Netpeak Group запустила Advio— платформу, яка дозволяє малому бізнесу та фрилансерам самостійно налаштовувати рекламу в Telegram.
Про це повідомив співзасновник Netpeack Group Артем Бородатюк у LinkedIn.
«Netpeak — як перший офіційний реселер Telegram Ads в Україні допоміг понад 400 компаніям залучити більше мільйона нових підписників та забезпечити майже мільярд контактів з потенційними клієнтами. В якийсь момент ми зіштовхнулися з очевидною проблемою: реселери Telegram Ads працювали переважно із середнім і великим бізнесом, залишаючи малий бізнес та незалежних digital-фахівців без доступу до цього інструменту, що не відповідає нашій місії. Тому ми автоматизували доступ до Telegram Ads для малого бізнесу та незалежних фахівців», розповів він.
За словами Бородатюка, Advio — платформа з чіткою ціннісною пропозицією для малого бізнесу: будь-хто без досвіду може самостійно запустити рекламу в Telegram всього за 15 хвилин. «Реєструєшся, поповнюєш рахунок — і вже показуєш оголошення своїй аудиторії. Просто, швидко, без посередників», — каже він.
Переваги сервісу наступні:
Зручна система оплати. Оплата реклами здійснюється напряму банківською картою через інтерфейс платформи з можливістю контролю витрат у реальному часі. Раніше потрібно було укладати договір чи виставляти рахунки через агентство, а тепер — зайшов і сплатив карткою.
Низький вхідний поріг. Рекламний бюджет стартує від 500 євро — цього достатньо, щоб отримати до 1 млн показів у межах української аудиторії. Раніше мінімальний бюджет стартував від 1500 євро.
Три рівні доступу до кабінету: власник, редактор, глядач. Зручно працювати в команді, делегувати без втрати контролю.
«Завдяки цим змінам де-факто ринок Telegram відкривається для всіх, оскільки кожен може швидко запустити рекламу, без спілкування з реселінг-агенціями (типу нашого Netpeak Agency)», — пояснив Бородатюк.
Механізм запуску реклами простий: допустима довжина реклами 160 символів, посилання та вибір аудиторії — все, що потрібно для створення та старту показу вашої реклами. Також передбачено гнучкий таргетинг: можна вибрати аудиторію за мовою, локацією, типом пристрою чи навіть конкретними вподобаннями користувачів. Або можна таргетувати на клієнтів за номерами телефонів.
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Напередодні вторгнення росії в Україну соціальні медіа слугували полем битви для держав і недержавних діячів, щоби поширювати конкуруючі наративи про війну та зображати поточний конфлікт у своїх власних інтересах. Видання Foreign Policy опублікувало великий аналітичний матеріал, як українці та росіяни використовують соціальні мережі, щоб давати інформацію про війну. Наводимо його адаптований переклад.
Telegram 19 червня запустив Premium-підписку. Скільки вона коштуватиме, які нові функції отримає підписник
Telegram 19 червня запустив Premium-підписку. Вона відкриває доступ до додаткових функцій месенджера. Користувачі платної версії зможуть завантажувати файли об'ємом до 4 ГБ та скачувати їх на максимальній швидкості, використовувати додаткові інструменти для керування чатами та автоматично трансформувати голосові повідомлення у текст.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі