💳 Термінова новина! Trustee Plus — найкраще рішення для розрахунку криптою 👉

Два роки тому дівчина замовила на Rozetka крісло. З того часу їй періодично пише кур'єр (раз просив позичити 150 грн), який його доставив: у справу втрутилася компанія

Покупчиня крінжує з повідомлень працівника компанії.

Залишити коментар
Два роки тому дівчина замовила на Rozetka крісло. З того часу їй періодично пише кур'єр (раз просив позичити 150 грн), який його доставив: у справу втрутилася компанія

Покупчиня крінжує з повідомлень працівника компанії.

Два роки тому дівчина замовила на Rozetka крісло, з того часу їй періодично пише кур'єр, який його доставив.

Про це в Twitter розповіла користувачка з нікнеймом «Татка».

Одного разу хлопець попросив позичити 150 грн, бо в нього нібито вкрали гаманець на вокзалі.

Фото — Twitter

Авторка твіту пише, що давно змінила місце проживання, тому особливого дискомфорту ці повідомлення їй не приносять, «Хіба крінжую трохи», — каже дівчина.

На твіт відреагували в Rozetka. У компанії попросили вибачення за ситуацію та попросили номер замовлення та номер, із якого пишуть повідомлення. Дівчина каже, що оскільки замовлення було зроблене доволі давно, то номер знайти не може. А номер мобільного, з якого пишуть, прихований.

На це в Rozetka відповіли, що дізнатися номер замовлення можна на сайті або в мобільному застосунку в особистому кабінеті. Без номера телефону або замовлення компанія не зможе перевірити й ідентифікувати цю людину.

UPD. Клієнтка «Цитрус» заявила що її намагалися «розвести» на 17 000 грн за ремонт смартфона. У компанії кажуть що це наклеп і готують позов до суду
UPD. Клієнтка «Цитрус» заявила, що її намагалися «розвести» на 17 000 грн за ремонт смартфона. У компанії кажуть, що це наклеп і готують позов до суду
По темi
UPD. Клієнтка «Цитрус» заявила, що її намагалися «розвести» на 17 000 грн за ремонт смартфона. У компанії кажуть, що це наклеп і готують позов до суду
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
Як працюють поштомати від «Нова пошта», Meest та ROZETKA, і що потрібно, аби ними скористатись
Як працюють поштомати від «Нова пошта», Meest та ROZETKA, і що потрібно, аби ними скористатись
Як працюють поштомати від «Нова пошта», Meest та ROZETKA, і що потрібно, аби ними скористатись
Зараз, щоб отримати чи відправити посилку навіть не потрібно йти до відділення служби доставки, чекати довгі черги та витрачати купу часу. Це можна зробити за допомогою поштоматів — автоматичних теміналів, які розташовані у місцях активних переміщень людей, магазинах, супермаркетах та навіть в житлових будинках.  dev.ua зібрав інформацію про термінали різних сервісів доставки, де вони знаходяться, чим відрізняються, як скористатись поштоматом та які особливості вони мають. (оновлений текст від 17 листопада 2021 року)
Rozetka запустила сервіс обміну гаджетами. Як отримати новий замість старого?
Rozetka запустила сервіс обміну гаджетами. Як отримати новий замість старого?
Rozetka запустила сервіс обміну гаджетами. Як отримати новий замість старого?
«Пікіруючий літак». CEO Rozetka про звільнення айтішників, збитки та дефіцит техніки
«Пікіруючий літак». CEO Rozetka про звільнення айтішників, збитки та дефіцит техніки
«Пікіруючий літак». CEO Rozetka про звільнення айтішників, збитки та дефіцит техніки
СЕО Rozetka Владислав Чечоткін дав для Forbes перше інтерв’ю з початку війни. В ньому розповів, чому компанія звільнила айтішників, яких управлінських помилок можна було уникнути, щоб врятувати співробітників і магазини, та чи передрікає Rozetka дефіцит техніки в Україні через війну.
В Rozetka та «Укрпошті» пояснили, чому після оголошення продажу марок з руським кораблем сайт не працював
В Rozetka та «Укрпошті» пояснили, чому після оголошення продажу марок з руським кораблем сайт не працював
В Rozetka та «Укрпошті» пояснили, чому після оголошення продажу марок з руським кораблем сайт не працював

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.