Glovo проти журналіста. Компанія не поверне 1100 грн за доставку їжі. Ось чому
Продовження епічної історії, про яку ми розповідали на днях.
Продовження епічної історії, про яку ми розповідали на днях.
Продовження епічної історії, про яку ми розповідали на днях.
Glovo не буде повертати 1100 гривень за доставку замовлення журналісту. Про це dev.ua повідомили в компанії.
Ось яку версію подій озвучили в Glovo:
У користувача був невірно вказаний контактний номер телефона в застосунку. Кур’єр зателефонував за вказаним номером в акаунті клієнта, щоб передати замовлення. Проте людина, яка зняла трубку, відповіла, що замовлення помилкове та попросила здійснити скасування, що і було зроблено кур’єром. Також про платне скасування абонента сповістила підтримка. У чаті підтримки з клієнтом ми повідомили про інцидент, після чого користувач змінив контактний номер у своєму акаунті.
У випадку, коли замовлення вже готове та кур’єр зателефонував на вказаний номер, щоб доставити замовлення, а його скасували, повернення коштів неможливе. Також, якщо кур’єр не може зв’язатись з користувачем протягом 7 хвилин, замовлення скасовується автоматично. За правилами платформи, усі скасовані замовлення, кур’єри доставляють у громадські організації, які опікуються малозабезпеченими людьми.
Просимо користувачів застосунку при реєстрації чи заміні номера вказувати актуальну інформацію. Щоб змінити номер телефону в акаунті Glovo, необхідно перейти в розділ «Моя інформація» та обрати «Змінити номер телефону».
Микита Казимиров у коментарі dev.ua розповів, що не змінював номер у застосунку Glovo. Як в його акаунт підтягнувся невірний номер — він не знає.
Загалом хронологія подій в очах постраждалого виглядає наступним чином:
Підтягується «лівий» номер в застосунку Glovo — адреса доставки залишається вірною — кур'єр приїхав правильно — кур'єр зателефонував на невірний номер, який вказаний у застосунку — там скасували замовлення — кур'єр послухав людину, яка не робила замовлення і скасовує його — кур'єр чекає 7 хвилин, які прописані в правилах і не маючи правильного номера їде.
Glovo знадобилося 2 дні, щоб виявити помилку і змінити номер клієнта на вірний. Микита вважає, що така історія тепер може трапитися з будь-ким.
«Ми повідомили при дзвінку, що за таке гроші не повертають». Кому повідомили?», — з іронією запитує Микита.
Нагадаємо, що кілька днів тому журналіст інтернет-видання Multiplatform Микита Казимиров замовив у сервісі Glovo доставку на 1100 гривень.
«Коли кур‘єр приїхав і прийшло повідомлення, що готуйтеся забирати, я вже почав виходити. Поки підійшов до виходу з ЖК — замовлення скасували», — розповів dev.ua Микита, надавши скриншот-підтвердження. З кур'єром він так і не зустрівся.
Тоді у службі підтримки Glovo сказали, що це Микита власноруч скасував замовлення, і кошти за це замовлення повернути неможливо.