«ПриватБанк» скорочує сотні айтішників? Ми дізналися, чи так це, і що взагалі відбувається

Telegram-канал спільного представницького органу профспілок «ПриватБанку» «ПрофПриват» 15 листопада опублікував внутрішній документ банку, в якому говориться про зміни в структурі IT-підрозділів і скорочення 771 штатної одиниці. Олег Серга, прессекретар «ПриватБанку», розповів редакції dev.ua чи будуть звільнені люди.

Залишити коментар
«ПриватБанк» скорочує сотні айтішників? Ми дізналися, чи так це, і що взагалі відбувається

Telegram-канал спільного представницького органу профспілок «ПриватБанку» «ПрофПриват» 15 листопада опублікував внутрішній документ банку, в якому говориться про зміни в структурі IT-підрозділів і скорочення 771 штатної одиниці. Олег Серга, прессекретар «ПриватБанку», розповів редакції dev.ua чи будуть звільнені люди.

У документі йдеться про ліквідацію департаменту розробки систем клієнтських даних, підрозділу автоматизації банківських послуг, телекомунікації та технологічної підтримки користувачів, управління корпоративною інфраструктурою та операційними функціями, в тому числі й скорочення посади директора з інформаційних технологій. 

При цьому в тому ж документі зазначено, що банком для співробітників створюються нові підрозділи з тих, які ліквідуються.

Олег Серга підкреслив, що документ був викладений без відповідних коментарів в контексті організаційних змін всередині банку, а це вводить в оману і може призвести до висновків, які не відповідають дійсності.

«Що стосується штату IT-підрозділів, то він залишиться незмінним до кінця 2021 року, а далі тільки розширюватиметься», — акцентує прессекретар. 

У команді базових IT-фахівців, без діджитал-банкінгу, на поточний час працюють понад 2200 співробітників. 

Причиною такої реструктуризації став аудит в IT, який виявив можливості для удосконалення структури, яка налічує понад 60 департаментів в зоні CIO і 108 IT-менеджерів. Водночас IT-підрозділи працюють в ізольованому режимі. Реорганізація дозволить поліпшити обмін інформації та взаємодії між співробітниками, дозволить виключити дублювання деяких функцій і поліпшить ефективність процесу їх розробки й запуску. Про це також писати ain.ua.

«ПриватБанк» подешевел на $73 млн «Киевстар» потерял $7 млн. Чей бренд самый дорогой?
«ПриватБанк» подешевшав на $ 73 млн « «Київстар» втратив $7 млн. чий бренд найдорожчий?
По темі
«ПриватБанк» подешевшав на $ 73 млн « «Київстар» втратив $7 млн. чий бренд найдорожчий?
Большинство клиентов ПриватБанка - женщины, а к  Приват24 присоединились с начала года сотни тысяч пользовалетей. Статистика
Більшість клієнтів Приватбанку — жінки, а до Приват24 приєдналися з початку року сотні тисяч користувачів. Статистика
По темі
Більшість клієнтів Приватбанку — жінки, а до Приват24 приєдналися з початку року сотні тисяч користувачів. Статистика

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-bot.

А також підписуйтесь на наш Telegram-канал — dev.ua: IT України.

Читайте також

Бізнес-аналітик в IT: хто він, що робить і як ним стати
Бізнес-аналітик в IT: хто він, що робить і як ним стати
Бізнес-аналітик в IT: хто він, що робить і як ним стати
Продовжуємо цикл матеріалів про ІТ-спеціальності. Кожну з них описує «типовий представник» — досвідчений фахівець. Ми сподіваємося, ці матеріали допоможуть школярам, студентам, перекваліфікантам, студентам вибрати спеціальність в ІТ, оцінити перспективи або просто звірити годинник з авторитетним колегою. Обговорюйте і доповнюйте матеріал в коментарях, щоб зробити його ще кориснішим. Чим займаються бізнес-аналітики, якими різними вони бувають і яку користь приносять бізнесу, розповідає Юрій Гомон, BA Department Teach Lead в компанії NIX.  У команді NIX разом з іншими лідами БА він відповідає за повний цикл професійного розвитку бізнес-аналітиків: навчання на початку кар'єри, розробку персональних планів розвитку, створення умов для зростання і менторство. За 9 років на його очах більш ніж 50 фахівців пройшли шлях від Trainee до Senior і знайшли своє покликання в нашій непростій, але динамічній і неймовірно захоплюючій професії.
2 коментарі
Як працюють поштомати від «Нова пошта», Meest, ROZETKA та «Укрпошта», і що потрібно, аби ними скористуватись
Як працюють поштомати від «Нова пошта», Meest, ROZETKA та «Укрпошта», і що потрібно, аби ними скористуватись
Як працюють поштомати від «Нова пошта», Meest, ROZETKA та «Укрпошта», і що потрібно, аби ними скористуватись
Поштомати — це автоматичні термінали для отримання і відправки посилок, щоб зробити це у будь-який час у досить зручний спосіб. Вони не мають обмежень по часу роботи, та розміщені у місцях активних переміщень людей, магазинах, супермаркетах, ТРЦ, бізнес-центрах та інших. Термінали встановлюють різні служби доставки. Як ними користуватись, та чим вони відрізняються, розбиралась редакція dev.ua.
11 корисних Telegram-каналів про IT, бізнес та можливості
11 корисних Telegram-каналів про IT, бізнес та можливості
11 корисних Telegram-каналів про IT, бізнес та можливості
В Україні найнижча годинна ставка ІТ-розробки в регіоні
В Україні найнижча годинна ставка ІТ-розробки в регіоні
В Україні найнижча годинна ставка ІТ-розробки в регіоні

Обговорення

Коментарів поки немає.