💳 Кожен. Повинен. Мати. Trustee Plus: криптогаманець і європейська платіжна картка з лімітом 50к євро 👉
Марія БровінськаРобота
22 квітня 2024, 10:18
2024-04-22
Хто в IT найдовше шукає роботу: статистика Djinni
Аналітики Djinni проаналізували майже 13 000 наймів з початку 2023 до середини квітня 2024, а також кількість відгуків, які найняті кандидати відправили за півроку до найму. Враховані лише відгуки кандидатів, які офер отримали.
«Тестувальникам шукати роботу вдвічі важче, ніж іншим. А ще цього року кандидати в середньому знаходять роботу швидше, ніж рік тому. Але повʼязано це з покращенням стану ринку чи просто кандидати менш „переборливі“ — питання відкрите», — зазначив Максим Іщенко, фаундер DOU.ua & Djinni.co у своєму дописі у LinkedIn.
Дані аналітики, які викладені у свіжій розсилці, свідчать про те, що найскладніше шукати роботу, окрім тестувальників, нині менеджерам, креативникам, розробниками та фахівцям з найму.
Зокрема, аби отримати оффер, тестувальники в середньому відправляють 34 відгуки на вакансію, менеджери — 27, креативники — 23, розробники — 19, а фахівці з найму — 15.
Для порівняння, девопси робили в середньому менше 8 відгуків, а ліди — 4.
Кандидати робили в середньому 18 відгуків до оферу.
Цікаво, що від початку спілкування з рекрутером до найму проходить в середньому місяць. При цьому в 2024 це поки що відбувається швидше, ніж в другому півріччі минулого року.
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
Кількість вакансій в IT з початком війни скоротилася, та шедеврів серед них не поменшало. dev.ua зазвичай попросить дизайнерку Анну Лазурко, яка регулярно публікує у своєму LinkedIn вакансії з дивними та кострубатими описами та вимогами, робити добірку з таких «шедеврів». Ось тут можна почитати першу, другу та третю таку добірку.
Цьоготижнева добірка створена dev.ua за допомогою добре відомого у LinkedIn хештегу #всратівакансії. Насолоджуйтеся!
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Айтішник-початківець Максим Наталчук поділився в LinkedIn власним досвідом пошуку роботи. Хлопець, згідно профілю, працює National Information Management Officer (Data Analyst) в компанії iMMAP. Але омріяному оферу передував непростий шлях. З дозволу автора dev.ua публікує історію Максима про пошук роботи в IT.
«Незнання англійської можна пробачити тільки двірнику». HR в LinkedIn запитала про те, навіщо публікувати вакансії англійською. Ось що відповіли айтішники
HR з Дніпра Любов Ковалевська в LinkedIn обурилася тим, що компанії виставляють вакансії на джоб-сайтах англійською мовою. Айтішники швидко пояснили, в чому справа.
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Джунів, які шукають роботу, проходять купу співбесід та отримують відмови замість оферів, під час війни побільшало. А все тому, що до співбесід необхідно ретельно готуватися. dev.ua розпочинає серію матеріалів про те, що треба знати джунам для проходження співбесіди та отримання омріяного оферу від першого роботодавця. Маркетинг спеціаліст IT-компанії Universe Катерина Скрипка розповіла, що треба знати та як вдало пройти співбесіду в IT-компанію маркетологам-початківцям.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі