💳 Потрібна європейська картка з лімітом 50к євро? Встановлюй Trustee Plus 👉
Вікторія ГорбікТаке життя
5 липня 2024, 15:13
2024-07-05
«Епіцентр» впадає в дитинство — у мережі Герегів з'являються розважальні парки. Ми побували в першому Epiland і дізналися багато цікавого
Компанія «Епіцентр» диверсифікує бізнес і 6 червня відкриває перший, із мережі сімейних парків розваг Epiland у Києві на вул. Полярній 20-Д. На все це ще до відкриття вчора особисто змогла подивитись журналістка dev.ua та дізнатись у топменеджерів компанії «Епіцентр» подробиці про розвиток парку. Ось 10 цікавих фактів про новий парк розваг, які ми дізнались.
Компанія «Епіцентр» диверсифікує бізнес і 6 червня відкриває перший, із мережі сімейних парків розваг Epiland у Києві на вул. Полярній 20-Д. На все це ще до відкриття вчора особисто змогла подивитись журналістка dev.ua та дізнатись у топменеджерів компанії «Епіцентр» подробиці про розвиток парку. Ось 10 цікавих фактів про новий парк розваг, які ми дізнались.
Про ідею та реалізацію
На вході про реалізацію проєкту й ідею розповіла директорка напрямку ексклюзивних концептів і розвитку мережі «Епіцентр» Вікторія Зеленська.
Вона повідомила, що втілення проєкту зайняло 9 місяців, після чого, за її словами, «дитина народилась». За її словами, ідейним натхненником Epiland стали акціонери Олександр і Галина Гереги після того, як в них народилась онука. Планується, що саме вона як амбасадор бренда разом із родиною перша випробує всі цікавинки.
«Під час війни потрібні хліб і враження, ті, хто залишились, справді вимагають емоцій і повинні продовжувати жити», — пояснює Вікторія Зеленська сміливий крок відкрити парк розваг під час повномасштабної війни в Україні.
Про локацію
Розташувати перший із мережі парк розваг вирішили у «Епіцентрі» на Полярній у Києві, за словами Вікторії Зеленської, попри те, що мали запити орендарів на це місце.
«Саме в цьому ТРЦ дуже гарно працює „Епік“ (магазин дитячих товарів в ТРЦ „Епіцентр“ — прим.ред.), скоріш за все в цьому місці концентрується маса людей, яким потрібні подібні сервіси, зокрема, парк розваг, і ще по щасливому випадку, раніше тут розташовувалось „Сільпо“, але, після того, як ми розмістили в ТРЦ власний Food-маркет, вирішили залишити саме цю зону під Epiland», — пояснила згодом керівниця відділу розважальних концепцій Катерина Черняк, яка очолила проєкт Epiland.
Про площу та безпеку
Парк розваг на Полярній займає площу у 3000 кв. м. і розрахований на розташування близько 800 людей одночасно.
Оскільки «Епіцентр» не має підземних приміщень на кшталт паркінгу чи інших просторів, то під час повітряної тривоги всіх людей (і персонал, і відвідувачів ТРЦ) змусять покинути приміщення.
За словами Катерини Черняк, за 4–5 хвилинах пішого ходу від «Епіцентру» розташоване облаштоване укриття, куди зможуть за бажанням пройти гості.
«Це нормальний досвід розважальних парків України та Києва, Lavina та „Блокбастер“ роблять так само», — акцентує керівниця проєкту.
Про розваги
Новий проєкт «Епіцентру» реалізований у форматі сімейного парку розваг без механічних атракціонів. Акцент тут зроблений на проведення дитячих свят у різних форматах здебільшого для дітей до 12–14 років.
Вхідна група облаштована ігровими автоматами, інтерактивною та VR-зоною. Далі розташований великий основний дитячий майданчик для дітей із зонуванням на всі вікові групи. Тут можуть одночасно перебувати до 300 дітей.
Є автодром і фудзона, центром якої є Ейва — дерево Пандори. Топменеджери «Епіцентру» акцентували, що в інтерактивній зоні розташоване найновіше обладнання, якого в інших розважальних центрах України ще не має, зокрема, і українського виробника компанії VTech.
У парку розташовані кілька тематичних банкетних кімнат для проведення дитячих днів народження та інших заходів, зокрема, неонова кімната, кімната повного занурення, де використовується імерсивний дайнінг. У кімнатах планують проводити неонові шоу, шоу мильних бульбашок, кріо-шоу, дискотеки з аніматорами тощо.
Окремою послугою для батьків буде сервіс «Няня на замовлення», де батьки зможуть залишити дитину з професійною нянею за 300 грн на годину.
Крім іншого в просторі розташовані лабіринти, батути, скеледроми, а в окремих концепціях і екстремальні атракціони.
Про дизайн
Дизайн-концепція парку має назву «Планета Пандора», а тематика — «Подорож у просторі та часі». У тематичних кімнатах, як і в парку в цілому, за словами керівниці проєкту, втілений унікальний дизайн, розроблений спеціально для Epiland командою українських дизайнерів. Крім того, уже розроблені сценарії, квести та шоу-програми в тематиці парку, які будуть розважати відвідувачів.
Над проєктом парку, за словами Вікторії Зеленської, працювало близько 20 людей, із яких 5 дизайнерів. Крім того, були залучені ще фахівці на part-time та зовнішні постачальники для вирішення точкових завдань.
«Все, що в середині „Епіцентру“, ми намагаємось максимально робити інхаус, власною командою», — підкреслила Вікторія.
