🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉
Олександр КузьменкоГаряченьке
26 березня 2025, 15:55
2025-03-26
«Безумовно, найкраще вбивство в серії Assassins Creed». SMM-спеціаліст Ubisoft влучним коментарем «знищив» Ілона Маска на його ж платформі X (Twitter)
SMM-спеціаліст Ubisoft, який веде акаунт Assassin’s Creed Shadows в X (Twitter), в'їдливо відповів на критичний коментар Ілона Маска й зібрав майже у 20 разів більше лайків, ніж власник соцмережі. Він висміяв намагання Маска здаватися крутим геймером.
SMM-спеціаліст Ubisoft, який веде акаунт Assassin’s Creed Shadows в X (Twitter), в'їдливо відповів на критичний коментар Ілона Маска й зібрав майже у 20 разів більше лайків, ніж власник соцмережі. Він висміяв намагання Маска здаватися крутим геймером.
Близько двох останніх років гра Assassin’s Creed Shadows, отримує вдосталь критики, зокрема через те, що одним із двох протагоністів гри в середньовічному японську сетингу є чорношкірий самурай. Таке рішення розробників не подобалося й Ілону Маску, який раніше писав, що «DEI вбиває мистецтво». DEI розшифровується як «різноманітність, справедливість та інклюзія» й означає політику, яку організації можуть використовувати для сприяння рівноправності.
20 березня Assassin’s Creed Shadows нарешті дісталася до релізу й отримала переважно схвальні відгуки критиків і гравців, а маркетинговий відділ Ubisoft, видається, вирішив, що вдосталь натерпівся булінгу.
Усе почалося з цього твіту сумнозвісного персонажа в ігровій індустрії Марка «Grummz» Керн. «Ви можете багато чого сказати про Ubisoft через те, скільки грошей вони викидають на терористичних стрімерів», — написав він в X (Twitter).
«Терористичний» стример, про якого він говорить, — це Хасан Пайкер, який нещодавно грав у Assassin’s Creed Shadows під час спонсорованих стримів на Twitch. Імовірно, «терористичний» коментар пов’язаний із позицією Пайкера щодо війни в Газі, оскільки він критикує ізраїльський уряд, повідомляє GAMINGbible.
Свої «5 центів» із цього приводу вирішив вставити й Ілон Маск.
«Хасан — шахрай… „Запроданець“ якщо точніше. Об'єктивно, він просуває жахливу гру тільки заради грошей», — прокоментував Маск твіт Grummz.
«Це вам сказав хлопець, який грає на вашому акаунті в Path of Exile 2?» заявили в Assassin’s Creed у відповідь на коментар Маска та влаштували фурор.
Is that what the guy playing your Path of Exile 2 account told you?
Ілон Маск заплатив понад $40 млрд за володіння X (Twitter) і раніше скаржився, що його постійно ображають на цій платформі. Тепер до цього списку можна додати й твіт піарника Ubisoft, який наразі зібрав у 20 разів більше лайків, ніж коментар Маска — понад 500 000 проти 25 000.
Коментар SMM-спеціаліста відсилає до ситуації на початку цього року, коли Ілон Маск вирішив похвалитися своїми акаунтами в Path of Exile 2 і Diablo 4. Він навіть хизувався тим, що входить до найкращих 20 гравців Diablo 4 у світі.
Але звичайні гравці засумнівалися, що Маск справді награв у них сотні годин, оскільки на стрімі він плутався в елементарних ігрових механіках. Згодом мільярдер визнав, що давав доступ іншим людям до свого акаунту в грі Path of Exile 2, щоб вони прокачали його до максимальних рівнів.
Після відповіді Ubisoft Grummz поспішив на захист свого кумира Ілона Маска й опублікував скриншот статті з критикою цифр продажів Assassin’s Creed Shadows.
SMM-спеціаліст Ubisoft знову був лаконічним і безжальним. «Наша гра вийшла», — відповів він Керну. Наразі його твіт виграє за лайками в допису Grummz із рахунком 214 000: 9000.
Марк Керн, якого звільнили з Blizzard у 2005 році, і який активно виступає проти DEI й woke-контенту в іграх, раніше заснував студію під назвою Red 5 Studios. Вона випустила одну гру, Firefall, яка зазнала жахливого провалу й закрилася через три роки.
У 2016 році він розпочав краудфандинг нової гри, духовної спадкоємиці Firefall, під назвою Em-8er. Проте майже через 10 років після старту розробки, вона й досі не вийшла.
Багато гравців підтримали SMM-спеціаліста Ubisoft, деякі з них повідомили, що передумали чекати знижок на Assassin’s Creed Shadows і вже придбали гру за повну вартість. «Безумовно, найкраще вбивство в серії Assassins Creed», — написав один із користувачів X (Twitter).
Тим часом стрімер Хасан, якого Ілон Маск назвав продажним, викликав мільярдера на дуель у грі Elden Ring.
«Ця су*а буквально заплатила комусь, щоб той прокачав його персонажа в Poe2, лол. Чому я шахрай? Ілоне, я викликаю тебе на дуель в Elden Ring. Я підсмажу твою жирну дупу», — написав стрімер.
Згодом він додав, що, на його думку, Маск боягуз, який не прийме цей виклик, оскільки він уже відмовився від поєдинку з Марком Цукербергом і не прийшов на шоу до телеведучого Джона Стюарта, хоча сам ініціював цей візит.
«У США тестувальник може отримувати $100 000 і навіть $500 000 на рік». Історія релокейту дніпровської IT-родини, де чоловік працює в EPAM, а дружина влаштувалася в Tesla
Марк і Вікторія Терещенки — IT-подружжя. Він працює на позиції Lead Test Automation Engineer у компанії EPAM, вона — Software QA Engineer у Tesla. У серпні 2021 року пара разом з 1-річним сином здійснила релокейт до США за L візою. Ми зв’язалися з українською родиною та поговорили про труднощі переїзду, зарплату в Америці та специфіку роботи в компанії Ілона Маска.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.