Директорка Diia.City United про бронювання айтівців: «Чомусь багато хто думає, що для резидентів «Дія. City» всі питання вирішуються легко»
Глава однієї з бізнес-спілок на базі «Дія City» розповіла про ситуацію з бронюванням IT-фахівців.
Глава однієї з бізнес-спілок на базі «Дія City» розповіла про ситуацію з бронюванням IT-фахівців.
Глава однієї з бізнес-спілок на базі «Дія City» розповіла про ситуацію з бронюванням IT-фахівців.
Виконавча директорка бізнес-спілки Diia.City United Наталія Микольська в інтерв’ю виданню Delo розповіла про проблеми бронювання айтівців.
«Ситуація з бронюванням була й залишається для техгалузі критичною. Чомусь багато хто думає, що для резидентів „Дія City“ всі питання вирішуються легко. Насправді зараз заброньовано близько 2% технологічного сектору, це трохи понад 4000 спеціалістів від 300 000 з усієї індустрії», — сказала фахівчиня.
Вона назвала чинну процедуру «невиправдано ускладненою, де-факто дуже тривалою й не завжди прозорою».
«Тому в бізнесу був негайний запит на прозорий, ефективний і швидкий процес бронювання — уряд почув. На початку червня уряд підтримав постанову щодо запуску електронного сервісу бронювання на порталі „Дія“. Орієнтовно запуск послуги запланований на початок липня (міністр Федоров вже анонсував бета-тестування електронного бронювання в „Дії“ — ред.)», — сказала Наталія Микольська.
Вона пояснила, що на першому етапі забронювати своїх співробітників онлайн зможуть критично важливі підприємства та компанії, які працюють на потреби Сил оборони. Далі перелік розширюватиметься.
Також цією постановою уряд вніс у процедуру бронювання ще кілька важливих для індустрії змін, на яких наполягали в IT-секторі: термін бронювання збільшується із 6 до 12 місяців; можна буде бронювати працівників із дефіцитними ВОС; підприємства оборонно-промислового комплексу зможуть бронювати до 100% військовозобовʼязаних.