Про гроші
Щоб скористатись розвагами у парку, відвідувачам необхідно буде придбати багаторазову картку, на яку кладеться певна сума коштів і далі за допомогою цієї картки вже в середині парку можна сплатити за сеанс на будь-якому атракціоні з обраної зони: ігрові автомати, лабіринт, зона VR, автодром. У майбутньому планується, що картка буде діяти на всю мережу парків Epiland.
Крім того, в автоматах видаються тікети, які потім на рецепції парку можна обміняти на іграшки. Коштами, які залишились на картці, можна буде скористатись в майбутньому. Також картки Epiland інтегровані у програму лояльності «Епіцентру» і відвідувачі парку розваг будуть мати кешбек у ТРЦ. У перспективі, як повідомила Катерина Черняк, буде мобільний додаток, в якому можна буде моніторити залишки коштів та інші пропозиції.
Середній чек для відвідувачів парку розваг за розрахунками складе приблизно 400–500 грн на одну людину.
Щодо вартості та окупності проєкту топменеджери «Епіцентру» зазначили, що це комерційна інформація, якою вони наразі не готові ділитись публічно. «Цей проєкт некласична бізнес-модель, а унікальна і набагато вужча, ніж те, що є на ринку, тому ми віримо в цей проєкт і в те, що він буде успішним», — сказала Катерина Черняк.
Про конкурентні переваги
В порівнянні з парком розваг GALAXY у Lavina Epiland, як сказала Катерина Черняк, має зовсім інший формат в першу чергу за площею — в Lavina парк механічних атракціонів із площею у майже 19 000 кв. м. Epiland позиціюється як перший в Україні тематизований indoor парк розваг, розташований на площі до 4000 кв. м.
«Ось ця глибока стилістична тематизація є поки що лише у нас і ми будемо її розвивати», — зазначила керівниця проєкту парку. За її словами, саме це команда вважає конкурентною перевагою перед іншими просторами розваг в Києві.
Про техпідтримку
Epiland адмініструє окрема команда технічних спеціалістів, які працюють, за словами Катерини Чернік, і з великими атракціонами та розважальними майданчиками й мають великий досвід.
«Специфіка насамперед — це безпека, бо вся ця краса не має сенсу, якщо вона небезпечна», — акцентує керівниця проєкту.
Наразі простір обслуговує шестеро фахівців, але в майбутньому команда буде розширюватись.
Про енергозабезпечення
В «Епіцентрі» на Полярній, за словами Олександра Куницького, директора «Епіцентр К», одне з найбільших енергоспоживань мережею, здебільшого завдяки розмірам простору.
У ТРЦ розташована найбільша в Україні дахова сонячна станція, яка забезпечує до 40–45% всього енергоспоживання у весняно-літній період. На періоди відключення світла енергозабезпечення всього ТРЦ забезпечують генератори.
Під Epiland, як повідомив Олександр Куницький, буде виділена окрема генераторна установка, яка буде забезпечувати витрати цього простору. За попередніми розрахунками, які озвучив директор «Епіцентр К», загальна потужність, яку будуть споживати парк розваг, кухня та офісна частина, відкрита разом із простором, буде складати близько 400 кВт.
«Я впевнений, що в будь-які періоди відключення ми зможемо забезпечити для дітей сервіс і розважальний, і харчування», — акцентував директор ТРЦ.
За розрахунками, які він озвучив, саме на парк розваг приходиться до 10% загальних витрат електроенергії. Найбільше електроенергії в ТРЦ споживає обладнання, яке забезпечує кондиціонування повітря й обігрів у зимній період, приток свіжого повітря, а також кухня, зокрема, холодильники, печі, пароконвектомати тощо. Освітлення й автомати не дають, за словами директора, великого навантаження на систему.
Про масштабування
Epiland — це перший у мережі парків розваг від «Епіцентру», які планується запустити. І кожен з них, як зазначила Катерина Черняк, буде відрізнятись ексклюзивною та унікальною тематичною концепцією втілення. Крім того, наступні простори вже планують облаштувати механічними атракціонами, яких поки не має на Полярній.
Наступні два парки розваг до кінця поточного року компанія має намір відкрити ще два простори:
У складі ТРЦ Green Gallery в Чабанах (Київська обл.), де буде втілена «зелена» концепція «Чарівний ліс».
У ТРЦ Bucha Gallery в Бучі, де буде Fantasy world.
Проєкти Epiland розвиватимуться у двох форматах: сімейні парки розваг площею до 4500 кв.м, яким є Epiland на Полярній, та 15 000–30 000 кв. м. Крім того, окремий великий проєкт близько 29 000 кв.м планується впровадити у Львові, але не раніше 2027 року. Планується, що супроводжувати цей парк розваг буде міжнародна компанія.
Скандал з невиплатою зарплати в «Епіцентр» триває. Айтішникам не виплатили близько 1,5 млн грн. Та, схоже, з такою політикою Герег вони змирилися
DOU повідомляє, що «Епіцентр» досі не виплатив зароблені гроші колишнім айтішникам компанії. Мова — про 1,5 млн грн. Ця історія тягнеться з грудня: співробітників «Епіцентр М» вирішили перевести до головної компанії «Епіцентр К» нібито для «оптимізації роботи». Частина команди вирішила звільнитись, а гроші за кілька тижнів роботи вони так і не отримали.
«План на цей рік +100 айтішників». Репортаж з районного центру Хмельниччини, де «пришвартувався» IT-лайнер Герег
В грудні 2021 року в містечку Городок, що в Хмельницькій області, відбулося відкриття інноваційного центру IQ Office. В його будівництво власник групи компаній «Епіцентр» Олександр Герега вклав 350 млн грн. Журналіст dev.ua побував у гігантському IT-офісі та розповідає, як він змінився за час повномасштабної війни.