Як змінилися покупки українців в інтернеті за 13 років: статистика Rozetka
До свого 18-річчя найбільший український онлайн-ритейлер Rozetka поділився інформацією про найпопулярніші товари та категорії товарів в інтернеті за 2010–2023 рр.
До свого 18-річчя найбільший український онлайн-ритейлер Rozetka поділився інформацією про найпопулярніші товари та категорії товарів в інтернеті за 2010–2023 рр.
До свого 18-річчя найбільший український онлайн-ритейлер Rozetka поділився інформацією про найпопулярніші товари та категорії товарів в інтернеті за 2010–2023 рр.
До 2016-го найпопулярнішою категорією товарів на сайті були комп’ютери та ноутбуки. Потім їх змінили смартфони, телевізори й електроніка, які раніше посідали другу позицію в рейтингу. А від початку повномасштабної війни у 2022-му найбільший попит серед усіх категорій мають товари для дому: посуд, побутова хімія, меблі, лампи та світильники, господарські товари, альтернативні джерела енергії тощо.
Від 2010-го до трійки найпопулярніших категорій товарів стабільно входила побутова техніка. Однак минулого року вона поступилася місцем товарам із категорії «Краса та здоров’я»: засоби гігієни, косметика, парфумерія, медичні засоби й інструменти тощо.
До найпопулярніших категорій товарів за вказані роки також увійшли «Інструменти та автотовари», «Алкогольні напої та продукти», «Одяг, взуття та прикраси», «Зоотовари». А також категорія «Дитячі товари», що у 2021-му посідала 3 місце, однак із початком повномасштабної війни змістилася на останні позиції в десятці. Натомість від минулого року цю категорію випереджають товари для військових і товари для виживання (газові балони, пальники, спальники тощо).
З-поміж конкретних товарів на Rozetka найбільшою популярністю найдовше користувалися карти пам’яті (2012–2015). У 2016-му їхнє місце посіли павербанки, які утримували позицію до 2018-го.
У зв’язку з пандемією коронавірусу у 2020–2021 рр. рейтинг найпопулярніших товарів очолили вологі серветки. А у 2022–2023 рр. у зв’язку з вимкненнями електроенергії лідерство в топі повернулося до павербанків.
Одним із найпопулярніших товарів у 2023-му стала сіль із лімітованої партії «Міць. Українська кам’яна», створена у рамках спільної ініціативи ДП «Артемсіль» та державної фандрейзингової платформи UNITED24: 465 гривень із продажу кожної пачки йшли на закупівлю дронів-камікадзе для ГУР.
Серед інших топових товарів у різні роки: фотоапарати (2010), балончики для пневматичної зброї (2011), підгузки (2018) та подушки (2019).