Jooble інвестував в сервіс рекрутингу в соціальних мережах Adsee
Окрім фінансування, Jooble також буде допомагати Adsee з розвитком з продукту.
Окрім фінансування, Jooble також буде допомагати Adsee з розвитком з продукту.
Сайт пошуку роботи Jooble інвестував в сервіс онлайн-рекрутингу Adsee, який допомагає рекрутерам запускати рекламні кампанії вакансій в соціальних мережах, повідомили dev.ua в компанії.
Сума pre-seed раунду сторонами не розголошується. Окрім фінансування, Jooble також буде допомагати Adsee з розвитком з продукту.
Adsee — це інструмент, який дозволить рекрутеру охопити кандидатів у соціальних мережах і зробити це до шести разів дешевше, ніж найняти діджитал маркетолога або співпрацювати з маркетинговим агентством. Продукт підходить для запуску кампаній з рекрутингу у всьому світі в таких соціальних мережах як Facebook та Instagram.
«Ми прагнемо зробити маркетинг легким та доступним для рекрутинг-команд будь-якого розміру, щоб допомогти залучати найкращі таланти. Adsee спочатку буде працювати в бета-версії та збиратиме відгуки користувачів, щоб покращити продукт і швидко запровадити нові зручні функції», — розповів Владислав Сізов, засновник Adsee.
Нагадаємо, що Jooble — це міжнародний сайт пошуку роботи, яким щодня користуються мільйони людей у 69 країнах. Компанія працює на ринку онлайн-рекрутингу з 2006 року. Jooble заснували українці Роман Прокоф’єв та Євген Собакарьов.