💳 Потрібна європейська картка з лімітом 50к євро? Встановлюй Trustee Plus 👉
Олександр КузьменкоGameDev
13 січня 2025, 12:13
2025-01-13
Тактичний шутер THREEDAYS зі справжніми українськими військовими вже можна додати в список бажаного в Steam
У цифровому сервісі відеоігор Steam з’явилася сторінка української гри THREEDAYS про повномасштабне російське вторгнення в Україну. Однією з особливостей проєкту є використання образів реальних українських військових, серед яких є Денис «Редіс» Прокопенко й очільник ГУР Кирило Буданов.
У цифровому сервісі відеоігор Steam з’явилася сторінка української гри THREEDAYS про повномасштабне російське вторгнення в Україну. Однією з особливостей проєкту є використання образів реальних українських військових, серед яких є Денис «Редіс» Прокопенко й очільник ГУР Кирило Буданов.
«THREEDAYS — це військовий тактичний шутер, який розкриває реальність сучасної війни через історії мужності, самопожертви та сили українських воїнів. Гра поєднує інтенсивний геймплей із глибоким емоційним зануренням, даючи змогу пережити найважливіші моменти повномасштабної війни в Україні», — розповідають розробники на сторінці гри в Steam.
За їх словами, вони використали технологію фотограмметрії, щоб ретельно відтворити зовнішність активних військових і ветеранів. Локації в THREEDAYS також відсилають до визначних місць опору російським окупантам — це й острів Зміїний, руїни Азовсталі, вулиці Бахмута.
«Кожна локація базується на реальних картах, фото- та відеореференсах, свідченнях очевидців. Відчуйте атмосферу кожного міста, села, посадки, опинившись у самому центрі бою», — відзначають в студії CYBERNATION.TEAM.
Гравці зможуть впізнати у грі ветерана та засновника мілітарі-спільноти PSD.info Дениса Квебека, командира 12-ї бригади спеціального призначення «Азов» Дениса «Редіса» Прокопенка, українську військовослужбовицю, парамедикиню Юлію «Тайру» Паєвську та багатьох інших. Зокрема, восени минулого року розробники відсканували зовнішність начальника Головного управління розвідки Міністерства оборони України Кирила Буданова.
У CYBERNATION.TEAM розповіли, що THREEDAYS матиме емоційний сюжет, який розповідає про справжню ціну свободи, а також кооперативний режим.
Гра поки немає дати релізу, але її можна додати в список бажаного в Steam. У своєму Telegram розробники відзначили, що вже почали розсилати ключі з доступом до білду проєкту тим користувачам, які раніше підтримували їх донатами.
«Технічні негаразди на планеті Софія» — демоверсія українського багатокористувацького шутера SAND була недоступна 3 дні через блокування акаунту Microsoft Azure. Розробникам нарешті вдалося відновити доступ
Підключай Megogo зі знижками за акційними тарифами.
Атлас зброї: Німеччина передає захисникам чергові MARS II. Які ще РСЗВ отримала Україна від західних партнерів та як вони працюють
Федеральне міністерство оборони Німеччини повідомило у Twitter, що у найближчі кілька тижнів Україні будуть передані чергові системи залпового вогню MARS II.
Раніше ми розповідали про те, які РСЗВ партнери надіслали на допомогу українським воїнам. Нагадуємо про це знову.
(Текст від 26 липня)
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.