💳 Потрібна європейська картка з лімітом 50к євро? Встановлюй Trustee Plus 👉
Олександр КузьменкоШІ
22 січня 2025, 11:15
2025-01-22
Ігрові розробники все більш негативно ставляться до використання генеративного ШІ у своїх студіях
У новому дослідженні від організаторів Game Developers Conference вказано, що більшість розробників працює в студіях, які використовують генеративний ШІ у своїх іграх. Проте третина опитаних негативно ставиться до цієї технології та її впливу на геймдев, зокрема, на масові звільнення.
У новому дослідженні від організаторів Game Developers Conference вказано, що більшість розробників працює в студіях, які використовують генеративний ШІ у своїх іграх. Проте третина опитаних негативно ставиться до цієї технології та її впливу на геймдев, зокрема, на масові звільнення.
З 3000 опитаних близько половини заявили, що стурбовані впливом технології на індустрію, і все більше людей повідомили, що в цілому негативно ставляться до штучного інтелекту. Про це йдеться у дослідженні «Стан ігрової індустрії», який базується на опитуванні від організаторів щорічної конференції GDC, повідомляє Wired.
«Я маю ступінь доктора філософії в галузі штучного інтелекту, працював над розробкою деяких алгоритмів, що використовуються генеративним ШІ. Я глибоко шкодую про те, як наївно я запропонував свій внесок», — відзначив один з розробників.
Близько 30% розробників, які взяли участь в опитуванні, заявили, що негативно ставляться до ШІ, в порівнянні з 18% минулого року; тільки 13% вважають, що ШІ позитивно впливає на ігри, в порівнянні з 21% у 2024 році.
«Як не крути, генеративний ШІ не є чудовою заміною реальним людям, і якість буде знижена», — вважає інший розробник.
Теоретично, генеративний ШІ міг би допомогти деяким розробникам полегшити своє робоче навантаження. Але цього не відбувається. Замість цього, як повідомляється, розробники працюють довше, ніж вони працювали протягом багатьох років. 13% респондентів повідомили, що працюють понад 51 годину на тиждень, у порівнянні з 8% респондентів минулого року.
За словами респондентів, ШІ може допомогти розробникам у вирішенні кількох завдань, зокрема кодуванні, створенні концептів і 3D-моделей, але коли їх запитали, яке застосування вони бачать для ШІ в індустрії, «найчастіше у відповідях звучало слово „жодного“», — пишуть організатори GDC.
Хоча ці додаткові години можна пояснити тим, що розробники беруть на себе додаткову роботу, щоб компенсувати втрату колег під час масових звільнень у 2024 році, багато хто висловлює занепокоєння, що ШІ також є одним із чинників.
«Ми повинні використовувати генеративний ШІ, щоб допомогти людям швидше виконувати свою роботу, а не втрачати її», — написав один працівник.
Проблеми з роботою в геймдеві
За останні роки чимало розробників втратили роботу, і багато хто повідомив про труднощі з пошуком нової. Деякі з них сказали, що все ще залишаються без роботи більш ніж через рік, а один з них повідомив, що надіслав 500 заявок безрезультатно.
«Мене звільняли й раніше, але це було найдовше, що я шукав роботу. Це було страшно, і моє життя перевернулося з ніг на голову», — написав один розробник.
«За останній рік мене звільняли тричі. Перші два рази я зміг знайти роботу. Моя нинішня студія просто звільнила всіх. Я працюю там лише чотири місяці й ще нічого не знайшов», — поділився інший розробник ігор.
Ще один розповів, що зміг швидко знайти іншу роботу на кращій посаді, а інший сказав, що його нова робота «набагато гірша за рівнем оплати праці».
Розробники звинувачують такі проблеми, як надмірне розширення після Covid-19, нереалістичні очікування щодо успіху гри, а також погане керівництво та поганий менеджмент.
«У цій галузі ми ставимо нездійсненні цілі, а потім звільняємо всіх, якщо вони виявляються нездійсненними. Нам потрібно застосовувати ощадливі та гнучкі процеси замість того, щоб щоразу стріляти в місяць», — вказав один з опитаних.
У 2024 році було звільнено понад 14 000 розробників — найбільше постраждали співробітники в Activision Blizzard, Electronic Arts, Creative Assembly, TakeTwo Interactive, Tango GameWorks, Firewalk Studios, Ubisoft та People Can Fly Studios.
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
Напевно, кожен хоч раз у своєму житті переживав ситуацію, коли після співбесіди замість запрошення на роботу приходила відмова. «Як же так? Це несправедливо!», — чимало з нас корили долю і не розуміли, що пішло не так. Катерина Нікітіна, SoftServe IT Academy Recruiter, розповіла про п’ять найпопулярніших помилок кандидатів-початківців на співбесідах.
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Айтішник-початківець Максим Наталчук поділився в LinkedIn власним досвідом пошуку роботи. Хлопець, згідно профілю, працює National Information Management Officer (Data Analyst) в компанії iMMAP. Але омріяному оферу передував непростий шлях. З дозволу автора dev.ua публікує історію Максима про пошук роботи в IT.