💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉

Три речі, як варто робити техфахівцям на співбесідах, аби підвищити шанси на отримання офферу - поради кар'єрної консультантки, що прослухала понад 700 співбесід

Кеті Макінтайр — кар'єрний коуч і співвласниця компанії CareerSprout, яка позиціонує себе як компанія, що допомагає технічним фахівцям отримувати пропозиції про роботу в діапазоні від $200 000 до $500 000. Нещодавно Макінтайр написала на LinkedIn про свої висновки після прослуховування понад 700 інтерв’ю. Розповідаємо, які висновки вона зробила. 

Залишити коментар
Три речі, як варто робити техфахівцям на співбесідах, аби підвищити шанси на отримання офферу - поради кар'єрної консультантки, що прослухала понад 700 співбесід

Кеті Макінтайр — кар'єрний коуч і співвласниця компанії CareerSprout, яка позиціонує себе як компанія, що допомагає технічним фахівцям отримувати пропозиції про роботу в діапазоні від $200 000 до $500 000. Нещодавно Макінтайр написала на LinkedIn про свої висновки після прослуховування понад 700 інтерв’ю. Розповідаємо, які висновки вона зробила. 

Хоча Макінтайр не присутня на співбесідах під час їх проведення, вона сказала, що отримує запис розмови і потім переглядає його. 
У своєму дописі на LinkedIn вона зазначила, що люди, які постійно отримували роботу, говорили «широко» на кілька тем. Вони також говорили лише половину часу.

Макінтайр сказала, що її компанія заохочує «щасливий, скромний, голодний» підхід, і багато в чому це зводиться до відмови від перфекціоністського підходу на співбесіді. Хоча кандидату варто прямо говорити про те, що він може зробити, а також уникати того, щоб бути всезнайкою.

Ось її поради, як отримати пропозицію.

Віддавайте належне там, де це потрібно

Макінтайр розповіла BI, що успішні кандидати розповідають про своїх наставників під час співбесіди.

Вона розповіла, що на одному з етапів співбесіди кандидатів просять розповісти інтерв’юеру про себе. Зазвичай, за її словами, її клієнти розповідають про свій досвід роботи і додають, що їм пощастило працювати з «неймовірними лідерами в таких компаніях, як X, Y, Z» або вчитися у них.

Під час цієї частини розмови кандидат може конкретно розповісти про те, що він зробив, чого навчився або чого зміг досягти. За словами Макінтайра, це одночасно пов’язує те, чого навчився кандидат, з роллю, яку він обіймав, і демонструє визнання того, що він не знає всього і все ще зацікавлений у навчанні. «Зрозуміло, що частина того, що ви отримуєте сьогодні, — це всі ці уроки, які я вже засвоїв», — сказала Макінтайр в інтерв’ю для BI.

Поговоріть про цифри

Макінтайр сказала, що ще одним ключовим фактором є вміння говорити про метрики і про те, як вони впливають на дохід компанії.

У таких ролях, як продажі, дохід залежить від того, скільки ви приносите, але інші типи ролей опосередковано впливають на кінцевий результат компанії. Макінтайр каже, що про це також слід говорити. За її словами, це може включати економію часу, підвищення ефективності або сприяння внутрішньому зростанню через допомогу людям у просуванні по службі.

«Є й інші показники, які не просто пов’язані з доходами, але безпосередньо з ними пов’язані», — сказала Макінтайр. За її словами, ті, хто не отримує пропозицій, часто не розповідають про те, як вони вимірюють показники і приносять дохід компанії.

Зробіть співбесіду діалогом 

За словами Макінтайра, ключовою особливістю співбесіди з кандидатами, які отримують пропозиції, є їхня здатність говорити 50% часу. Під час співбесіди Макінтайр у своєму дописі на LinkedIn зазначила, що успішні кандидати ставлять навмисні запитання про менеджера з найму, компанію, її культуру, команду та цілі. Фахівчиня розповіла BI, що сьогодні інтерв’юери не просто запитують, чи може кандидат виконувати роботу — вони хочуть знати, чи зможуть вони працювати з цією людиною вісім годин на день.

