Дістали русняві шахеди й ракети? Підсилюймо ППО — донать на SkyLock 👉
Наталя ХандусенкоГроші
10 квітня 2025, 10:36
2025-04-10
Китайські продавці на Amazon підвищують ціни або йдуть із США через зростання тарифів — Reuters
Китайські компанії, які продають товари на Amazon, готуються підвищити ціни для США або піти з цього ринку через підвищення тарифів президентом Дональдом Трампом, який у середу заявив про збільшення зі 104% до 125%.
Китайські компанії, які продають товари на Amazon, готуються підвищити ціни для США або піти з цього ринку через підвищення тарифів президентом Дональдом Трампом, який у середу заявив про збільшення зі 104% до 125%.
«Буде дуже важко вижити на американському ринку», — сказала Reuters Ван Сінь, голова Асоціації транскордонної електронної комерції Шеньчженя, яка представляє понад 3000 продавців Amazon. «Тож для всіх нас, хто сьогодні займається транскордонною електронною комерцією, це справді нечуваний удар».
За даними постачальника послуг електронної комерції SmartScout, в Китаї знаходяться близько половини продавців Amazon. Лише в одному південному місті Шеньчжень зареєстровано понад 100 000 підприємств Amazon, які генерують щорічний дохід у розмірі $35,3 млрд.
У Китаї також розташовані виробничі бази інших великих платформ електронної комерції, таких як Shein і Temu. За даними Державної ради Китаю, минулого року імпорт та експорт, пов’язані з транскордонною електронною комерцією, становили $358 млрд.
До прикладу, Дейв Фонг, чия продукція варіюється від шкільних портфелів до Bluetooth-колонок, підняв ціни в США на 30%, знизить рівень запасів та зменшить витрати на рекламу на Amazon, яка колись займала 40% його доходів у США. «Для нас, як і для будь-кого іншого, не можна покладатися на американський ринок, це цілком зрозуміло, — сказав Фонг. «Ми повинні скоротити інвестиції й вкласти більше ресурсів у такі регіони, як Європа, Канада, Мексика та решта світу».
Жодна інша країна навіть не наближається до потужності споживання США, що значно обмежує виробництво, яке може поглинути решта світу, і підвищує ризик посилення цінових війн між китайськими експортерами, що знижує їхню прибутковість.
Враховуючи серйозний вплив на малі підприємства та виробників Китаю, тарифи ризикують призвести до швидкого зростання рівня безробіття в Китаї, сказала Ван.
Вчора агентство Bloomberg повідомило, що Amazon скасовує замовлення на товари, вироблені в Китаї. Товари, які компанія купує безпосередньо у продавців, становлять близько 40%. Решту продажів компанії здійснюють незалежні продавці, які, по суті, орендують в Amazon торговий майданчик, сплачуючи компанії комісійні та збори за логістику й рекламу.
Торгова війна між США та Китаєм
Спочатку Трамп наклав на Китай 54% тариф. У відповідь Китай заявив, що, починаючи з 10 квітня, запровадять додаткові мита в розмірі 34% на всі американські товари.
Потім Білий дім заявив, що збільшить мито на імпорт товарів із Китаю на додаткові 50%, тож підсумкова ставка збільшилась до 104%. Китай у відповідь запровадить тарифи у 84% на американські товари.
9 квітня Трамп сказав, що підвищить тарифи для Китаю вже до 125%.
Трамп також підписав указ, який закриває лазівку для постачання дешевих товарів із Китаю, який набуває чинності 2 травня. Раніше посилки вартістю до $800 користувалися «мінімальним» звільненням від додаткових мит, що дало змогу іноземним онлайн-ритейлерам, таким як Temu і Shein, продавати супердешеві товари американським споживачам.
Через тарифи Трампа деякі технологічні компанії можуть втратити весь свій чистий прибуток у 2025 році. Як торгівельна війна США впливає на техіндустрію
Amazon запускає шоу з записами «розумних» дзвінків Ring. Це той самий українский стартап, який продала Кіра Рудик і в якого були проблеми з витоком персональних даних
Розповідаємо про зв’язок американського техгіганта та української компанії.
«Чи є у мене талант, якщо комп’ютер може імітувати мене?». Штучний інтелект пише книги авторам Amazon Kindle. The Verge поспілкувався з авторами та виявив багато цікавого
Письменники-романісти використовують штучний інтелект для створення своїх творів. Видання про технології The Verge поспілкувалося з письменницею Дженніфер Лепп, яка випускає нову книгу кожні дев’ять тижнів, й дізналося про те, як працює штучний інтелект для написання романів. Наводимо адаптований переклад статті.
Google, Amazon, Lyft і DoorDash компенсуватимуть працівникам витрати на аборт. Проте така пільга доступна не всім: що відбувається?
Технологічні компанії покриватимуть працівникам витрати на поїздки, пов’язані з абортами, пише Wired. Проте така компенсація буде доступна не для всіх працівників.
Зокрема, зазначається, що Google, Amazon та інші компанії допомагатимуть штатному персоналу шукати медичну допомогу за межами штату. Розповідаємо, що про це відомо.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі