💳 Потрібна європейська картка з лімітом 50к євро? Встановлюй Trustee Plus 👉
Олександр КузьменкоGameDev
28 січня 2025, 11:00
2025-01-28
«Битва з компіляцією шейдерів» — розробники S.T.A.L.K.E.R. 2 випустили перший патч у 2025 році
Українська студія GSC Game World випустила для своєї гри S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl патч 1.1.4. Він має відносно скромний розмір в 13 ГБ, але розв’язує найкритичніші проблеми згідно фідбеку гравців в Steam та на інших платформах.
Українська студія GSC Game World випустила для своєї гри S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl патч 1.1.4. Він має відносно скромний розмір в 13 ГБ, але розв’язує найкритичніші проблеми згідно фідбеку гравців в Steam та на інших платформах.
За словами розробників, це оновлення виправляє зависання та вильоти на компіляції шейдерів, а також джерела пам’яті на локації Росток.
Крім того, патч усуває погіршення продуктивності під час стрільби/прицілювання на збереженнях при довгій грі та фіксить баг, що призводить до втрати збережень на Xbox. Також було виправлено краш при взаємодії гравця з UI.
«Битва з компіляцією шейдерів була однією з найважчих для всіх нас останнім часом. Будь ласка, якщо після патчу у вас й надалі будуть проблеми з компіляцією шейдерів — повідомте нашій команді Технічної Підтримки. Їм також можна повідомити про усілякі баги та ‘аномалії’, яких в Зоні бути не повинно», — написали розробники в описі нового патчу.
Вони також натякнули в соцмережах, що вважають це оновлення «маленьким», а дуже великий апдейт має з’явитися вже скоро.
Нагадаємо, що наприкінці грудня GSC Game World опублікувала черговий (цього разу не такий великий) патч, який виправляє ще декілька помилок та багів в S.T.A.L.K.E.R. 2. Розробники пообіцяли, що це останнє оновлення для гри у 2024 році — наступне вийде вже на початку 2025.
Раніше в GSC Game World розповіли, що збираються робити у 2025 році. Розробники планують й далі оновлювати S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, а також випустити апдейти для попередніх ігор серії на PC та консолях.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.