Олександр КузьменкоГроші
17 листопада 2023, 17:42
2023-11-17
IBM призупиняє свою рекламу на X (Twitter), бо Маск підтримує антисемітський та ультраправий контент
У четвер компанія IBM оголосила, що припиняє розміщення своєї реклами на платформі X (колишній Twitter) Ілона Маска після повідомлення про те, що її реклама з’явилася поруч із пронацистськими публікаціями.
У четвер компанія IBM оголосила, що припиняє розміщення своєї реклами на платформі X (колишній Twitter) Ілона Маска після повідомлення про те, що її реклама з’явилася поруч із пронацистськими публікаціями.
Цей крок був зроблений після того, як Маск зіткнувся з негативною реакцією за підтримку антисемітської публікації, а 164 єврейських рабини та активісти звернулися до Apple, Google, Amazon і Disney із закликом припинити рекламу на X. Axios пише, що вони також попросили Apple і Google видалити додаток X зі своїх платформ.
Раніше некомерційна організація Media Matters for America опублікувала звіт, у якому назвала IBM однією з компаній, чия реклама з’явилася поруч із публікаціями на X, які «прославляють Гітлера і його нацистську партію».
Згодом IBM розповсюдила заяву, у якій вказала, що «має нульову толерантність до мови ненависті та дискримінації. «Ми негайно призупинили всю рекламу на X, поки ми розслідуємо цю абсолютно неприйнятну ситуацію», — зазначили в компанії.
У середу Маск написав в X: «Ви сказали чисту правду» у відповідь на допис іншого користувача X, у якому стверджувалося, що євреї підтримують «ненависть до білих». Пізніше він почав виправдовуватися, що мав на увазі інше.
Скріншот коментаря Маска з підтримкою антисемітського допису
Згодом він підтримав ультраправого користувача, який написав, що білим людям сьогодні «не дозволено пишатися своєю расою».
Генеральний директор X Лінда Яккаріно заявила, що компанія «надзвичайно чітко заявляє про свої зусилля в боротьбі з антисемітизмом і дискримінацією». «Тут немає місця антисемітизму і дискримінації. Цьому немає місця ніде у світі — це потворно і неправильно. Крапка», — сказала вона.
Пізніше Яккаріно повідомила, що компанія «провела перевірку акаунтів, які знайшла Media Matters, і вони більше не будуть монетизуватися», а конкретні пости, які вона виділила, будуть позначені як «Чутливі медіа».
«Система X не навмисно розміщує бренд поруч із цим типом контенту, і бренд не намагається активно підтримувати цей тип контенту за допомогою розміщення реклами», — пояснила CEO платформи.
«Реклама слідує за людьми на X. У цьому випадку дослідник Media Matter має свій власний хендл користувача, і він активно шукає цей контент — так працює таргетинг на користувача», — додала Яккаріно.
З приходом Маска в X (Twitter) платформу активно критикують за слабку модерацію контенту і розквіт ненависницького контенту. Але в X неодноразово заперечували, що платформа стала більш токсичною після того, як до неї долучився «захисник свободи слова» Ілон Маск, а в серпні Яккаріно заявила CNBC, що сайт став «здоровішим і безпечнішим», ніж був рік тому.
X (Twitter) заблокував акаунт програміста, який писав про вплив ультраправих на платформі та ботів, що розповсюджують дезінформацію про війну в Україні
Що робити, щоб ваші твіти не блокували кремлеботи. Інструкція
Соціальна мережа Twitter — один з головних майданчиків для поширення інформації про війну в Україні західній спільноті. Але де правда про війну, там відразу з’являються боти Кремля, які кидають страйки. Розповідаємо що робити, аби ваші твіти не блокували.
Битва за розум. Як Facebook і Twitter спинили операцію США, спрямовану проти російської пропаганди в соцмережах
Twitter, Facebook і Instagram видалили низку облікових записів, які були спрямовані проти російської пропаганди і боролися з нею в тому числі і за допомогою мемів. За словами дослідників, кампанія тривала майже 5 років. Розповідаємо головне з матеріалу Vice.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі