💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉

Українська Echo of Prypiat не зібрала необхідну суму на Kickstarter. Що буде з грою далі

На краудфандинговому сервісі Kickstarter завершилася кампанія зі збору коштів на створення гри в жанрі «симулятора ходіння» Echo of Prypiat. Розробникам вдалося зібрати лише $1000 з запланованих $6504.

Залишити коментар
Українська Echo of Prypiat не зібрала необхідну суму на Kickstarter. Що буде з грою далі

На краудфандинговому сервісі Kickstarter завершилася кампанія зі збору коштів на створення гри в жанрі «симулятора ходіння» Echo of Prypiat. Розробникам вдалося зібрати лише $1000 з запланованих $6504.

Цю суму вони збиралися витратити на оплату роботи англійських акторів озвучення, щоб надати «найкращий наративний досвід». Крім того, планувалося, що додаткове фінансування допоможе у створенні реалістичної флори та фауни Полісся та численних взаємодій з навколишнім середовищем, щоб гравці могли дослідити й зануритися в покинуте місто. 

У коментарі dev.ua ініціатор створення проєкту Микита Осадчук розповів, що розробка Echo of Prypiat продовжиться. Попри те, що Kickstarter повертає гроші бейкерам, якщо проєкт не збирає необхідну суму, розробники планують віддячити їм безплатними копіями гри.

«На жаль так, ми не змогли зібрати. В планах у нас подякувати усім, хто задонатив нам, та безплатно дати код від нашої гри для бібліотеки Steam усім, хто задонатив від 10 євро. Тим, хто задонатив 1 євро — фотокартки нашої гри. Я подивлюсь, чи це буде можливо, і якщо так, то так і зробимо», — розповів Осадчук.

Він додав, що це через «велику подяку усім», хто підтримав розробників. Також, в планах студії Chornozem Interactive створити сторінку на Patreon, де можна буде купити гру до виходу, та отримати додаткові матеріали.

«Через те, що ми не зібрали потрібну суму (за правилами Kickstarter ми нічого не отримуємо, всі гроші повертаються донатерам), то робити гру буде складніше. І важче буде реалізувати всі задуми. Але будемо старатись», — сказав ініціатор створення Echo of Prypiat.

За словами Микити Осадчука, розробники сподіваються знайти видавця для своєї гри або отримати Epic MegaGrants. Це програма фінансування від Epic Games, яка підтримує розробників, художників, студії та інші творчі команди, що працюють з Unreal Engine або Unreal Editor for Fortnite. Середній розмір грантів коливається від $5000 до $250 000, а в окремих випадках до $500 000.

Нагадаємо, що раніше українських гравців обурило злите листування розробників Echo of Pripyat, в якому вони розглядали можливість продажу гри на росії.

«Спочатку ми дійсно розглядали можливість виходу на російський ринок. Це було пов’язано з прагненням знайти кошти на фінансування гуманітарних ініціатив, спрямованих на допомогу Україні у зв’язку з війною та на допомогу ЗСУ. Однак після ретельного аналізу та роздумів ми вирішили відмовитись від цієї ідеї. Це рішення було прийнято після розмови з нашою командою», — прокоментували в Chornozem Interactive. Згодом студія попросила вибачення за ці наміри.

Після цього випадку в Steam з’явився куратор «Кривавий GameDev», який позначає ігри від українських розробників, які продаються в росії.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
«Концептуально нашу гру можна описати як Firewatch у Припʼяті». Інтервю з розробниками українського «симулятора ходіння» Echo of Prypiat
«Концептуально нашу гру можна описати, як Firewatch у Припʼяті». Інтерв’ю з розробниками українського «симулятора ходіння» Echo of Prypiat
По темi
«Концептуально нашу гру можна описати, як Firewatch у Припʼяті». Інтерв’ю з розробниками українського «симулятора ходіння» Echo of Prypiat
В Україні створюють «симулятор ходіння» Echo of Pripyat про Чорнобильську зону відчуження
В Україні створюють «симулятор ходіння» Echo of Pripyat про Чорнобильську зону відчуження
По темi
В Україні створюють «симулятор ходіння» Echo of Pripyat про Чорнобильську зону відчуження
Українська студія Chornozem Interactive опублікувала дебютний тизер «симулятора ходіння» Echo of Prypiat з українським озвученням
Українська студія Chornozem Interactive опублікувала дебютний тизер «симулятора ходіння» Echo of Prypiat з українським озвученням
По темi
Українська студія Chornozem Interactive опублікувала дебютний тизер «симулятора ходіння» Echo of Prypiat з українським озвученням
Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.