«На сьогоднішньому ринку майже всі мають необхідні навички. Практично кожен, хто проходить співбесіду, може технічно виконати роботу», — каже вона.

За словами спеціалістки, коли люди не ставлять запитань або коли співбесіда не перетворюється на розмову, інтерв’юери можуть відчути, що вони не підходять кандидату. Макінтайр порадила кандидатам переадресовувати запитання після того, як вони відповіли на нього. Вона також сказала, що на початку або наприкінці дзвінка кандидати можуть запитати інтерв’юера про свій минулий досвід роботи в іншій компанії або про те, чому вони приєдналися до нинішньої компанії.

«Варто прочитати кожному». Михайло Федоров порадив 6 книг які допоможуть підвищити ефективність роботи команди
«Варто прочитати кожному». Михайло Федоров порадив 6 книг, які допоможуть підвищити ефективність роботи команди
По темi
«Варто прочитати кожному». Михайло Федоров порадив 6 книг, які допоможуть підвищити ефективність роботи команди
Топ-5 книг для Software Testing — must have для тестувальника. Рекомендації Seniоr QA EPAM
Топ-5 книг для Software Testing — must have для тестувальника. Рекомендації Seniоr QA EPAM
По темi
Топ-5 книг для Software Testing — must have для тестувальника. Рекомендації Seniоr QA EPAM
«Єдине що не варто робити на співбесідах — це запитувати ветерана про війну та можливість повторної мобілізації». Історія 24-річного медика-добровольця який повернувшись з фронту опанував Fullstaсk і швидко знайшов роботу
«Єдине, що не варто робити на співбесідах, — це запитувати ветерана про війну та можливість повторної мобілізації». Історія 24-річного медика-добровольця, який, повернувшись з фронту, опанував Fullstасk і швидко знайшов роботу
По темi
«Єдине, що не варто робити на співбесідах, — це запитувати ветерана про війну та можливість повторної мобілізації». Історія 24-річного медика-добровольця, який, повернувшись з фронту, опанував Fullstасk і швидко знайшов роботу
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте також
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
Кількість вакансій в IT з початком війни скоротилася, та шедеврів серед них не поменшало. dev.ua зазвичай попросить дизайнерку Анну Лазурко, яка регулярно публікує у своєму LinkedIn вакансії з дивними та кострубатими описами та вимогами, робити добірку з таких «шедеврів». Ось тут можна почитати першу, другу та третю таку добірку.  Цьоготижнева добірка створена dev.ua за допомогою добре відомого у LinkedIn хештегу #всратівакансії. Насолоджуйтеся! 
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
Напевно, кожен хоч раз у своєму житті переживав ситуацію, коли після співбесіди замість запрошення на роботу приходила відмова. «Як же так? Це несправедливо!», — чимало з нас корили долю і не розуміли, що пішло не так. Катерина Нікітіна, SoftServe IT Academy Recruiter, розповіла про п’ять найпопулярніших помилок кандидатів-початківців на співбесідах.
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Айтішник-початківець Максим Наталчук поділився в LinkedIn власним досвідом пошуку роботи. Хлопець, згідно профілю, працює National Information Management Officer (Data Analyst) в компанії iMMAP. Але омріяному оферу передував непростий шлях. З дозволу автора dev.ua публікує історію Максима про пошук роботи в IT.
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Джунів, які шукають роботу, проходять купу співбесід та отримують відмови замість оферів, під час війни побільшало. А все тому, що до співбесід необхідно ретельно готуватися. dev.ua розпочинає серію матеріалів про те, що треба знати джунам для проходження співбесіди та отримання омріяного оферу від першого роботодавця. Маркетинг спеціаліст  IT-компанії Universe Катерина Скрипка розповіла, що треба знати та як вдало пройти співбесіду в IT-компанію маркетологам-початківцям.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.