Хостинг для будь-яких потреб — VPS від 135 гривень на місяць 👉
Валентин ШнайдерРобота
19 червня 2025, 15:30
2025-06-19
«LinkedIn — це не резюме, а вітрина вашої цінності»: маркетологиня пояснила, чому ваш профіль не працює на вас
Щоб знайти роботу через LinkedIn, недостатньо просто завантажити резюме. Head of Marketing & Communications компанії Blasto Поліна Смоляр у новому дописі назвала чотири типові помилки, через які профіль не приносить офери й дала конкретні поради як це виправити.
Щоб знайти роботу через LinkedIn, недостатньо просто завантажити резюме. Head of Marketing & Communications компанії Blasto Поліна Смоляр у новому дописі назвала чотири типові помилки, через які профіль не приносить офери й дала конкретні поради як це виправити.
У своєму LinkedIn-пості, Смоляр зазначає: «LinkedIn не резюме. Це вітрина вашої цінності. Але більшість профілів виглядають як список фактів…»
Першою проблемою є заголовок. За її словами, фрази на кшталт «Sales manager» або «UX designer» не передають жодної користі для потенційного роботодавця. Замість цього вона радить використовувати формулу: що ти робиш → для кого → з яким результатом.
Приклади ефективних заголовків:
Marketing strategist | Scaling expert brands with clear content & systems
Project manager → From chaos to clarity for growing B2B teams
Другою зоною ризику в цьому випадку є розділ «Досвід». Звичка просто перераховувати обов’язки не працює. Смоляр радить транслювати вплив: дія, цифра, зміни.
Наприклад:
Запустила контент-воронку для SaaS-продукту: +184 ліди в перші 30 днів.
Зменшив churn на 17% завдяки новому онбординг-процесу в EdTech платформі.
Третім компонентом є блок «Обране». Часто він або порожній, або містить лише резюме. Вона пропонує ставитися до нього як до лендінгу: «Уяви, що це лендінг, що б ти показав новому відвідувачу?».
Це може бути кейс, гайд, посилання на портфоліо чи корисний пост.
Четвертою помилкою стали випадкові скіли в секції Skills&Endorsements, які не працюють у пошуку. Рекомендація: вказати понад 10 релевантних навичок, включивши й hard, і soft, і галузеві. Також попросити колег про рекомендації.
Промпти для ШІ
Окремо авторка радить використовувати штучний інтелект для оптимізації профілю. Наприклад:
«Згенеруй 5 варіантів заголовків LinkedIn, орієнтованих на цінність, для [посада], які спрямовані на [авдиторія] у сфері [індустрія]. Використовуй дієслова та результати»
«Перепиши мій опис досвіду так, щоб він звучав як impact statement з конкретними результатами. Тон професійний»
«Згенеруй список із 15 ключових слів для LinkedIn для людини, яка займається [твоя робота] у сфері [твоя сфера], оптимізованих для пошуку в LinkedIn»
«Зроби з цього поста короткий PDF-гайд або FAQ, який я можу залити у Featured»
«Профіль — це ваш фільтр для правильних людей», — підсумовує Смоляр. Її поради орієнтовані на тих, хто хоче зробити LinkedIn не просто сторінкою, а ефективним інструментом професійного зростання.
Раніше ми писали, як AI Engineer і Frontend Developer Сергій Сідлецький поділився в LinkedIn власними промптами для ефективного вивчення англійської, за допомогою яких ШІ складе 30-денний курс, щоденні мініуроки, розбере помилки та навіть влаштує віртуальне спілкування з носієм мови.
«Шахраї порозумнішали, виглядало максимально правдоподібно». Розробниця розповіла про нову схему шахраїв-рекрутерів у LinkedIn. Виявити небезпечний код допоміг Claude
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
Кількість вакансій в IT з початком війни скоротилася, та шедеврів серед них не поменшало. dev.ua зазвичай попросить дизайнерку Анну Лазурко, яка регулярно публікує у своєму LinkedIn вакансії з дивними та кострубатими описами та вимогами, робити добірку з таких «шедеврів». Ось тут можна почитати першу, другу та третю таку добірку.
Цьоготижнева добірка створена dev.ua за допомогою добре відомого у LinkedIn хештегу #всратівакансії. Насолоджуйтеся!
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
Напевно, кожен хоч раз у своєму житті переживав ситуацію, коли після співбесіди замість запрошення на роботу приходила відмова. «Як же так? Це несправедливо!», — чимало з нас корили долю і не розуміли, що пішло не так. Катерина Нікітіна, SoftServe IT Academy Recruiter, розповіла про п’ять найпопулярніших помилок кандидатів-початківців на співбесідах.
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Айтішник-початківець Максим Наталчук поділився в LinkedIn власним досвідом пошуку роботи. Хлопець, згідно профілю, працює National Information Management Officer (Data Analyst) в компанії iMMAP. Але омріяному оферу передував непростий шлях. З дозволу автора dev.ua публікує історію Максима про пошук роботи в IT.