💳 Термінова новина! Trustee Plus — найкраще рішення для розрахунку криптою 👉
Олександр КузьменкоGameDev
18 квітня 2024, 14:54
2024-04-18
Українська мова в грі Hades 2 доступна вже на етапі закритого технічного тестування
Студія Supergiant Games розпочала закрите технічне тестування свого нового проєкту Hades 2 після якого гра вийде в ранньому доступі Steam. Уже на цьому етапі в ній доступна українська локалізація.
Про це повідомив головний редактор PlayUA Олег Куліков, який опублікував перші скриншоти з українською мовою в Hades 2.
Спершу розробники з Supergiant Games не планували додавати українську мову у продовження свого надзвичайно популярного роуг-лайку, заснованого на грецькій міфології. Проте українці активно закликали їх передумати, і в незабаром студія оголосила, що українська мова все-таки з’явиться в Hades 2 разом із кількома додатковими (турецькою, традиційною китайською та грецькою) локалізаціями.
Розробники підкреслили, що переклад проєкту буде нелегкою справою, адже перша частина містила текст загальним об’ємом у близько 300 000 слів.
Перша частина Hades спочатку вийшла у ранньому доступі, в якому перебувала близько року, отримуючи новий контент та механіки. Частина української спільноти геймерів очікувала, що українська локалізація може виявитися не в пріоритеті розробників, і з’явиться вже з фінальним релізом Hades 2.
Однак скриншоти Олега Кулікова вказують на те, що Supergiant Games подбала про українську мову ще на етапі закритого технічного тестування, на яке можна записатися на сторінці гри в Steam. У ньому гравці отримають значно менше контенту, ніж коли гра вийде у ранньому доступі, і буде доступне лише відносно невеликій групі.
Розробники не знають точно, скільки триватиме тестування, за їхніми оцінками цей термін складає «понад тиждень, менш як місяць». Після завершення технічного тесту Hades 2 можна буде придбати у ранньому доступі.
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.