Глава департаменту міжнародних операцій «Укрпошти»: «Наскільки б динамічно не розвивалась "Нова пошта" за кордоном, вони не забирають наші обсяги»
Фахівчиня розповіла про сильні й слабкі сторони головних логістичних сервісів України.
Фахівчиня розповіла про сильні й слабкі сторони головних логістичних сервісів України.
«Наскільки б динамічно не розвивалась „Нова пошта“ за кордоном, вони не забирають наші обсяги», — розповіла в інтерв’ю «Інтерфакс-Україна» директорка департаменту міжнародних операцій «Укрпошти» Юлія Павленко.
Вона додала, що на сьогодні, за її оцінками, «Укрпошта» обслуговує понад 60% міжнародного трафіку посилок з України й в експорті, й імпорті.
«У кожного оператора є свої сильні сторони. Наприклад, сильна сторона „Укрпошти“ — відсутність об'ємної ваги. Дуже рідко, коли фізична й об'ємна вага збігаються. Це має велике значення, тому що українці, як правило, відправляють за кордон та отримують одяг, побутові домашні речі, які є об'ємними. Ми надаємо клієнтам послугу безплатного повернення за кордоном», — зазначила Павленко.
На її думку, навряд чи хтось із локальних гравців — українських платіжних систем — може розраховувати на згоду інтегруватись від великих закордонних маркетплейсів. Юлія нагадала, що така форма як післяплата при продажах за кордон, не існує.
«Ні один продавець із eBay не продасть в Україну жодного товару на умовах післяплати. Так само й українські продавці товарів у США. Тому я не думаю, що наявність NovaPay дає багато переваг „Нова пошта“ у міжнародній торгівлі», — вважає фахівчиня.
«Я за те, щоб ми конкурували й так спільно розвивали ринок, який є дуже ємним. Наприклад, в Україні на одну людину припадає в середньому сім-вісім посилок на рік. У тій самій Польщі — 29», — підсумувала Юлія Павленко.