💳 Термінова новина! Trustee Plus — найкраще рішення для розрахунку криптою 👉

Glovo проти журналіста. Компанія не поверне 1100 грн за доставку їжі. Ось чому

Продовження епічної історії, про яку ми розповідали на днях.

Залишити коментар
Glovo проти журналіста. Компанія не поверне 1100 грн за доставку їжі. Ось чому

Продовження епічної історії, про яку ми розповідали на днях.

Що кажуть в Glovo

Glovo не буде повертати 1100 гривень за доставку замовлення журналісту. Про це dev.ua повідомили в компанії.

Ось яку версію подій озвучили в Glovo:

У користувача був невірно вказаний контактний номер телефона в застосунку. Кур’єр зателефонував за вказаним номером в акаунті клієнта, щоб передати замовлення. Проте людина, яка зняла трубку, відповіла, що замовлення помилкове та попросила здійснити скасування, що і було зроблено кур’єром. Також про платне скасування абонента сповістила підтримка. У чаті підтримки з клієнтом ми повідомили про інцидент, після чого користувач змінив контактний номер у своєму акаунті. 

У випадку, коли замовлення вже готове та кур’єр зателефонував на вказаний номер, щоб доставити замовлення, а його скасували, повернення коштів неможливе. Також, якщо кур’єр не може зв’язатись з користувачем протягом 7 хвилин, замовлення скасовується автоматично. За правилами платформи, усі скасовані замовлення, кур’єри доставляють у громадські організації, які опікуються малозабезпеченими людьми. 

Просимо користувачів застосунку при реєстрації чи заміні номера вказувати актуальну інформацію. Щоб змінити номер телефону в акаунті Glovo, необхідно перейти в розділ «Моя інформація» та обрати «Змінити номер телефону».

Що каже журналіст

Микита Казимиров у коментарі dev.ua розповів, що не змінював номер у застосунку Glovo. Як в його акаунт підтягнувся невірний номер — він не знає. 

Загалом хронологія подій в очах постраждалого виглядає наступним чином:

Підтягується «лівий» номер в застосунку Glovo — адреса доставки залишається вірною — кур'єр приїхав правильно — кур'єр зателефонував на невірний номер, який вказаний у застосунку — там скасували замовлення — кур'єр послухав людину, яка не робила замовлення і скасовує його — кур'єр чекає 7 хвилин, які прописані в правилах і не маючи правильного номера їде.

Glovo знадобилося 2 дні, щоб виявити помилку і змінити номер клієнта на вірний. Микита вважає, що така історія тепер може трапитися з будь-ким.

«Ми повідомили при дзвінку, що за таке гроші не повертають». Кому повідомили?», — з іронією запитує Микита.

Що було раніше

Нагадаємо, що кілька днів тому журналіст інтернет-видання Multiplatform Микита Казимиров замовив у сервісі Glovo доставку на 1100 гривень.

«Коли кур‘єр приїхав і прийшло повідомлення, що готуйтеся забирати, я вже почав виходити. Поки підійшов до виходу з ЖК — замовлення скасували», — розповів dev.ua Микита, надавши скриншот-підтвердження. З кур'єром він так і не зустрівся.

Тоді у службі підтримки Glovo сказали, що це Микита власноруч скасував замовлення, і кошти за це замовлення повернути неможливо.

Журналіст замовив доставку в Glovo на 1100 грн. За хвилину до видачі компанія скасувала замовлення й каже що тепер не може повернути гроші
Журналіст замовив доставку в Glovo на 1100 грн. За хвилину до видачі компанія скасувала замовлення й каже, що тепер не може повернути гроші
По темi
Журналіст замовив доставку в Glovo на 1100 грн. За хвилину до видачі компанія скасувала замовлення й каже, що тепер не може повернути гроші
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
Засновник сервісу швидкого доставлення їжі Goodex продав бізнес у Польщі. Українську частину бізнесу вбила війна
Засновник сервісу швидкого доставлення їжі Goodex продав бізнес у Польщі. Українську частину бізнесу вбила війна
Засновник сервісу швидкого доставлення їжі Goodex продав бізнес у Польщі. Українську частину бізнесу вбила війна
Викликайте Glovo-медсестру. У кур'єрській службі з'явились нові можливості
Викликайте Glovo-медсестру. У кур'єрській службі з'явились нові можливості
Викликайте Glovo-медсестру. У кур'єрській службі з'явились нові можливості
«Ірландія – це дві Чернігівщини». Як українська Dots Platform реанімує бізнес за 4 000 км від дому
«Ірландія – це дві Чернігівщини». Як українська Dots Platform реанімує бізнес за 4 000 км від дому
«Ірландія – це дві Чернігівщини». Як українська Dots Platform реанімує бізнес за 4 000 км від дому
Єгор Герасимчук — один із фаундерів сервісу Dots Platform, який генерує рішення для ринку food delivery та підкорює серця рестораторів. З початком повномасштабної війни в Україні він здійснив релокейт до Ірландії та розвиває бізнес на новому ринку. Чим живе чернігівська компанія за тисячі кілометрів від домівки, читайте в нашому матеріалі.
У Києві запускають новий сервіс надшвидкої доставки LOKO
У Києві запускають новий сервіс надшвидкої доставки LOKO
У Києві запускають новий сервіс надшвидкої доставки LOKO

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.