Безлім вакансій для пошуку intern та junior! Заходьте на jobs.dev.ua і розміщуйте вакансії! 🧑💻
Анна НагорнаТаке життя
16 травня 2022, 13:34
2022-05-16
«Корисна карта» від ЛУН вийшла в топ App Store. Що шукають українці найчастіше?
На початку березня сервіс ЛУН запустив «Корисну карту», яка показує працюючі під час війни магазини, кафе, аптеки, а віднедавна — ще й наявність пального на заправках. Зараз iOS-додаток входить у топ-10 в регіоні, а веб-версія набрала вже майже мільйон сесій, розповів СМО компанії Денис Суділковський в інтерв’ю AIN.UA.
На початку березня сервіс ЛУН запустив «Корисну карту», яка показує працюючі під час війни магазини, кафе, аптеки, а віднедавна — ще й наявність пального на заправках. Зараз iOS-додаток входить у топ-10 в регіоні, а веб-версія набрала вже майже мільйон сесій, розповів СМО компанії Денис Суділковський в інтерв’ю AIN.UA.
Карту створили 5 людей, серед яких три менеджери і один фронтенд-розробник. Після успіху веб-версії, команда створила простий додаток для iOS та Android, яким займалися вже два розробника з ЛУН.
«Вже за два тижні існування наш iOS-додаток потрапив у топ Featured Apps в регіоні і протримались три тижні на першому місці рейтингу і досі там входить в топ-10», — розповідає Суділковський.
Найбільш активно карту використовують у великих містах: Київ, Одеса, Львів. А середній час перебування в сервісі — 20 хвилин.
Що шукають найчастіше
Найпопулярніші шари на сьогодні: звісно ж, бензин, далі — продукти, далі — побутові товари, техніка і товари для тварин.
Коли кафе й ресторани тільки починали відкриватися, цей шар був дуже популярний, особливо в Києві, розповідає Суділковський. Сьогодні він більш актуальний в Харкові та Одесі.
Нещодавно ЛУН додали інформацію про заправки — і зіткнулися з проблемою швидкого застаріння даних. Паливо швидко закінчується, а самі АЗС у кращому випадку оновлюють свої дані раз на декілька годин.
Відповідно, поки людина доїде до заправки, на місці виявляється, що його вже немає. В ЛУН кажуть, що є ідеї, як це вирішити, і скоро користувачі їх побачать на карті.
ЛУН запартнерились з Poster — це система автоматизації в ресторанній галузі. Вони по своїй системі бачили, які кафе чи кав’ярні працюють, навіть в містах зі складною ситуацією, таких як Харків.
Згодом Poster зробили бота, який кожен ранок питав у своїх клієнтів: «Ви відкрилися?» Якщо так, то заклад одразу потрапляв на карту. З цим ботом і подальшим відкриттям закладів ЛУН збільшив їх кількість на мапі до понад 1000.
Ми змогли досягти аудиторії, яка хотіла на якусь годинку доторкнутися до довоєнного життя, випити кави з круасаном. Одночасно ми могли допомогти малому бізнесу, у якого взагалі немає бюджетів на просування.
Трохи пізніше ЛУН запартнерились з Glovo, і це дало ще понад тисячу відкритих закладів по країні. Паралельно у «Сільпо» зʼявилось API, й карта оперативно отримувавала дані по працюючим магазинам.
Також у деяких мереж (Rozetka, «Нова пошта») є власні карти з працюючми відділеннями, з яких ЛУН бере дані. А невдовзі середні та великі бізнеси, такі як «Епіцентр», вже самі почали приходити, щоб розмістити дані про свої точки, що працюють.
«Третьокурсник зі Львова перепродавав наші промокоди». Топи Portmone, UKLON і ЛУН розповіли про свої факапи
17 лютого відбулася вечірка «FuckUp Nights». На ній топи українських компаній Portmone.com, UKLON та ЛУН відкрито розповіли про невдачі, які з ними траплялися в кар'єрі. Журналіст dev.ua відвідав захід і згадує найгарячіше.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі