💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоГаряченьке
5 жовтня 2023, 15:59
2023-10-05
X (Twitter) припиняє показувати заголовки. Рекламодавцям формат не подобається, але Маск думає, що це зменшить клікбейти
X (Twitter) змінює спосіб обробки посилань і більше не показує заголовки статей, якими діляться на платформі. Замість цього відображається лише головне зображення статті та домен, на який вона посилається.
Відмінності між новою версією попереднього перегляду посилань в X можна вже побачити у версії для iOS, Android і вебверсії. Про це пише The Verge.
Про ці зміни було відомо ще в серпні, тоді власник X Ілон Маск підтвердив, що новий формат — його ідея, яка «значно покращить естетику».
Як повідомляється, рекламодавцям не сподобався новий формат, коли їм показали його попередній перегляд, але зміни, очевидно, усе ще проштовхуються. Основною причиною зміни формату, очевидно, є прагнення зробити пости компактнішими, умістивши їх більше в ту частину стрічки, яка відображається на екрані.
Крім того, Ілон Маск, схоже, вважає, що це може допомогти зменшити кількість випадків клікбейтних заголовків, які наводнюють соцмережу. Хоча Маск публічно стверджує, що основною рушійною силою зміни формату є естетика сайту, не секрет, що він намагається заохотити більше людей публікувати розлогі матеріали безпосередньо на X.
Під його керівництвом сайт збільшив ліміт на публікації для підписників Blue до 25 000 символів, а раніше він писав, що журналісти, які хочуть «більше свободи для написання і вищого доходу», повинні «публікувати безпосередньо» на платформі. Зовсім недавно він закликав робити «більше громадянської журналістики» на X і сказав, що люди можуть «легко робити відео в прямому ефірі» зі свого телефону.
Що робити, щоб ваші твіти не блокували кремлеботи. Інструкція
Соціальна мережа Twitter — один з головних майданчиків для поширення інформації про війну в Україні західній спільноті. Але де правда про війну, там відразу з’являються боти Кремля, які кидають страйки. Розповідаємо що робити, аби ваші твіти не блокували.
Битва за розум. Як Facebook і Twitter спинили операцію США, спрямовану проти російської пропаганди в соцмережах
Twitter, Facebook і Instagram видалили низку облікових записів, які були спрямовані проти російської пропаганди і боролися з нею в тому числі і за допомогою мемів. За словами дослідників, кампанія тривала майже 5 років. Розповідаємо головне з матеріалу Vice.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі