Упродовж січня-березня 2025 року в Україну було імпортовано 20 100 легкових електромобілів (BEV). Загальна митна вартість цих авто склала $355,5 млн.
Це майже на третину більше, ніж роком раніше, повідомляє «Укравтопром» з посиланням на дані Держстату. Для порівняння, за чотири місяці минулого року в Україну імпортували 21 400 легкових електромобілів з сумою мита в $476 млн.
З 20 100 імпортованих електрокарів нові склали 4 400, що на 12% більше, ніж торік. З них 93% було завезено з Китаю.
Нагадаємо, що у першому кварталі 2024 року українці придбали 4200 легкових авто, ввезених із Китаю, 85% з них — були електромобілі.
Частка вживаних авто складає 15 700 (+39%). Більшість з них були із США — 38%.
Раніше dev.ua повідомляв, що серед нових електромобілів, завезених цього року, найбільше BYD Song Plus, VOLKSWAGEN ID.Unyx, ZEEKR 001, ZEEKR 7X та AUDI Q4 e-tron. Серед вживаних — TESLA Model Y, NISSAN Leaf, TESLA Model 3, HYUNDAI Kona та KIA Niro.
За шість місяців 2024 року в Україні стрімко зріс попит на електромобілі: VOLKSWAGEN ID.4 — найпопулярніша модель серед нових авто, TESLA Model 3 — серед вживаних
Українці створили концепцію електромобіля для селян. Як він виглядатиме та скільки коштуватиме - відео
Українці створили концепцію електромобіля для селян. Його запас ходу невеликий, проте інші характеристики дуже підходять для працівників полів та лісів. Розповідаємо, що це за авто та чого наразі не вистачає розробникам.