🚀 Trustee Plus - картка європейського банку і криптогаманець. Встанови додаток 👉
Марія БровінськаРобота
25 грудня 2024, 14:46
2024-12-25
Коли найкращий час для відправки резюме? Поради рекрутера з 20-річним досвідом
Рекрутер з 20-річним досвідом Леслі Стівенс-Гаффман у своїй статті в Dice розповів, як обрати найкращий час та дні для подання резюме, аби роботодавець розглянув його з найбільшою вірогідністю.
Це впливає на те, як менеджери з персоналу планують свій робочий день. Рекрутери та менеджери з персоналу часто починають свій день з перегляду нових заявок. Відправляючи своє резюме рано вранці, ви збільшуєте свої шанси привернути їхню увагу, поки їхня поштова скринька ще свіжа.
Вибір часу впливає на видимість і швидкість відгуку. Заявки, подані в піковий час, наприклад, вранці, мають у п’ять разів більше шансів бути запрошеними на співбесіду. З іншого боку, заявки, подані пізно ввечері, можуть загубитися серед потоку нових заявок наступного дня.
Аналогічна ситуація і з днями, коли ви вирішили подавати резюме: початок тижня, коли менеджери з персоналу та рекрутери відпочили після вихідних, може допомогти вам у вашій справі.
Хоча ви можете подавати заявки на вихідних, найкращі результати дають заявки, подані в понеділок або вівторок.
Вечірні заявки виділяються — хибне твердження. Рекрутери рідко переглядають заявки вночі, що знижує ймовірність негайної відповіді.
Найкращий час для надсилання резюме
Отже, коли вам слід натиснути кнопку «Відправити»? Ось кілька корисних порад.
На початку тижня — найкраще. Дані показують, що подача резюме в понеділок або вівторок значно підвищує ваші шанси потрапити на співбесіду. Ці дні збігаються з тим, що менеджери з персоналу визначають пріоритети на тиждень, що робить їх ідеальним часом для того, щоб виділитися.
Часові пояси та міжнародні програми. Для міжнародних компаній розуміння часових поясів має вирішальне значення. Намагайтеся подавати заявку на початку робочого дня, виходячи з часового поясу штаб-квартири компанії, щоб бути максимально помітними.
Ранкове подання заявки має більше шансів зустріти свіжий погляд.
Варто враховувати алгоритми роботи сайтів з працевлаштування. Джобборди про вакансії часто надають пріоритет найсвіжішим заявкам, забезпечуючи їхню появу у верхній частині результатів пошуку. Часті оновлення можуть допомогти зберегти видимість.
Менеджери, як правило, переглядають резюме в більш спокійні моменти свого дня, наприклад, в середині ранку. Правильний вибір часу для подачі резюме може допомогти вашій заявці привернути до себе увагу.
Рівень конкуренції: понад 60% кандидатів подають резюме протягом першого тижня після публікації вакансії. Завчасна подача резюме не тільки гарантує, що ви виділитесь, але й зменшує ризик того, що ваше резюме не помітять.
Як максимізувати видимість резюме
Важливо не лише вчасно подати резюме; зміст резюме та додатку також має вирішальне значення. Ось кілька простих і швидких порад, які допоможуть покращити ваше резюме і зробити процес його подання більш ефективним.
Пристосуйте своє резюме до термінів: використовуйте дієслова дії та кількісно оцінюйте свій вплив, використовуючи мову, орієнтовану на результат.
Використовуйте сповіщення та автоматизовані інструменти: налаштуйте сповіщення про вакансії, щоб подавати резюме одразу після публікації.
Відстежуйте тенденції: звертайте увагу на активність найму у вашій цільовій галузі, щоб скоординувати свої зусилля.
«Незнання англійської можна пробачити тільки двірнику». HR в LinkedIn запитала про те, навіщо публікувати вакансії англійською. Ось що відповіли айтішники
HR з Дніпра Любов Ковалевська в LinkedIn обурилася тим, що компанії виставляють вакансії на джоб-сайтах англійською мовою. Айтішники швидко пояснили, в чому справа.
«Сталася ситуація, якої не мало бути». Genesis втрапив у репутаційний скандал, дозволивши рекрутерам використовувати свій бренд для найму. На що жаліються кандидати
Розробник Нікола Щупило опублікував в LinkedIn сріншот переписки з рекрутеркою, що представилася від імені компанії IntellectoKids та холдингу Genesis, який викликав дискусію серед користувачів спільноти.
«Навряд чи можна вірити фідбекам компаній». Тестове в IT: робити чи не робити? Відповідають айтішники
Дизайнерка Анна Лазурко поскаржилася в LinkedIn, що жодна компанія, у яку вона робила тестове, не надала фідбек за її проханням чи без нього. «Отримали, ігнорили на тиждень-два, а потім „рухаємося з іншим кандидатом“. Це взагалі єдина фраза, якою мені відмовляють. Як зрозуміти, що ти робиш щось не так і не те, коли нема жодного фідбеку?», — запитала розчарована спеціалістка.
«Єдина команда, якою я буду керувати в росії, буде команда бомбардувальників». Як польська IT-компанія намагалася захантити українську рекрутерку для роботи з рф
Українська IT-рекрутерка Олена Ярнова розповіла в LinkedIn історію про те, як польська IT-компанія намагалася зробити їй пропозицію з роботи. Проте в ній було кілька неприпустимих для неї умов.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі