💰🚀 USDT, BTC, ETH - це все просто купляється в Trustee Plus в пару кліків. Встановлюй 👉

«Ймовірно, майнить біткоїни. Хороша гра». Проєкт Nothing, в якому нічого не треба робити, збирає тисячі дотепних відгуків у Steam

Безплатна концептуальна гра-насмішка Nothing («Нічого») привернула увагу гравців в Steam, які лишають тисячі дотепних, але позитивних відгуків на кшталт «[Ця гра] краща ніж [російська] The Day Before».

Залишити коментар
«Ймовірно, майнить біткоїни. Хороша гра». Проєкт Nothing, в якому нічого не треба робити, збирає тисячі дотепних відгуків у Steam

Безплатна концептуальна гра-насмішка Nothing («Нічого») привернула увагу гравців в Steam, які лишають тисячі дотепних, але позитивних відгуків на кшталт «[Ця гра] краща ніж [російська] The Day Before».

«Найскладніша гра, в яку ви коли-небудь грали. Чи ні? Просто Нічого не робіть, поки йде таймер. Якщо зробиш Щось, то програєш. Якщо вам не подобається Нічого не робити, пограйте у Щось», — вказано в описі Nothing у Steam.

Проєкт створений в Unity, і має сірий екран, на якому гравцю пропонують натиснути будь-яку кнопку, щоб почати грати в «Нічого». Після цього запускається таймер, який, якщо його перервати, зупиняється і каже, що «ви щось зробили» і програли.

«Я поняття не маю, скільки часу триватиме таймер до цього, і чи станеться щось ще, і мені не вистачить душевної сили, щоб це з’ясувати. Але ви можете!», — пише журналістка GamesRadar+, яка спробувала зіграти в Nothing.

Найцікавішим елементом гри є її відгуки, де гравці влаштували справжнє змагання з дотепності.

«Найбільше мене лякає те, що ця гра позначена як „хентай“», — написав геймер з ніком Gentelhomme2309.

«Не можу дочекатися спідранів», — вказав інший.

«Забагато контенту», — вважає ще один геймер, який не рекомендує гру.

Скріншот  з відгуками гравців про Nothing у Steam

Багато гравців також порівнювали Nothing з іншими проєктами (не на користь останніх). Її назвали кращою за Overwatch 2, яка має одну з найнижчих оцінок у Steam, та катастрофічну російську The Day Before, розробники якої закрили свою студію вже за 4 після релізу. 

«Більш інноваційна, ніж Starfield. Чи можемо ми проголосувати за цю гру за найбільш інноваційний геймплей на Steam Awards 2024?» — запитує гравець з ніком craeckor.

Цікаво, що розробник Pixelatto, який випустив Nothing 10 січня, через 2 днів опублікував ще одну гру — Something («Щось»). Вона є дзеркальною протилежністю першої гри.

«Найпростіша гра, в яку ви коли-небудь гратимете. Чи ні? Робіть Щось, доки не закінчиться таймер. Якщо Нічого не робитимеш, то програєш. Якщо вам не подобається робити Щось, пограйте в Нічого», — вказано в її описі.

Проте, на відміну від Nothing, яка нічого не коштує, за Something вже треба щось заплатити. А саме — 2000 грн в Україні, або $100 в США. Через це, друга гра поки має лише один (хоч і позитивний) відгук.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Українські розробники створюють проєкт який висміює ігрову індустрію — GameDev Trash. Ця гра ніколи не вийде повністю але так і треба
Українські розробники створюють проєкт, який висміює ігрову індустрію — GameDev Trash. Ця гра ніколи не вийде повністю, але так і треба
По темi
Українські розробники створюють проєкт, який висміює ігрову індустрію — GameDev Trash. Ця гра ніколи не вийде повністю, але так і треба
«Можуть повторити долю NFT» — Steam прочиняє двері іграм з контентом який генерує ШІ. Ось що про це думають українські розробники
«Можуть повторити долю NFT» — Steam прочиняє двері іграм з контентом, який генерує ШІ. Ось що про це думають українські розробники
По темi
«Можуть повторити долю NFT» — Steam прочиняє двері іграм з контентом, який генерує ШІ. Ось що про це думають українські розробники
Valve внесла у правила Steam зміни які дозволяють публікувати ігри з використанням ШІ
Valve внесла у правила Steam зміни, які дозволяють публікувати ігри з використанням ШІ
По темi
Valve внесла у правила Steam зміни, які дозволяють публікувати ігри з використанням ШІ
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.