На упаковці снеків «Щенячий патруль» випадково опинився штрих-код, який веде на порносайт. Ось реакція мережі, яка продає ці товари для дітей на весь світ
Компанія має близько 12 000 магазинів.
Компанія має близько 12 000 магазинів.
Німецька міжнародна мережа магазинів Lidl, яка має 12 000 точок торгівлі в ЄС, Австралії, США, Китаї, відкликала партію снеків «Щенячий патруль» після того, як на сайті, вказаному на упаковці, почав з’являтися неприйнятний для дітей контент.
Про це пише TechCrunch.
«Ми рекомендуємо покупцям утриматися від перегляду URL-адреси і повернути цей товар до найближчого магазину, де вони отримають повне відшкодування», — сказано в заяві Lidl.
Під загрозою опинилася продукція «Щенячий патруль» Yummy Bakes та «Щенячий патруль» Patrol Mini Biscotti. Це снеки, рекомендовані для дітей віком від 2 років.
Lidl не повідомила, як і чому сайт було скомпрометовано, але перевірка журналістів свідчить про те, що домен, вказаний на упаковці, був недійсним.
На десктопній версії сайту з упаковки — appykidsco.com — завантажується або порожня сторінка з повідомленням китайською мовою, що містить ключові слова пошукової системи, або повідомлення про помилку. Але коли сайт відкривається з пристрою з меншим екраном, наприклад, телефону, він відображається як сторінка очікування з численними рекламними оголошеннями, що містять анімовані відверті і порнографічні зображення.
Точно невідомо, як довго сайт перенаправляв відвідувачів на сторінку з відвертим контентом. В повідомленні Lidl зазначено, що постраждали «всі акції». Публічні інтернет-записи показують, що цей домен зареєстрований на особу, яка проживає в Ляньюньгані, Китай.
Архівна версія сайту показує, що раніше він належав виробнику продукції «Щенячий патруль», суббренду Appy Food & Drinks під назвою Appy Kids Co. Ккомпанія Appy Food and Drinks була ліквідована в червні 2022 року.
Нагадаємо, що «Щенячий патруль» — це популярний канадський мультсеріал, який виходить з 2013-го року. Він перекладений на 30 мов і демонструється у 180 країнах. Роздрібні продажі товарів «Щенячий патруль» перевищили $14 млрд.