🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉
Олександр КузьменкоGameDev
10 квітня 2025, 13:30
2025-04-10
Українська студія Wild Fields працює над новою грою — науково-фантастичною стратегією, яка вийде в ранньому доступі
Студія Wild Fields, яку сформувала компанія N-iX Game, що займається ігровим аутсорсом, після релізу гри Speed Crew працює над новим проєктом, яким має вийти на початку 2026 року.
Студія Wild Fields, яку сформувала компанія N-iX Game, що займається ігровим аутсорсом, після релізу гри Speed Crew працює над новим проєктом, яким має вийти на початку 2026 року.
Про це Gamedev DOU розповів Данило Полудьонний, CEO N-iX Game та співзасновник Wild Fields.
«У 2023-му ми сформували нову продуктову студію Wild Fields та випустили першу власну гру Speed Crew. Завдяки цьому вдалося отримати важливий досвід самостійної розробки, пройшовши повний шлях від ідеї до релізу», — зазначив Полудьонний.
Кооперативна Speed Crew, яка нагадує Overcooked, вийшла 31 січня на PlayStation 4|5, Xbox Series X|S та PC у Steam. У ній гравці виступають у ролі елітної команди піт-стопу, яка повинна вчасно лагодити гоночні боліди. Проєкт зібрав переважно схвально відгуки, але зміг залучити невелику кількість гравців.
«Реліз Speed Crew був успішним у контексті сприйняття гравцями та медіа. Команда отримала чудові відгуки на всіх платформах. Та, на жаль, з комерційного погляду, ми ще очікуємо на досягнення певних ключових результатів в майбутньому. Ми багато чому навчилися в аспекті видавництва і зрозуміли, що іноді краще довіритися хорошому партнеру, ніж пробувати прорубати дорогу самостійно», — розповів Данило Полудьонний.
Він додав, що розробники планують портувати Speed Crew на додаткові платформи в майбутньому, і вважає, що «гра вийшла дійсно дуже крутою».
CEO N-iX Game також розповів, що Wild Fields працює над новим неанонсованим проєктом. За його словами, це буде суттєва комплексніша гра в жанрі науково-фантастичної стратегії. Розробники планують, що вона вийде у першому кварталі 2026 року в форматі раннього доступу.
«Ми заручилися підтримкою чудового видавця, який вірить у наш проєкт і не створює зайвого стресу. За це ми дуже вдячні», — уточнив Данило Полудьонний.
CEO N-iX Game та співзасновник Wild Fields зазначив, що розробники закінчили другий пре-продакшен і зараз переходять до повноцінної розробки. Він додав, що студія шукає талановитих технічних художників, концепт-художників, 3D-художників та інших спеціалістів.
«Гра дуже крута і має неймовірний потенціал. Роботу над нею буде не соромно покласти собі в портфоліо», — пообіцяв Полудьонний.
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.