💳 Кожен. Повинен. Мати. Trustee Plus: криптогаманець і європейська платіжна картка з лімітом 50к євро 👉

Netpeak заплатить $1000 тому, хто порекомендує релевантного кандидата на посаду СEO ДП «Цифрова Армія» при Міноборони

Netpeak Talent шукає СЕО державного підприємства «Цифрова Армія» для Міноборони України. Ось вимоги до кандидата.

Залишити коментар
Netpeak заплатить $1000 тому, хто порекомендує релевантного кандидата на посаду СEO ДП «Цифрова Армія» при Міноборони

Netpeak Talent шукає СЕО державного підприємства «Цифрова Армія» для Міноборони України. Ось вимоги до кандидата.

Потрібна людина, яка має:

  • Досвід управління на топменеджерській позиції (CEO або COO) від 3 років.
  • Вільне володіння англійською (В2 і вище) для ведення перемовин із партнерами.
  • Розуміння процесу управління державним підприємством або велике бажання швидко розібратися в цьому.

Важливі деталі:

  1. На позицію CEO розглядають і кадрових військових із подальшою можливістю переведення.
  2. Усі співробітники ДП будуть заброньовані (CEO також займатиметься формуванням команди).
  3. Робота вимагає фізичного перебування в офісі в Києві. 
  4. Рівні відбору передбачають проходження поліграфа.
  5. Міноборони обіцяє конкурентну оплату.

Кандидат повинен володіти наступними якостями:

  • Уміти будувати й успішно втілювати стратегію розвитку проєктів.
  • Брати на себе відповідальність і вміти працювати з ризиками
  • Маєш високі навички менеджменту людським капіталом та фінансовим і часовим ресурсами.
  • Мати високий рівень стресостійкості та сильний характер.
  • Мати розуміння життєвого циклу розробки та впровадження ІКС (інформаційно-комунікаційних систем) у державному секторі (з цим теж можна розібратись у процесі, але якщо вже наявний досвід, то це буде плюсом).
  • Мати розуміння кібербезпекового контуру та логіки держзакупівель.
  • Уміти прораховувати антикорупційні ризики.
  • Найголовніше — ти людина, якій «більше за всіх потрібно». Ідеться про послідовність, настирливість, внутрішній стрижень, вміння докопуватись до дрібниць і стимулювати інших до досягнення цілей.
  • Потрібна надзвичайно висока конверсія з того, про що домовились, у те, що виконано. Ідеальний кандидат — це obsessed with having the task completed.

«Для держави ми завжди шукаємо людей-трекерів — тих, хто відстежує прогрес реалізації проєкту чи рішень, і попри все доводить справу до кінця», — написав співзасновник Netpeak Артем Бородатюк.

Кандидат повинен уміти тримати у фокусі цілі та не давати нікому можливості відхилятися від них, покладатися на стандарт якості та цілі, які потрібно досягти, мати  внутрішній локус контролю, тобто віриш, що сам (-а) відповідаєш за свої успіхи та невдачі, бути схильним брати на себе відповідальність і проявляти ініціативу, не чекаючи вказівок або підтримки від інших. Також досягати результатів та виконання завдань від кожного співробітника.

За успішну рекомендацію обіцяють бонус $1000. «Це гроші не з державного бюджету, а винагорода від Netpeak Talent», — зазначив Бородатюк.

Писати рекрутерці сюди: [email protected]

CEO Netpeak Group Бородатюк: «Коли на зідзвонах між бізнесом та державою згадували прізвище Єрмака я серйозно вважав що йдеться про репера Yarmak»
CEO Netpeak Group Бородатюк: «Коли на зідзвонах між бізнесом та державою згадували прізвище Єрмака, я серйозно вважав, що йдеться про репера Yarmak»
По темi
CEO Netpeak Group Бородатюк: «Коли на зідзвонах між бізнесом та державою згадували прізвище Єрмака, я серйозно вважав, що йдеться про репера Yarmak»
«Щоб знайти Product Manager ми переглянули 810 кандидатів». Як Netpeak Group вдається «хантити» навіть ТОПів бізнесу на державні посади
«Щоб знайти Product Manager, ми переглянули 810 кандидатів». Як Netpeak Group вдається «хантити» навіть ТОПів бізнесу на державні посади
По темi
«Щоб знайти Product Manager, ми переглянули 810 кандидатів». Як Netpeak Group вдається «хантити» навіть ТОПів бізнесу на державні посади
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте також
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
Кількість вакансій в IT з початком війни скоротилася, та шедеврів серед них не поменшало. dev.ua зазвичай попросить дизайнерку Анну Лазурко, яка регулярно публікує у своєму LinkedIn вакансії з дивними та кострубатими описами та вимогами, робити добірку з таких «шедеврів». Ось тут можна почитати першу, другу та третю таку добірку.  Цьоготижнева добірка створена dev.ua за допомогою добре відомого у LinkedIn хештегу #всратівакансії. Насолоджуйтеся! 
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Айтішник-початківець Максим Наталчук поділився в LinkedIn власним досвідом пошуку роботи. Хлопець, згідно профілю, працює National Information Management Officer (Data Analyst) в компанії iMMAP. Але омріяному оферу передував непростий шлях. З дозволу автора dev.ua публікує історію Максима про пошук роботи в IT.
«Незнання англійської можна пробачити тільки двірнику». HR в LinkedIn  запитала про те, навіщо публікувати вакансії англійською. Ось що відповіли айтішники
«Незнання англійської можна пробачити тільки двірнику». HR в LinkedIn запитала про те, навіщо публікувати вакансії англійською. Ось що відповіли айтішники
«Незнання англійської можна пробачити тільки двірнику». HR в LinkedIn запитала про те, навіщо публікувати вакансії англійською. Ось що відповіли айтішники
HR з Дніпра Любов Ковалевська в LinkedIn обурилася тим, що компанії виставляють вакансії на джоб-сайтах англійською мовою. Айтішники швидко пояснили, в чому справа. 
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Джунів, які шукають роботу, проходять купу співбесід та отримують відмови замість оферів, під час війни побільшало. А все тому, що до співбесід необхідно ретельно готуватися. dev.ua розпочинає серію матеріалів про те, що треба знати джунам для проходження співбесіди та отримання омріяного оферу від першого роботодавця. Маркетинг спеціаліст  IT-компанії Universe Катерина Скрипка розповіла, що треба знати та як вдало пройти співбесіду в IT-компанію маркетологам-початківцям.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.