👁️👁️ 300 000 криптанів встановили собі Trustee Plus - гаманець з криптокарткою. Чого чекаєш ти? 👉
Олександр КузьменкоGameDev
8 травня 2024, 09:56
2024-05-08
За перші 24 години в Hades 2 одночасно зіграли понад 100 000 гравців — це втричі більше за рекорд першої частини
Hades 2 від студії Supergiant Games, яка вже вийшла в ранньому доступі Steam (і одразу з українською мовою), одразу заходилися бити рекорди популярності своєї попередниці.
Після короткого періоду закритого альфа-тестування, довгоочікувана Hades 2 вийшла 6 травня в ранньому доступі Steam.
За даними SteamDB, кількість одночасних гравців у Hades 2 досягла 103 567 осіб і коливається в межах 100,000. Hades 1 досягла лише 37 749 одночасних гравців у 2020 році, через кілька днів після повноцінного запуску в Steam.
Перша частина Hades здобула широке визнання серед гравців і завоювала кілька нагород, зокрема BAFTA. Але її ранній реліз 2019 року був ексклюзивним для Epic Games Store, а в Steam вона з’явилася лише після завершення розробки. Hades 2, однак, доступна на обох платформах від самого початку, що допомагає пояснити більшу популярність, пише PC Gamer.
«Перша частина Hades одразу планувалася для виходу в дочасний доступ, тож Hades II, наш перший сиквел, буде розроблятися подібним чином. Ми впевнені, що в цій грі усе (від геймплейного балансу і до сюжету) можна вдосконалити відгуками спільноти», — вказують розробники.
Вони планують залишати Hades 2 в ранньому доступі впродовж 2024 року і додавати в гру новий контент. Стверджується, що наразі друга частина вже має більше локацій та озвучених персонажів, ніж оригінальна Hades.
Гра вже на цьому етапі підтримує українську локалізацію. Переклад досить великого за обсягом матеріалу (перша Hades мала понад 300 000 слів, а продовження є ще більшим) самотужки виконала Богдана Вознюк, яка раніше локалізовувала ігри українською в спілці «Шлякбитраф».
«Колись я нехтувала підготовкою до екзаменів, щоб пограти у Hades… а коли дуже горіли дедлайни — просила друзів пострімити мені їхні спроби, бо дуже хотілося дізнатися якомога більше, побачити більше діалогів, усю зброю і краї. А сьогодні я (досі не віриться) оголошую, що працюю над українським перекладом Hades II від Supergiant Games!», — написала Богдана у своєму LinkedIn,
Hades 2 можна придбати в Steam за 600 грн. Розробники попереджають, що після виходу гри з раннього доступу, ціна може зрости.
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.