💳 Кожен. Повинен. Мати. Trustee Plus: криптогаманець і європейська платіжна картка з лімітом 50к євро 👉

«Вам пропонували красти гроші людей за відсоток?». Розробник розповів, як ледь не став PM колцентру без сайту через «брак комерційного досвіду»

Fullstack developer Артем Бахмет поділився історією про те, як, відгукнувшись на вакансію розробника ледь не став співробітником шахрайського кол-центру, який видурює в українців гроші. 

Залишити коментар
«Вам пропонували красти гроші людей за відсоток?». Розробник розповів, як ледь не став PM колцентру без сайту через «брак комерційного досвіду»

Fullstack developer Артем Бахмет поділився історією про те, як, відгукнувшись на вакансію розробника ледь не став співробітником шахрайського кол-центру, який видурює в українців гроші. 

Переповідаємо його історію.

«Вам пропонували красти гроші людей за відсоток? Йдеться про call-центри/офіси, які заробляють гроші за допомогою обману людей. Вони функціонують як „фінансові/маркетингові“ та інші компанії, пропонуючи вам попрацювати менеджером по роботі з клієнтами. Вони дзвонять мені щодня, але сьогодні після дзвінка стало зрозуміло, що вони зробили крок трошки далі, хоча й залишились дуже дурними», — ділиться враженнями у LinkedIn розробник.

А відбувалося все так.

Спочатку Артем відгукнувся на вакансію Frontend-developer у компанію КРОПЕРС ТОРГ.

Потім йому зателефонував якийсь Олександр. «Починає дізнаватися про комерційний досвід, потім говорить, якщо його немає, тоді готові запропонувати вам посаду Product-менеджера в одному з проєктів», — розповідає девелопер.

А далі починається найцікавіше. «Починається найтупіший треш: Олександр починає дуже хвалити їхню „велику перспективну компанію“, класний офіс, і говорить, що для мене це дуже класна пропозиція, адже зараз ситуація на ринку IT важка, і роботу знайти нереально», — ділиться розробник.

За словами Артема, представник роботодавця розповів, що у компанії два проєкти: з таргету і онлайн-шкіл. «Я, як Product, буду спілкуватися з клієнтами, дізнаватися, якого кольору вони хочуть сайт і передавати це розробникам. А потім, можливо, стану сам розробником!!!», — описує оголошені йому перспективи Артем. 

На прохання кандидата надіслати сайт компанії, йому відповіли, що компанія має тільки сайти з таргету і онлайн-шкіл. «Щось дивне, не здається? У великої компанії немає свого сайту? А як вони залучають клієнтів? Адже сайт — це обличчя компанії, чи ні?», — ставить риторичні питання розробник.

Представник «роботодавця» намагався пояснити Артему, що в сайті немає потреби. «Я, як розробник, охоче йому «вірю», тому відповідаю: «ок, надішліть мені сайт по таргету і онлайн-школам», — описує події розробник.

Артем розповів, що поставив до відома потенційного роботодавця, що шукає роботу виключно на ремоуті. «Також йому кажу, що в «офісах» не працюю, тому якщо це «офіс», ми можемо не витрачати час один одного. Він відповідає що ні, звісно це не «офіс», я сам приїду і зможу переконатися в цьому», — розповідає Артем Бахмет.

Так розробник врешті-решт погодився на співбесіду та попросив вислати адресу і два сайти, про які розповідав роботодавець. 

Ну й ось ще одне уточнення від кандидата: «Вишенька на торті: перевіряю його номер через GetContact і бачу, що він то Андрій, то Жора, то ще хтось, але ніяк не Олександр». 

Розробнику більше ніхто не писав і жодних адрес і сайтів не надсилав. 

19-річний розробник працює по 8-12 годин без вихідних. Ось три правила що допомагають йому не перегоріти та тримати кукуху в порядку
19-річний розробник працює по 8-12 годин без вихідних. Ось три правила, що допомагають йому не перегоріти та тримати кукуху в порядку
По темi
19-річний розробник працює по 8-12 годин без вихідних. Ось три правила, що допомагають йому не перегоріти та тримати кукуху в порядку
«Зарплата як в АТБ — це не IT. Можна було і не вчитись». Розробник отримав оффер на першій же співбесіді та відразу відмовився від нього. Ось три причина такого кроку
«Зарплата, як в АТБ — це не IT. Можна було і не вчитись». Розробник отримав оффер на першій же співбесіді, та відразу відмовився від нього. Ось три причина такого кроку
По темi
«Зарплата, як в АТБ — це не IT. Можна було і не вчитись». Розробник отримав оффер на першій же співбесіді, та відразу відмовився від нього. Ось три причина такого кроку
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте також
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
Кількість вакансій в IT з початком війни скоротилася, та шедеврів серед них не поменшало. dev.ua зазвичай попросить дизайнерку Анну Лазурко, яка регулярно публікує у своєму LinkedIn вакансії з дивними та кострубатими описами та вимогами, робити добірку з таких «шедеврів». Ось тут можна почитати першу, другу та третю таку добірку.  Цьоготижнева добірка створена dev.ua за допомогою добре відомого у LinkedIn хештегу #всратівакансії. Насолоджуйтеся! 
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Джунів, які шукають роботу, проходять купу співбесід та отримують відмови замість оферів, під час війни побільшало. А все тому, що до співбесід необхідно ретельно готуватися. dev.ua розпочинає серію матеріалів про те, що треба знати джунам для проходження співбесіди та отримання омріяного оферу від першого роботодавця. Маркетинг спеціаліст  IT-компанії Universe Катерина Скрипка розповіла, що треба знати та як вдало пройти співбесіду в IT-компанію маркетологам-початківцям.
«Я вигоріла настільки, що вже не могла дивитися на комп'ютер». Історія QA-інженерки про великі гроші, безглузді купівлі, вигорання та дауншифтинг
«Я вигоріла настільки, що вже не могла дивитися на комп'ютер». Історія QA-інженерки про великі гроші, безглузді купівлі, вигорання та дауншифтинг
«Я вигоріла настільки, що вже не могла дивитися на комп'ютер». Історія QA-інженерки про великі гроші, безглузді купівлі, вигорання та дауншифтинг
Хмельничанка Олена Шеліна ― айтішниця, яка настільки вигоріла на роботі, що вирішила покинути IT-сферу та докорінно змінити своє життя. За 9 років роботи в IT дівчина пройшла всі ступені кар’єрного зростання, змінила кілька компаній і навіть напрямів. Та прокинувшись одного ранку, вирішила, що більше не зможе виконувати свою роботу якісно. Дівчина переїхала в село, завела господарство та повністю змінила професію. Розповідаємо її історію.
3 коментарі
«Навряд чи можна вірити фідбекам компаній». Тестове в IT: робити чи не робити? Відповідають айтішники
«Навряд чи можна вірити фідбекам компаній». Тестове в IT: робити чи не робити? Відповідають айтішники
«Навряд чи можна вірити фідбекам компаній». Тестове в IT: робити чи не робити? Відповідають айтішники
Дизайнерка Анна Лазурко поскаржилася в LinkedIn, що жодна компанія, у яку вона робила тестове, не надала фідбек за її проханням чи без нього. «Отримали, ігнорили на тиждень-два, а потім „рухаємося з іншим кандидатом“. Це взагалі єдина фраза, якою мені відмовляють. Як зрозуміти, що ти робиш щось не так і не те, коли нема жодного фідбеку?», — запитала розчарована спеціалістка. 

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.