🚀 Trustee Plus - картка європейського банку і криптогаманець. Встанови додаток 👉
Олександр КузьменкоGameDev
11 грудня 2024, 15:04
2024-12-11
«Я не розраховував, що багато гравців награють по 30–40 годин настільки швидко». Розробник української Menace from the Deep поділився планами розвитку гри
Український інді-розробник Артем «Flatcoon» Баздирєв, який раніше випустив успішну карткову гру Menace from the Deep, розповів, як планує підтримувати проєкт контентом. Гра, зокрема, отримає велике платне DLC.
Нагадаємо, що реліз натхненної Лавкрафтом гри Menace from the Deep в Steam відбувся 11 листопада. В українському сегменті соцмереж довкола проєкту розгорілися суперечки, коли гравці звернули увагу на те, що Menace from the Deep доступна для придбання в російському регіоні Steam і входить до численних бандлів із китайськими іграми.
Артем Баздирєв прокоментував невдоволення українських гравців, і повідомив, що подав заявку в Steam, щоб зняти гру з продажів у рф. Він визнав, що «недогледів» певні моменти, бо працює над Menace from the Deep самотужки.
«У мене є і плани на нові проєкти, і подальші плани на Menace from the Deep. Я не розраховував, що багато гравців награють по 30-40 годин настільки швидко. Деякі гравці ділились тим, що награли вже понад 100 годин, і мені це дуже гріє серце. Але такі гравці потребують і більшої кількості контенту», — розповів він у свіжому інтерв’ю Gamedev DOU.
У січні наступного року розробник працюватиме над контентним оновленням, яке ймовірно буде розбито на 3 окремі блоки, щоб з’явитися у грі порціями, і гравцям не потрібно буде чекати поки буде готове все. Він також планує виправити ті технічні проблеми, які ще лишились в грі.
«Крім того, пізніше я планую зробити вже платне велике DLC, яке включатиме ще більше предметів інвентарю, зустрічей та іншого контенту. Але найголовніше — я планую додати в нього 4-го ігрового персонажа, який скоріш за все буде наполовину людиною наполовину монстром: у мене є чорновий дизайн специфіки його колоди й механік», — розповів подробиці доповнення Flatcoon.
За його словами, в цьому DLC має з’явитися також 4 акт в усі забіги, включно з сюжетними, з новими ворогами й фонами. Цей акт буде досить хардкорний, але й DLC найчастіше потрібні саме фанатам, які вже не новачки в грі, вважає розробник.
«Стосовно планів на нові проєкти, то у мене є декілька ідей, які я розвиваю (поки що лише на папері) з братом. І я дуже сподіваюсь, що наступний проєкт ми будемо робити разом. У соло роботі дійсно є безліч переваг, але водночас це дуже складно і виснажливо. Ділитися сирими ідеями я не хочу, та з радістю поділюсь деталями, якщо проєкти підуть в розробку і будуть вже анонсовані в Steam», — відзначив Баздирєв.
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.