Хостинг для будь-яких потреб — VPS від 135 гривень на місяць 👉
Олександр КузьменкоGameDev
2 липня 2025, 17:50
2025-07-02
Microsoft проводить масштабні звільнення — роботу втратять понад 9000 працівників. Вони зачеплять ігровий підрозділ компанії Xbox
Компанія Microsoft підтвердила, що звільняє 9100 співробітників, або близько 4% свого персоналу, у межах чергового раунду скорочень. Від нього сильно постраждав підрозділ Xbox, відомий як Microsoft Gaming, а також деякі вже анонсовані ігри.
Компанія Microsoft підтвердила, що звільняє 9100 співробітників, або близько 4% свого персоналу, у межах чергового раунду скорочень. Від нього сильно постраждав підрозділ Xbox, відомий як Microsoft Gaming, а також деякі вже анонсовані ігри.
«Щоб забезпечити [Microsoft] Gaming стабільний успіх і дозволити нам зосередитися на стратегічних напрямках зростання, ми припинимо або скоротимо роботу в певних сферах бізнесу й підемо за прикладом Microsoft, скоротивши управлінський апарат для підвищення гнучкості та ефективності», — заявив очільник Xbox Філ Спенсер у повідомленні до співробітників. Його слова передає The Verge.
Повідомляється, що звільнення зачеплять студію King, яка зараз належить Microsoft і розробляє ігри серії Candy Crush. Вона скорочує близько 10% співробітників, або 200 осіб. Інші європейські підрозділи, такі як Zenimax, також підтвердили, що скорочують робочі місця.
За словами джерел видання VGC, роботу втратили також співробітники студії Rare, відомої за піратською онлайн-грою Seas of Thieves, а її новий проєкт Everwild, який був анонсований у 2019 році, було скасовано. Вона перебувала в розробці близько 10 років і нещодавно отримала перезавантаження.
Масштабні звільнення в Microsoft відбуваються менш ніж через два місяці після того, як компанія оголосила про скорочення понад 6000 співробітників, а на початку червня — ще 305. Співробітники Microsoft говорять, що протягом останнього року зіткнулися з низкою звільнень, що серйозно підірвало їхній моральний дух.
Узимку 2025 року Microsoft відзвітувала про квартальне зростання доходу від контенту та послуг Xbox зріс на 2%, в основному завдяки рекордному кварталу для підписки Game Pass. У ньому відзначалося, що кількість передплатників PC Game Pass зросла на 30%, а такі ігри, як Call of Duty: Black Ops 6 та Indiana Jones and the Great Circle, сприяли успіху сервісу.
«Я усвідомлюю, що ці зміни відбуваються в той час, коли у нас більше гравців, ігор та ігрових годин, ніж будь-коли раніше. Наша платформа, апаратне забезпечення та дорожня карта ігор ніколи не були такими сильними. Успіх, який ми бачимо зараз, базується на важких рішеннях, які ми прийняли раніше. Ми повинні зробити вибір зараз, щоб забезпечити подальший успіх у майбутньому, і ключовою частиною цієї стратегії є дисципліна у визначенні пріоритетності найсильніших можливостей», — зазначив Філ Спенсер у своєму зверненні.
Він додав, що звільнені працівники можуть розглянути відкриті вакансії в Microsoft Gaming, де їхні кандидатури будуть розглянуті в пріоритетному порядку.
«Наразі ми дійсно успішні, але тебе звільнено», — саркастично підсумував слова Спенсера відомий ігровий журналіст і засновник видання Insider Gaming Том Гендерсон.
«Нещодавно звільнив усіх українських розробників. А взяли індусів — просто вогонь». IT-спільнота обговорює кейс компанії США, яка замінила прямолінійних українців дешевими тихими індусами: дискусія на 270+ коментарів
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.