Цього тижня Google почав розсилати 1,8 млрд користувачам облікових записів Gmail спливаюче сповіщення з пропозицією активувати посилений захист.
Про додатковий захист від фішингу Gmail
Розширена автоматична функція безпечного перегляду Google, яка вперше була запущена для Chrome у 2020 році, працює у фоновому режимі, щоб запропонувати проактивний захист від фішингу та зловмисного програмного забезпечення.
Такий захист — це панацея безпеки, але допоможе покращити безпечний перегляд, відстежуватиме URL-адреси, завантаження та розширення, щоб перевірити відомі зловмисності, зокрема, фішинг чи зловмисне програмне забезпечення.
Чому Google просить користувачів Gmail саме зараз скористатись функцією «додаткового захисту від фішингу», запущеною три роки тому, пише у Forbes Дейві Віндер, ІТ-фахівець зі Сполученого Королівства, який працював консультантом, письменником і журналістом.
Сповіщення Gmail про «додатковий захист від фішингу» (Скрін Дейві Віндер)
За словами Дейві, відповідь на запитання «чому не за замовчуванням?» можна знайти в документі служби підтримки Google. Сервіс використовує інформацію з розширеного безпечного перегляду, щоб «покращити вашу безпеку в Google Chrome і Gmail, коли ви ввійшли в систему», а також «тимчасово пов’язує» цю інформацію з вашим обліковим записом Google, щоб допомогти захистити всі програми Google.
В оригінальному оголошенні про функцію покращеного безпечного перегляду для Chrome від 19 травня 2020 року йдеться, що «Chrome також надішле невелику вибірку сторінок і підозрілих завантажень, щоб допомогти виявити нові загрози проти вас та інших користувачів Chrome».
Важливим моментом є те, що інформація лише тимчасово пов’язана з вашим обліковим записом, а «через короткий період» дані анонімізуються відповідно до Google.
Також слід зазначити, що налаштування безпечного перегляду в обліковому записі Google можна ввімкнути, не чекаючи, поки прийде сповіщення Gmail.
Скрін Дейві Віндер
Функцію можна активувати в налаштуваннях безпечного перегляду для свого облікового запису.
Google стартує в Україні освітній курс для малого та середнього бізнесу, де розказують, як вивести компанію на міжнародний ринок. За проходження дають купони для Google Ads