😍 Спробуй Новий Trustee Plus на дотик - твій криптогаманець і платіжна картка тут 👉
Олександр КузьменкоGameDev
14 лютого 2025, 12:38
2025-02-14
Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2 випустили черговий великий патч на 1700 виправлень. Цього разу він містить не лише фікси, а й нові функції
Студія GSG Gamer World опублікувала патч 1.2, який має понад 1700 покращень продуктивності, балансу, локацій, квестів, а також виправлення блокувань проходження і крашів. Він також містить нові функції системи A-Life 2.0 та вміння монстрів.
Студія GSG Gamer World опублікувала патч 1.2, який має понад 1700 покращень продуктивності, балансу, локацій, квестів, а також виправлення блокувань проходження і крашів. Він також містить нові функції системи A-Life 2.0 та вміння монстрів.
Зокрема розробники виправили помилки в штучному інтелекту персонажів, через яку NPC не могли належним чином взаємодіяти з трупами. Тепер вони можуть підбирати з них найкращий лут, а також міняти свою зброю на потужнішу.
Ця особливість була в попередніх частинах гри, і гравці звертали увагу, що її бракує в системі A-Life S.T.A.L.K.E.R. 2. Вони відзначили, що оновлення вносить низку покращень у систему, але Зона все ще «живе» межах 100 метрової бульбашки довкола гравця.
Патч 1.2 також:
Покращив поведінку NPC під час взаємодії з трупами.
Виправив проблему, через яку NPC могли підбирати костюми та шоломи.
Виправив помилку, коли NPC не могли лутати трупи NPC з іншої фракції.
Крім того, було покращено точність стрільби NPC, стелс-механіки та поведінку мутантів у бою, а Контролер отримав нову здібність — рик.
Розробники також внесли зміни в баланс гри, зокрема тепер NPC потрібно менше пострілів, щоб убити фантом псевдособак, зменшено частоту спавну NPC в екзоскелетах — тепер звичайні сталкери частіше носитимуть звичайну броню. Гравці отримали можливість торгувати з додатковими NPC в хабах, а налобний ліхтарик тепер відкидає тіні на об'єкти.
«Аудіо, катсцени та озвучення отримали під 100 виправлень, кожне з яких ще більше покращить ваш ігровий досвід», — обіцяють розробники. Ознайомитися з повним (довжелезним) списком виправлень можна на сайті GSC.
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.