💳 Кожен. Повинен. Мати. Trustee Plus: криптогаманець і європейська платіжна картка з лімітом 50к євро 👉

59% українських айтівців працює в «гібридному» форматі, але з регулярним відвідуванням офісу. Яка їх мотивація повернутися в офіс

Компанія Creative States провела опитування серед українського бізнесу та локальних представництв міжнародних компаній, чи готові вони повертати працівників до офісів, не чекаючи на завершення бойових дій.

Залишити коментар
59% українських айтівців працює в «гібридному» форматі, але з регулярним відвідуванням офісу. Яка їх мотивація повернутися в офіс

Компанія Creative States провела опитування серед українського бізнесу та локальних представництв міжнародних компаній, чи готові вони повертати працівників до офісів, не чекаючи на завершення бойових дій.

Переважна більшість відповідей надійшла від представників IT-індустрії. Також в опитуванні взяли участь працівники креативного сектору, венчурних фондів, фінансової та туристичної індустрії, реального сектору економіки, NGO та благодійних фондів, компаній FMCG-сектору й інших галузей.

Більша частина опитаних — люди у віці від 26 до 35 років. 70% респондентів — резиденти локацій у Києві, ще 30% — резиденти з Дніпра, і вимушено релокований до Дніпра персонал компаній із тимчасово окупованих чи постраждалих від бойових дій міст.

Як часто айтівці відвідують офіс

Майже 59% опитаних працюють у гібридному форматі, проте регулярно з’являються на роботі:

  • 34,8% відповіли, що бувають в офісі 5–6 разів на тиждень;

  • 28,3% — приходять на роботу 3–4 рази на тиждень;

  • 26,1% — відвідують офіс 1–2 рази на тиждень.

Причини, чому айтівців тягне в офіс

Абсолютна більшість респондентів (80,4%) відповіла ствердно на запитання, чи пов’язана їхня діяльність з активним спілкуванням і взаємодією з іншими людьми. Проте надалі з’ясувалося, що не основна причина регулярно бути присутніми на робочих місцях.

  • Вісім із десяти опитаних (73,9%) стверджують, що в офісі їм працюється продуктивніше, ніж з інших місць;

  • Ще шестеро з десяти респондентів (65,2%) відповіли, що надихаються роботою в колективі;

  • Водночас майже третина з них (28,3%) тішиться можливості зосередитися та працювати без відволікань і вимушених перерв;

  • І майже чверть (23,9%) респондентів зізнається, що наразі відчуває себе в максимальній безпеці саме на роботі.

Чому в офісі краще, ніж удома

Безлімітні снеки та кава вже давно не є додатковими аргументами на користь офісу. Принаймні респонденти йдуть у 2023 році на роботу через:

  1. комфортне робоче місце — за цей пункт проголосували 82,2% опитаних;

  2. атмосферу та комьюніті — з цим згодні 73,3%;

  3. наявність безперебійного електропостачання — цю опцію цінують 66,7%.

Працівники більш охоче стануть до роботи офлайн за наявності розвинутої офісної інфраструктури (48,9% голосів), зон відпочинку (48,9%), кімнат для переговорів (53,3%) й організації дозвілля (55,6%).

Безпека — не головне

Укриття цікавить лише 55,6% опитаних. У разі повітряної тривоги резиденти, що перебувають безпосередньо на локаціях, користуються укриттями в обов’язковому порядку. 34,8% респондентів, працюючи з дому, відповіли, що дотримуються правила двох стін. Ще 10,9% переходить до ванної кімнати чи коридору.

Набагато більше за власну безпеку під час роботи опитаних хвилює час, що витрачається на дорогу та логістику:

  • 60% респондентів готові за можливості більш ефективно використати час, витрачений у пробках, на робочі чи особисті потреби;

  • Ще 11% хвилює перспектива опинитися під час повітряної тривоги далеко від дому та/або близьких людей;

  • Лише 14% опитаних готові повністю відмовитися від поїздок до офісу, якщо логістика негативно впливатиме на їхній життєвий ритм.

Висновки опитування

Поки всі країни світу оговтуються після пандемії, Україна щодня бореться з наслідками війни. Історія з «батогом» від світових корпорацій тільки набирає обертів, але є велика ймовірність, що ультиматум «До офісу — або геть звідси!» стане не найкращою мотивацією для українців.

