Школи «Армії дронів» 👇

Як змінилися покупки українців в інтернеті за 13 років: статистика Rozetka

До свого 18-річчя найбільший український онлайн-ритейлер Rozetka поділився інформацією про найпопулярніші товари та категорії товарів в інтернеті за 2010–2023 рр.

Залишити коментар
Як змінилися покупки українців в інтернеті за 13 років: статистика Rozetka

До свого 18-річчя найбільший український онлайн-ритейлер Rozetka поділився інформацією про найпопулярніші товари та категорії товарів в інтернеті за 2010–2023 рр.

До 2016-го найпопулярнішою категорією товарів на сайті були комп’ютери та ноутбуки. Потім їх змінили смартфони, телевізори й електроніка, які раніше посідали другу позицію в рейтингу. А від початку повномасштабної війни у 2022-му найбільший попит серед усіх категорій мають товари для дому: посуд, побутова хімія, меблі, лампи та світильники, господарські товари, альтернативні джерела енергії тощо.

Від 2010-го до трійки найпопулярніших категорій товарів стабільно входила побутова техніка. Однак минулого року вона поступилася місцем товарам із категорії «Краса та здоров’я»: засоби гігієни, косметика, парфумерія, медичні засоби й інструменти тощо.

До найпопулярніших категорій товарів за вказані роки також увійшли «Інструменти та автотовари», «Алкогольні напої та продукти», «Одяг, взуття та прикраси», «Зоотовари». А також категорія «Дитячі товари», що у 2021-му посідала 3 місце, однак із початком повномасштабної війни змістилася на останні позиції в десятці. Натомість від минулого року цю категорію випереджають товари для військових і товари для виживання (газові балони, пальники, спальники тощо).

З-поміж конкретних товарів на Rozetka найбільшою популярністю найдовше користувалися карти пам’яті (2012–2015). У 2016-му їхнє місце посіли павербанки, які утримували позицію до 2018-го. 

У зв’язку з пандемією коронавірусу у 2020–2021 рр. рейтинг найпопулярніших товарів очолили вологі серветки. А у 2022–2023 рр. у зв’язку з вимкненнями електроенергії лідерство в топі повернулося до павербанків.

Одним із найпопулярніших товарів у 2023-му стала сіль із лімітованої партії «Міць. Українська кам’яна», створена у рамках спільної ініціативи ДП «Артемсіль» та державної фандрейзингової платформи UNITED24: 465 гривень із продажу кожної пачки йшли на закупівлю дронів-камікадзе для ГУР.

Серед інших топових товарів у різні роки: фотоапарати (2010), балончики для пневматичної зброї (2011), підгузки (2018) та подушки (2019).

Forbes: «Rozetka майже купив казахстанський фінтех-гігант Kaspi оцінка $1 - $3 млрд»
Forbes: «Rozetka майже купив казахстанський фінтех-гігант Kaspi, оцінка $1 — $3 млрд»
По темi
Forbes: «Rozetka майже купив казахстанський фінтех-гігант Kaspi, оцінка $1 — $3 млрд»
UPD. Rozetka запускає в Польщі інтернет-магазин. Є сайт вакансії та подробиці від Владислава Чечоткіна
UPD. Rozetka запускає в Польщі інтернет-магазин. Є сайт, вакансії та подробиці від Владислава Чечоткіна
По темi
UPD. Rozetka запускає в Польщі інтернет-магазин. Є сайт, вакансії та подробиці від Владислава Чечоткіна
Українські технобренди знову влаштували флешмоб у Twitter. Цього разу про бажання на 2023. Чого хочуть Rozetka Comfy «Київстар» та інші? 
Українські технобренди знову влаштували флешмоб у Twitter. Цього разу про бажання на 2023. Чого хочуть Rozetka, Comfy, «Київстар» та інші? 
По темi
Українські технобренди знову влаштували флешмоб у Twitter. Цього разу про бажання на 2023. Чого хочуть Rozetka, Comfy, «Київстар» та інші? 
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте також
Rozetka запустила сервіс обміну гаджетами. Як отримати новий замість старого?
Rozetka запустила сервіс обміну гаджетами. Як отримати новий замість старого?
Rozetka запустила сервіс обміну гаджетами. Як отримати новий замість старого?
«Пікіруючий літак». CEO Rozetka про звільнення айтішників, збитки та дефіцит техніки
«Пікіруючий літак». CEO Rozetka про звільнення айтішників, збитки та дефіцит техніки
«Пікіруючий літак». CEO Rozetka про звільнення айтішників, збитки та дефіцит техніки
СЕО Rozetka Владислав Чечоткін дав для Forbes перше інтерв’ю з початку війни. В ньому розповів, чому компанія звільнила айтішників, яких управлінських помилок можна було уникнути, щоб врятувати співробітників і магазини, та чи передрікає Rozetka дефіцит техніки в Україні через війну.
В Rozetka та «Укрпошті» пояснили, чому після оголошення продажу марок з руським кораблем сайт не працював
В Rozetka та «Укрпошті» пояснили, чому після оголошення продажу марок з руським кораблем сайт не працював
В Rozetka та «Укрпошті» пояснили, чому після оголошення продажу марок з руським кораблем сайт не працював
Rozetka повернула понад 500 працівників і відкриває точки в Київській області
Rozetka повернула понад 500 працівників і відкриває точки в Київській області
Rozetka повернула понад 500 працівників і відкриває точки в Київській області

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.