Megogo на шляху до персоналізації — сервіс запустив таргетовану рекламу для користувачів
Компанія Megogo запроваджує таргетовану персональну диджитал-рекламу, яку вже підключили до низки каналів. Про це пише «Детектор Медіа».
Компанія Megogo запроваджує таргетовану персональну диджитал-рекламу, яку вже підключили до низки каналів. Про це пише «Детектор Медіа».
Згідно із заявою, проєкт «дозволяє таргетувати рекламні повідомлення в етерах лінійних ТБ-каналів із такою ж ефективністю, як і рекламу на диджитал-майданчиках», персоналізувати рекламний блок для кожного користувача.
За словами Єгора Яроцького, Chief of product Megogo, цей проєкт вони створили в партнерстві з Vidzone та компанією Adtelligent.
За його словами, частину роботи, яка стосується ротації контенту, зробили партнери, а безпосередньо доставлення контенту на сайт, телевізори й інші гаджети, робили вже backend-спеціалісти української команди Megogo.
«Ми зробили реінтеграцію та додаткові роботи, щоб лінійну рекламу замінити на диджитал і персоніфіковану. Щодо персональної реклами для нашого користувача — то це наше майбутнє», — зазначив Яроцький.
Він повідомив, що розробка в компанії тривала інхаус кілька місяців, і не зможе сказати, скільки компанія витратила на це коштів.
«Це було питання багатьох девайсів, бо ми підтримуємо телевізори, починаючи з 2012 року», — акцентував CPO, і, як він каже, на розробку та тестування проєкту пішло багато часу.
Таргетована реклама вже працює на каналах:
Яроцький компанії Megogo зазначив, що розширити список каналів, які будуть використовувати подібну рекламу, компанія зможе, коли домовиться з іншими каналами та коли ті побачать у цьому сенс.