15% знижка до кінця березня! Рекламуйся в Telegram-каналі dev.ua 👉
Вікторія ГорбікГроші
14 червня 2022, 13:28
2022-06-14
Netsolid Investments шукає українські проєкти в digital marketing, щоб вкладати в них до $1,5 млн
Інвестиційний фонд українського походження Netsolid Investments, створений рік тому, розпочинає роботу з українськими стартапами та бізнесами в сфері digital маркетингу, Martech та IT. Про це повідомляють у Фонді.
Інвестиційний фонд українського походження Netsolid Investments, створений рік тому, розпочинає роботу з українськими стартапами та бізнесами в сфері digital маркетингу, Martech та IT. Про це повідомляють у Фонді.
Разом із концепцією smart money, а саме не лише інвестиції, а менторство та експертиза, інвестфонд розглядає основні напрямки:
операційне управління digital-проєктами,
інвестиційний менеджмент,
діджитал маркетинг, seo, affiliate,
фінансовий та юридичний консалтинг,
робота з людськими ресурсами.
«Ідея фонду виникла разом з запитом на інвестування. Серед таких напрямів, як фондовий ринок, облігації, нерухомість та інших популярних, була ідея інвестувати в те, що ближче й зрозуміліше нам, — а саме в онлайн-продукти.
Маючи великий досвід в маркетингу, побудові продуктів та бізнесу загалом, ми були налаштовані допомагати підприємцям не тільки грошима, а й іншими ресурсами — тому вирішили крім класичних фінансових внесків надавати smart інвестиції», — повідомив Роман Дорошенко, General partner NetSolid Investments.
Netsolid Investments має 5 портфельних стартапів для фінансування проєктів на різних стадіях розвитку, а саме:
venture building — до $50 тис.;
pre-seed — до $200 тис.;
seed — до $600 тис.;
series A — до $1,5 млн.
«Приймаючи рішення, ми найбільше звертаємо увагу на стратегію із бюджетом, ознаки market fit, маркетингові канали, шлях до прибутковості та процеси, які ми можемо посилити.
Ми фокусуємось на проєктах, що здатні зростати кратно та досягати фінансової стійкості. Зокрема, у нашому портфелі є кілька компаній, котрі окупили інвестиції всього упродовж року», — пояснює Investment manager Дмитро Река.
Фонд впроваджує цю ініціативу для підтримки бізнесів та участі у відбудові економіки Україні під час війни.
«Дехто цікавився, чи вірний ми вибрали час? Вважаю, що, беззаперечно, вірний. Адже найважчі періоди — це час можливостей, коли в кожному може проявитись герой, лідер та підприємець», — каже Managing partner Станімир Добрєв.
У Фонді вважають саме ІТ-галузь однією з основних для економіки України.
Запропонувати свій проєкт можна на сайті Фонду тут.
Black box на пів року, донати як інвестиція в безпеку та крипта. Як айтішники витрачають гроші та у що інвестують
Зарплата працівників сфери IT в Україні — одна з найвищих. І саме вони є істотним джерелом допомоги армії та підтримки української економіки. Під час війни айтішники змінюють свої фінансові звички й замість інвестицій та відкладень часто донатять кошти на ЗСУ та волонтерські ініціативи.
dev.ua вирішив розпитати айтішників, куди вони витрачають гроші й у що інвестують, скільки донатять та чи відкладають на чорний день.
Сьогоднішні герої — працівники IT-компаній Universe, Innovecs та PariMatch Tech.