Plus і випускати картку для розрахунків безкоштовно 👉
Олександр КузьменкоGameDev
15 листопада 2024, 18:50
2024-11-15
Розробники української гри SAND пообіцяли покращити оптимізацію та серверну інфраструктуру після першого публічного плейтесту
Українська студія Hologryph, яка створює PvPvE-шутер SAND про «галичан в космосі», розповіла про те, над чим працює після першого відкритого плейтесту. За словами розробників, у ньому взяли участь понад 200 000 гравців.
«Ми опрацьовуємо усі ваші пропозиції та зауваження: у наших планах на майбутнє ми будемо спиратись саме на них. Обіцяємо, що наступна подорож на [планету] Софію стане ще кращою — в першу чергу завдяки вам та вашій підтримці», — зазначили Hologryph у пресрелізі.
Розробники повідомили, що почули гравців, і визнали, що SAND потребує доопрацювання та оптимізації, якою вони вже займаються. Студія вже перероблює візуальні ефекти, щоб вони й виглядали, і працювали краще, а також працює над іншими методами оптимізації гри.
Ще однією проблемою, на яку скаржилися гравці, була стабільність серверів. Раніше розробники повідомляли, що плейтест став тимачсово недоступний через «серйозні проблеми» з серверною інфраструктурою. У п’ятницю стало відомо, що їм заблокували акаунт на хмарній платформі компанії Microsoft.
«Як ви знаєте, під час Next Fest наші сервери зненацька відключилися без будь-якого попередження від провайдера, через що гра стала недоступною. Для нас, як і для вас, це стало неабияким розчаруванням. Щоб запобігти подібним ситуаціям у майбутньому, ми змінимо провайдера серверів перед наступним плейтестом», — пообіцяли в Hologryph.
В студії також розповіли над якими функціями працюють на основі фідбеку від гравців:
Запобігання спавн-кемпінгу. Трамплери будуть спавнитися в окремих безпечних локаціях, до яких буде важко дістатися гравцям, що вже перебувають на поверхні.
Менеджмент інвентарю. З’являться нові функції для управління орбітальними запасами — зокрема можливість розділити предмети до експедиції.
Видалення персонажів.
Нові відсіки та можливості кастомізації трамплерів. Серед них — сходи та броньовані турелі.
Розробники зазначили, що в роботі знаходиться виправлення багів, балансування ігрового процесу та додавання системи античита. Вони також додали, що в SAND з’явиться нова зброя, червоні вибухові діжки та нова локація з мінним полем.
Нагадаємо, що події гри SAND, яку в Україні часто називають «грою про галичан в космосі», розгортаються в альтернативній версії початку XX століття, де людство подорожує між зірками, а космічну експансію очолила Австро-Угорська імперія.
Персонажі гри походять із Галичини, регіону Австро-Угорської імперії, населеного переважно українцями та поляками. На ранніх етапах колонізації Кайзер пообіцяв галичанам значну частину планети Софі, спонукаючи їх стати основною робочою силою для будівництва міст, які згодом належатимуть їм.
SAND ще немає дати релізу, але в неї є сторінка в Steam, де гру можна додати у список бажаного.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.