🚀 Trustee Plus - ваш криптогаманець з вбудованою платіжною карткою тут 👉
Микита КазимировGameDev
26 вересня 2022, 17:12
2022-09-26
У Disney вкрай амбітні плани на ігри за «Зоряними війнами». Компанія хоче бачити щонайменше два проєкти на рік
У Disney вирішили серйозно взятися за ігрове відгалуження «Зоряних війн». Мультимедійна корпорація планує в майбутньому прийти до випуску щонайменше двох ігор на рік по одній зі своїх головних франшиз. Про це повідомив сайт Insider Gaming, що належить відомому журналісту та інсайдеру Тому Хендерсону.
Анонімні джерела, близькі до Disney, поділилися планами компанії на ігровий напрямок. Нові ігри мають виходити кожні шість місяців.
Причому одна гра на рік повинна бути класу ААА, щось рівня Star Wars Jedi: Fallen Order або Star Wars: Battlefront. А інша може бути меншого масштабу, як було у випадку Star Wars: Squadrons. Подібне чергування дозволить трохи знизити навантаження на розробників.
На агресивнішу тактику щодо розробки в Disney зважилися після того, як видавець EA втратив ексклюзивні права на створення відеоігор на основі «Зоряних війн». Тепер зробити інтерактивну розвагу по франшизі може будь-яка бажаюча студія.
Прямо зараз відомо про розробку наступних ігор по Star Wars:
екшн від Емі Генніг та Skydance Media
шутер від Respawn Entertainment (Titanfall, Apex Legends)
гра у відкритому світі від Ubisoft
Star Wars: Eclipse від Quantic Dream
ремейк рольової гри Knights of the Old Republic від Saber Interactive (російська студія)
Jedi: Survivor, продовження успішної Jedi: Fallen Order, від Respawn Entertainment
Star Wars: Hunters від Zynga
стратегія від Respawn Entertainment
Але це лише офіційно анонсовані ігри. Також інсайдери кажуть, що в розробці знаходяться одразу кілька додаткових ігор щодо «Зоряних війн». Одна з них, ймовірно, буде за серіалом «Мандалорець».
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.