Усупереч страху багатьох роботодавців, люди охоче повертатимуться з «ремоуту». Справа не тільки в укриттях, генераторах, каві чи спілкуванні з людьми. Рівновага, спокій, безпека: ось за чим щодня чи принаймні кілька разів на тиждень їхатимуть підлеглі того керівника, який перейматиметься створенням для них таких умов, вважають у Creative States.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
TikTok змушує співробітників користуватися інструментами які відстежують їхню присутність в офісі
TikTok змушує співробітників користуватися інструментами, які відстежують їхню присутність в офісі
По темi
TikTok змушує співробітників користуватися інструментами, які відстежують їхню присутність в офісі
Unity змушена тимчасово закрити деякі офіси й скасувати публічні зібрання. Співробітникам погрожують смертю через впровадження непопулярної комісії в 02 цента
Unity змушена тимчасово закрити деякі офіси й скасувати публічні зібрання. Співробітникам погрожують смертю через впровадження непопулярної комісії в 0,2 цента
По темi
Unity змушена тимчасово закрити деякі офіси й скасувати публічні зібрання. Співробітникам погрожують смертю через впровадження непопулярної комісії в 0,2 цента
Техногіганти рішуче намагаються повернути айтівців до офісів. А яка ситуація в ІТ-компаніях України
Техногіганти рішуче намагаються повернути айтівців до офісів. А яка ситуація в ІТ-компаніях України
По темi
Техногіганти рішуче намагаються повернути айтівців до офісів. А яка ситуація в ІТ-компаніях України
Читайте також
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
Кількість вакансій в IT з початком війни скоротилася, та шедеврів серед них не поменшало. dev.ua зазвичай попросить дизайнерку Анну Лазурко, яка регулярно публікує у своєму LinkedIn вакансії з дивними та кострубатими описами та вимогами, робити добірку з таких «шедеврів». Ось тут можна почитати першу, другу та третю таку добірку.  Цьоготижнева добірка створена dev.ua за допомогою добре відомого у LinkedIn хештегу #всратівакансії. Насолоджуйтеся! 
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Джунів, які шукають роботу, проходять купу співбесід та отримують відмови замість оферів, під час війни побільшало. А все тому, що до співбесід необхідно ретельно готуватися. dev.ua розпочинає серію матеріалів про те, що треба знати джунам для проходження співбесіди та отримання омріяного оферу від першого роботодавця. Маркетинг спеціаліст  IT-компанії Universe Катерина Скрипка розповіла, що треба знати та як вдало пройти співбесіду в IT-компанію маркетологам-початківцям.
«Я вигоріла настільки, що вже не могла дивитися на комп'ютер». Історія QA-інженерки про великі гроші, безглузді купівлі, вигорання та дауншифтинг
«Я вигоріла настільки, що вже не могла дивитися на комп'ютер». Історія QA-інженерки про великі гроші, безглузді купівлі, вигорання та дауншифтинг
«Я вигоріла настільки, що вже не могла дивитися на комп'ютер». Історія QA-інженерки про великі гроші, безглузді купівлі, вигорання та дауншифтинг
Хмельничанка Олена Шеліна ― айтішниця, яка настільки вигоріла на роботі, що вирішила покинути IT-сферу та докорінно змінити своє життя. За 9 років роботи в IT дівчина пройшла всі ступені кар’єрного зростання, змінила кілька компаній і навіть напрямів. Та прокинувшись одного ранку, вирішила, що більше не зможе виконувати свою роботу якісно. Дівчина переїхала в село, завела господарство та повністю змінила професію. Розповідаємо її історію.
3 коментарі
«Навряд чи можна вірити фідбекам компаній». Тестове в IT: робити чи не робити? Відповідають айтішники
«Навряд чи можна вірити фідбекам компаній». Тестове в IT: робити чи не робити? Відповідають айтішники
«Навряд чи можна вірити фідбекам компаній». Тестове в IT: робити чи не робити? Відповідають айтішники
Дизайнерка Анна Лазурко поскаржилася в LinkedIn, що жодна компанія, у яку вона робила тестове, не надала фідбек за її проханням чи без нього. «Отримали, ігнорили на тиждень-два, а потім „рухаємося з іншим кандидатом“. Це взагалі єдина фраза, якою мені відмовляють. Як зрозуміти, що ти робиш щось не так і не те, коли нема жодного фідбеку?», — запитала розчарована спеціалістка. 

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.