Безлім вакансій для пошуку intern та junior! Заходьте на jobs.dev.ua і розміщуйте вакансії! 🧑💻
Анна НагорнаGameDev
31 травня 2022, 18:42
2022-05-31
Розробник гри Euro Truck Simulator 2 відмовився від доповнення про росію
Чеська геймдев-студія SCS Software відмовилася від випуску оновлення Heart of Russia для популярної гри Euro Truck Simulator 2. Розробник пояснив, що в своїх іграх завжди намагався бути аполітичним, проте не цього разу, коли росія почала війну і страждають багато людей.
Чеська геймдев-студія SCS Software відмовилася від випуску оновлення Heart of Russia для популярної гри Euro Truck Simulator 2. Розробник пояснив, що в своїх іграх завжди намагався бути аполітичним, проте не цього разу, коли росія почала війну і страждають багато людей.
Гра Euro Truck Simulator виходить з 2012 року. Це симулятор водія вантажівки, який подорожує дорогами різних країн.
У березні 2021 року SCS Software анонсувала розширення Heart of Russia, де мали зʼявлятися регіони «верхівʼя Волги». За словами компанії, 24 лютого, коли почалося повномасштабне вторгнення до України, до завершення розробки Heart of Russia залишалося приблизно шість-вісім тижнів.
Спочатку компанія надсилала кошти у благодійні організації гуманітарної допомоги, а згодом пожертвувала всі доходи від продажу доповнення на підтримку України — DLC Ukrainian Paint Jobs Pack, який розійшовся тиражем понад 85 000 копій.
Врешті-решт компанія відмовилася від російської мапи. У своєму блозі студія повідомила, що випуск скасовується, щоб його «жодним чином не сприймали як підтримку або терпимість до агресії».
«У розробці своїх ігор ми намагаємося бути максимально аполітичними… Та оскільки DLC Heart of Russia напряму стосується росії, в той час як страждає стільки людей, ми прийняли рішення відмовитися від випуску», — заявили в компанії.
Також SCS Software зазначили, що залишають можливість випуску російської карти в майбутньому, «після відбудови України».
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.