Два роки тому дівчина замовила на Rozetka крісло. З того часу їй періодично пише кур'єр (раз просив позичити 150 грн), який його доставив: у справу втрутилася компанія
Покупчиня крінжує з повідомлень працівника компанії.
Покупчиня крінжує з повідомлень працівника компанії.
Покупчиня крінжує з повідомлень працівника компанії.
Два роки тому дівчина замовила на Rozetka крісло, з того часу їй періодично пише кур'єр, який його доставив.
Про це в Twitter розповіла користувачка з нікнеймом «Татка».
Одного разу хлопець попросив позичити 150 грн, бо в нього нібито вкрали гаманець на вокзалі.
Авторка твіту пише, що давно змінила місце проживання, тому особливого дискомфорту ці повідомлення їй не приносять, «Хіба крінжую трохи», — каже дівчина.
На твіт відреагували в Rozetka. У компанії попросили вибачення за ситуацію та попросили номер замовлення та номер, із якого пишуть повідомлення. Дівчина каже, що оскільки замовлення було зроблене доволі давно, то номер знайти не може. А номер мобільного, з якого пишуть, прихований.
На це в Rozetka відповіли, що дізнатися номер замовлення можна на сайті або в мобільному застосунку в особистому кабінеті. Без номера телефону або замовлення компанія не зможе перевірити й ідентифікувати цю людину.