💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Марія БровінськаРобота
8 листопада 2023, 16:10
2023-11-08
«Шукайте роботу, коли у вас уже є робота». Колишній рекрутер Google дав 5 порад кандидатам, які хочуть запам’ятатися роботодавцеві
Колишній рекрутер Google та Doordash, а нині IT-підприємець і консультант, Нолан Черч завжди каже шукачам роботи: коли ви подаєте заявку онлайн, ви ніколи не повинні очікувати, що вам передзвонять із цієї компанії. Причина: занадто багато людей подають заявки на роботу, а людей, які переглядають резюме, недостатньо.
Тому він радить використовувати інші способи заявити про себе ще до співбесіди.
Шукайте роботу, коли у вас уже є робота
Найкраща перспектива — це коли хтось думає: «У мене є хороша робота, але я починаю відчувати інтерес до нової галузі». Коли таке трапляється, я пропоную звернутися до тих, хто працює в цій галузі, зв’язатися з ними й налагодити з ними стосунки.
Наприклад, якщо інженер-програміст зацікавлений у новій B2B-компанії, він повинен піти туди й поспілкуватися з іншими інженерами. Він повинен запросити їх на каву, подивитися, над чим вони працюють, і навіть запропонувати їм допомогу. Так, коли вони потраплять на співбесіду, вони вже матимуть теплий зв’язок.
Не бійтеся бути сміливими
Коли я працював у Doordash головою відділу талантів, був один чоловік, який хотів у нас працювати. Щоб заявити про свою зацікавленість, він 21 день поспіль надсилав електронні листи генеральному директору, щоразу різні, у яких розповідав, чому він хоче працювати в Doordash і чому ми повинні провести з ним співбесіду.
Я завжди раджу не боятися холодних контактів. Якщо ви дійсно зацікавлені в компанії, зв’яжіться з тими, з ким хочете працювати — напишіть електронного листа генеральному директору, керівнику відділу кадрів або менеджеру з наймання, і дайте їм знати, чому ви саме та людина, яка підходить для цієї роботи.
Не просто готуйте запитання, а заглиблюйтесь
Мене часто запитують, які 10 найкращих запитань я можу поставити наприкінці співбесіди. Але йдеться не про підготовку списку запитань, а про більш конкретну підготовку.
Щоби піти далі, багато засновників сьогодні ведуть подкасти або так чи інакше спілкуються в інтернеті. Я вважаю, що коли кандидати можуть прийти та сказати: «Я слухав, як ваш засновник говорив [заповніть прогалину]», а потім навести конкретні приклади того, що вони почули, — це чудово.
Будьте готові з історіями
Є кілька історій, які кандидати повинні розглянути при підготовці до співбесіди. Одна з них обов’язково має стосуватися успішного проєкту, який вони завершили, та їхньої ролі в цьому проєкті.
Інший — це родзинка кар'єри: кандидати повинні використовувати те, що їм вдалося зробити добре. Наприклад, одного разу я брав інтерв’ю у віцепрезидентки з персоналу, яка розповіла мені, що найяскравішим моментом її кар'єри було звільнення.
Нарешті кандидати повинні бути готові поділитися уроком, який вони засвоїли — коли ви отримали складний, конструктивний зворотний зв’язок, який мав на вас глибокий вплив. Поясніть, як ви його опрацювали й, зрештою, як він зробив вас кращим працівником. Розповідаючи історії, інтерв’юери можуть показати свій глибокий внутрішній вогонь, свою мотивацію і те, що ними найбільше рухає. Це також робить співбесіду більш розмовною та цікавою для обох сторін — я ніколи не бачив, щоби це мало зворотний ефект.
Знайдіть інші способи виділитися
Одного разу, коли я проводив співбесіду з кандидатом на посаду менеджера з продажу в DoorDash, кандидат сказав, що він відвідав 10 різних ресторанів, які не пропонують послугу DoorDash, і запитав їх, чому ні?
Кандидат приніс ці відповіді на співбесіду, а також прийшов із готовими рішеннями, як залучити ці ресторани до співпраці. Цей кандидат вирізнявся з-поміж інших тим, що зробив цю роботу ще до співбесіди. Урешті-решт ми найняли його протягом 24 годин.
Хоча вам може здаватися, що ви продаєте себе у світі суперконкуренції, це те, що ви повинні робити. Зрештою ви повинні виділятися.
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
Кількість вакансій в IT з початком війни скоротилася, та шедеврів серед них не поменшало. dev.ua зазвичай попросить дизайнерку Анну Лазурко, яка регулярно публікує у своєму LinkedIn вакансії з дивними та кострубатими описами та вимогами, робити добірку з таких «шедеврів». Ось тут можна почитати першу, другу та третю таку добірку.
Цьоготижнева добірка створена dev.ua за допомогою добре відомого у LinkedIn хештегу #всратівакансії. Насолоджуйтеся!
«Незнання англійської можна пробачити тільки двірнику». HR в LinkedIn запитала про те, навіщо публікувати вакансії англійською. Ось що відповіли айтішники
HR з Дніпра Любов Ковалевська в LinkedIn обурилася тим, що компанії виставляють вакансії на джоб-сайтах англійською мовою. Айтішники швидко пояснили, в чому справа.
«Сталася ситуація, якої не мало бути». Genesis втрапив у репутаційний скандал, дозволивши рекрутерам використовувати свій бренд для найму. На що жаліються кандидати
Розробник Нікола Щупило опублікував в LinkedIn сріншот переписки з рекрутеркою, що представилася від імені компанії IntellectoKids та холдингу Genesis, який викликав дискусію серед користувачів спільноти.
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Джунів, які шукають роботу, проходять купу співбесід та отримують відмови замість оферів, під час війни побільшало. А все тому, що до співбесід необхідно ретельно готуватися. dev.ua розпочинає серію матеріалів про те, що треба знати джунам для проходження співбесіди та отримання омріяного оферу від першого роботодавця. Маркетинг спеціаліст IT-компанії Universe Катерина Скрипка розповіла, що треба знати та як вдало пройти співбесіду в IT-компанію маркетологам-початківцям.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі