Дістали русняві шахеди й ракети? Підсилюймо ППО — донать на SkyLock 👉

Наскільки активно українці витрачають гроші в інтернеті й на що саме: 87% споживачів вважає, що купувати онлайн — легко

Аналітики дослідницької компанії Gradus Research проаналізували, як українці купують онлайн та які ще фінансові операції здійснюють в інтернеті. 

Залишити коментар
Наскільки активно українці витрачають гроші в інтернеті й на що саме: 87% споживачів вважає, що купувати онлайн — легко

Аналітики дослідницької компанії Gradus Research проаналізували, як українці купують онлайн та які ще фінансові операції здійснюють в інтернеті. 

Діджитал-покупки вже стали звичною справою для українських споживачів. 26% респондентів надають перевагу покупкам в інтернеті. Ще 38% купують і онлайн, і офлайн.

При цьому переважна більшість опитаних громадян (87%) загалом вважає, що купувати онлайн — легко. Однак не всі користувачі інтернету в Україні використовують його з однаковою інтенсивністю та набором дій, в тому числі та для здійснення покупок, показує опитування Gradus Research.

Відносно патернів їхньої поведінки в онлайні у дослідженні всі користувачі були розподілені на 6 сегментів.

Активних та високозалучених споживачів в онлайні — трохи більше третини (36%).

Сюди можна віднести сегмент, який умовно називається Просунуті. Це користувачі, які інтенсивно споживають та створюють контент, слідкують за комунікаціями брендів, порівнюють їхні цінності, продукти та послуги між собою. Вони є також активними у щоденних покупках товарів та послуг онлайн. Більш ніж половина з (54%) них роблять покупки онлайн принаймні раз на день. Але це водночас і найменший сегмент — таких серед респондентів лише 6%.

Інший активний сегмент — Пліткарі (16%). Для них інтернет, в першу чергу, — це соціальне коло та опція для спілкування. В онлайні вони майже щодня купують товари та послуги онлайн (13%), оплачують рахунки (17%) та користуються інтернет-банкінгом (62%).

Також до активних користувачів відносимо сегмент Прагматиків, що складає 14%. Вони використовують інтернет для отримання новин та тематичної інформації і є активними користувачами освітніх сервісів та медіа. Фінансові дії онлайн здійснюють не частіше декількох разів на тиждень.

Інші дві третини респондентів (64%) — менш активні діджитал-покупці.

Шукачі розваг, частка яких складає 19%, і які в онлайні переважно споживають онлайн-ігри та розважальний контент у соціальних мережах, є досить інертними у здійсненні фінансових операцій в інтернеті. Декілька разів на місяць та рідше порівнюють ціни на товари та послуги (53%), користуються банківськими сервісами онлайн (36%).

Помірковані (сегмент обсягом у 25% від вибірки загалом), що використовують інтернет для пошуку інформації й читання новин, не активно здійснюють фінансові дії онлайн, обмежуючись здійсненням більшості операцій раз чи декілька разів на місяць. Виключенням є порівняння цін на товари й послуги (38%) та користування банківськими сервісами (38%) — ці операції «Помірковані» більше схильні здійснювати декілька разів на тиждень.

Незалучені (20% респондентів), які рідко перебувають в статусі «у мережі» і для яких інтернет є переважно джерелом зв’язку, майже або зовсім не здійснюють фінансових дій онлайн. Серед «Незалучених» найбільша частка тих, хто надає перевагу покупкам офлайн (48%). Вони зазначають, що відчувають складнощі у здійсненні покупок онлайн (13%).

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Для 91% людей в Україні Інтернет — базова потреба на рівні безпеки чи їжі — дослідження Мінцифри
Для 91% людей в Україні Інтернет — базова потреба на рівні безпеки чи їжі — дослідження Мінцифри
По темi
Для 91% людей в Україні Інтернет — базова потреба на рівні безпеки чи їжі — дослідження Мінцифри
Рік буму довкола ШІ. 76% українців розуміють переваги штучного інтелекту  —  дослідження
Рік буму довкола ШІ. 76% українців розуміють переваги штучного інтелекту — дослідження
По темi
Рік буму довкола ШІ. 76% українців розуміють переваги штучного інтелекту — дослідження
Читайте також
Репост новин змушує нас вважати себе розумнішими, але це не так. З лідерами думок теж працює, показує нове дослідження
Репост новин змушує нас вважати себе розумнішими, але це не так. З лідерами думок теж працює, показує нове дослідження
Репост новин змушує нас вважати себе розумнішими, але це не так. З лідерами думок теж працює, показує нове дослідження
Обмін новинними статтями з друзями та підписниками в соціальних мережах спонукає людей думати, що вони знають про теми цих статей більше, ніж вони знають насправді. І це працює з активними користувачами Facebook, що ставить під сумнів обізнаність ваших улюблених лідерів думок. Про це свідчить дослідження вчених з Техаського університету в Остіні. До речі, обов’язково покажіть цю статтю своїм друзям і репостніть у соцмережах.
За десять років айтішниць в Україні стало втричі більше, — дослідження Global Logic
За десять років айтішниць в Україні стало втричі більше, — дослідження Global Logic
За десять років айтішниць в Україні стало втричі більше, — дослідження Global Logic
Учені планують відродити тасманійського вовка, використавши гени іншої істоти: коли чекати та до чого тут мамонти
Учені планують відродити тасманійського вовка, використавши гени іншої істоти: коли чекати та до чого тут мамонти
Учені планують відродити тасманійського вовка, використавши гени іншої істоти: коли чекати та до чого тут мамонти
Університет Мельбурна співпрацює з американською біотехнологічною компанією для планування генетичного відновлення популяції тилацина — сумчастого вовка. Останній відомий тасманійський вовк умер у неволі в 1936 році. У зоопарку Тасманії. Зараз учені збираються воскресити вимерлий вид і випустити його в дику природу.
Онлайн-торговців зобов’яжуть розкривати дані про себе та товар. Споживачам обіцяють захист
Онлайн-торговців зобов’яжуть розкривати дані про себе та товар. Споживачам обіцяють захист
Онлайн-торговців зобов’яжуть розкривати дані про себе та товар. Споживачам обіцяють захист

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.