Олександр КузьменкоGameDev
17 листопада 2023, 11:28
2023-11-17
Fortnite запровадив вікові обмеження, які блокують дітям деякі «дорослі» скіни
Свіже оновлення Fortnite додало налаштування вікових рейтингів безпосередньо у грі. В результаті цих змін деякі ігрові скіни не можуть бути використані з налаштуваннями рейтингу Everyone або Everyone 10 Plus.
Свіже оновлення Fortnite додало налаштування вікових рейтингів безпосередньо у грі. В результаті цих змін деякі ігрові скіни не можуть бути використані з налаштуваннями рейтингу Everyone або Everyone 10 Plus.
«Хоча у Fortnite доступні тисячі косметичних засобів для будь-якого досвіду, невелика частина з них не сумісна з ігровим рейтингом E або E10+ (або регіональним еквівалентом). У цих випадках гравці помітять нову іконку у своїй шафці та в Крамниці предметів, яка вказує, яке екіпірування та аксесуари не можна екіпірувати на островах, якщо їхній рейтинг нижче певного порогу», — йдеться у блозі розробників Fortnite.
Зазначається, що наразі близько 7% предметів Fortnite можна вдягнути лише в іграх з рейтингом Teen («Підлітковий»). Таким чином батьки можуть використовувати нові опції батьківського контролю Epic, щоб встановити вікові обмеження для контенту відповідно до своїх уподобань. Ці функції можна використовувати, щоб заборонити дітям бачити контент, який має вищий за певний рейтинг.
Інформація про вікове обмеження режимe у Fortnite. Скріншот: Epic Games
В Epic Games говорять, що протягом наступного року хочуть адаптувати «більшість» заблокованих костюмів так, щоб їх можна було використовувати у всіх видах гри, «автоматично налаштовуючи їхній зовнішній вигляд». Представник розробників Ден Волш навів гіпотетичний приклад того, що Fortnite видалить пістолет, прикріплений до ноги костюма персонажа Агент Пілі.
«Ми, швидше за все, не зможемо знайти рішення для кожного косметичного предмета, особливо в тих випадках, коли це вимагатиме повного переосмислення екіпіровки, але ми працюємо над тим, щоб вирішити якомога більше проблем», — сказав Волш.
«Льох для міських жителів». 17-тирічна хмельничанка створила екохолодильник: як він працює, де можна використати технологію та за що вона вдячна коронавірусу
Сімнадцятирічна випускниця Славутського ліцею на Хмельниччині, МАНівка Єлизавета Герасимчук, створила прототип екохолодильника, який працює від сонячних панелей та акумуляторів. Прототип дівчина презентувала на багатьох українських конкурсах та олімпіадах. Зокрема, попри повномасштабну війну росії в Україні, Ліза посіла третє місце у категорії Технічні науки, підкатегорія авіа- та ракетобудування, машинобудування і робототехніка, у фіналі щорічного Конкурсу-захисту науково-дослідних робіт учнів-членів Малої академії наук України, та може взяти участь у міжнародних олімпіадах і конкурсах від МАН.
dev.ua вона розповіла подробиці розробки та наступні ідеї, а також свої плани на наукове майбутнє.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.