💰🚀 USDT, BTC, ETH - це все просто купляється в Trustee Plus в пару кліків. Встановлюй 👉

UPD. ПриватБанк, monobank, Vodafone, lifecell. Як страждає бізнес від збою в мережі «Київстар»

Зранку, 12 грудня, абоненти мобільного оператора «Київстар» з усієї України не можуть скористатися послугами мобільного звʼязку та доступом в інтернет через масштабний збій. У компанії заявили про технічні проблеми. Через збій також не працює Нацроумінг.

Залишити коментар
UPD. ПриватБанк, monobank, Vodafone, lifecell. Як страждає бізнес від збою в мережі «Київстар»

Зранку, 12 грудня, абоненти мобільного оператора «Київстар» з усієї України не можуть скористатися послугами мобільного звʼязку та доступом в інтернет через масштабний збій. У компанії заявили про технічні проблеми. Через збій також не працює Нацроумінг.

Що відбувається із «Київстар»

Сьогодні в роботі «Київстар», який має 24 млн абонентів, стався масштабний збій, через який не працює зв’язок і сайт оператора.

Раніше деякі Telegram-канали поширили інформацію про нібито обшук правоохоронців у компанії, але джерела dev.ua це спростували.

Згодом CPO «Київстар» підтвердив хакерську атаку на компанію. Абонентам, які не мали зв’язку, пообіцяли компенсацію.

Унаслідок атаки на «Київстар» чимало українських бізнесів зіткнулися з проблемами в роботі. Серед них: ПриватБанк, monobank, Vodafone, lifecell.

Українці вже відреагували на ситуацію з «Київстар» сотнями мемів. Ось добірка від читачів dev.ua.

Міністр розвитку громад, територій та інфраструктури Олександр Кубраков висловив припущення, що робота буде відновлена «упродовж чотирьох-п’яти годин».

Але генеральний директор «Київстар» Олександр Комаров повідомив, що атака частково зруйнувала IT-інфраструктуру, а терміни відновлення сервісів наразі невідомі. Військовий-зв’язківець спрогнозував, коли «Київстар» може реально відновити роботу.

Як розповіли джерела dev.ua, «Київстар», імовірно, був змушений самостійно вимкнути свої сервіси через скомпрометований «критичний акаунт».

Ми також опублікували гайд з порадами для абонентів «Київстар», як залишатися на зв’язку.

ПриватБанк

Збій у мережі мобільного оператора «Київстар» частково вплине на роботу деяких терміналів та банкоматів «ПриватБанку», повідомив речник «ПриватБанку» Олег Серга в коментарі hromadske.

Частина банків, банкоматів і POS-терміналів працює на мобільних картках. Тобто у POS-терміналі стоїть мобільна картка. «Для тих терміналів, які працюють на мобільних картках „Київстару“, звісно, ця проблема впливає на їхню роботу», — зазначив Серга.

За його словами, деякі банкомати також використовують мобільний звʼязок, але в банкоматній мережі «ПриватБанку» це до 5% від усієї мережі. «Тобто на роботу банкоматної мережі це майже не вплинуло. Ми вважаємо, що максимальний ризик до 5% у нас. Це не є масовим. На частину мереж це може вплинути, але не на всю», — наголосив Серга.

«За відсутністю мобільного зв’язку клієнти можуть зателефонувати до підтримки за допомогою Приват24, а також написати в чат-онлайн, для цього достатньо лише доступу до інтернету. Просимо наших клієнтів і усіх громадян України зберігати спокій та керуватись у своїх рішеннях інформацією з офіційних і перевірених джерел», — додав Олег Серга в коментарі dev.ua.

EasyPay

«Ми отримали дуже багато звернень від клієнтів, які не живуть у великих містах. Понад 2000–3000 сіл залишились відрізані від фінансової системи України, так як термінал EasyPay там — єдиний спосіб переказати гроші з готівки в безготівкову форму та розрахуватися за потрібні послуги (поповнити мобільний, оплатити кредит, переказати кошти за реквізитами тощо). Тому я ухвалив вольове, а головне людяне рішення: до відновлення роботи КС ми відключили OTP-пароль для всіх клієнтів. Окремим листом ми проінформуємо про цей інцидент НБУ, і впевнений, що в НБУ працюють такі самі люди, як і ми з вами, які не будуть нас штрафувати за такий вимушений і людяний крок із нашого боку», — написав Олексій Авраменко, CEO/Founder EasyPay.

monobank

«Написав про наш eSIM, але дарма. Наш сервіс уже вклали. Тепер усе довго. Величезна черга. Бажаю „Київстар“ скоріше подолати цю кризу», — зазначив співзасновник monobank Олег Гороховський. 

Нагадаємо, що eSIM — це цифрова SIM-картка, яка дає змогу активувати зв’язок оператора без використання фізичної SIM-картки.

Vodafone

Vodafone повідомляє про велику кількість звернень від абонентів «Київстар», які хочуть підключитися. У компанії заявили, що з їхнього боку послуга нацроумінгу працює коректно. Водночас Vodafone повідомляє про сплеск трафіку на своїх системах, зокрема збільшення навантаження на платіжні системи, через що можливі затримки з зарахуванням грошей.

Lifecell

Також спостерігаються перебої у роботі застосунку абонентів Lifecell, фахівці працюють над проблемою, повідомила компанія на Facebook-сторінці.

Правекс банк

«Можуть не працювати банкомати та термінали, не надходять SMS від даного оператора. Рекомендуємо скористатися послугами інших мобільних операторів. Якщо доступний Wi-Fi, активуйте push-повідомлення у додатку PRAVEX ONLINE. Для покупок в мережі інтернет, будь ласка, використовуйте підтвердження Face чи Touch ID. Сподіваємось на швидке вирішення проблеми!», — зазначили в банку.

«Шериф»

Охоронна компанія «Шериф» попередила, що через відсутність мобільного інтернету можливі збої в роботі вашої охоронної сигналізації. Щойно стабілізується звʼязок, системи безпеки запрацюють стабільно.

Райффайзен Банк

ДОПОВНЕНО 17:10 12.12.2023

У зв’язку з тимчасовим збоєм у роботі компанії «Київстар» є труднощі у комунікаціях банку з абонентами цієї мережі. На цей тимчасовий період до відновлення роботи оператора пропонують клієнтам невідкладні звернення до банку здійснювати альтернативними каналами — дзвінками через мережі інших операторів мобільного та стаціонарного зв’язку, спілкуванням через чат у додатку Raiffeisen Online, у відділеннях банку. 

Також частина POS-терміналів може бути частково недоступною на касах магазинів. У банку радять скористатися терміналом іншого банку або зробити розрахунок готівкою.

«Нагадуємо, що більшість клієнтів Райфу можуть отримувати кошти з карток у банкоматах і свого, і інших банків без комісії. Перепрошуємо за можливі незручності! Райф із розумінням ставиться до цієї нестандартної ситуації та розраховує на розуміння від наших клієнтів. Можемо також запевнити, що банк продовжує працювати стабільно, усі кошти та дані клієнтів надійно захищені», — зазначили у банку. 

Через скільки запрацює мережа «Київстар». Версія міністра Кубракова
Через скільки запрацює мережа «Київстар». Версія міністра Кубракова
По темi
Через скільки запрацює мережа «Київстар». Версія міністра Кубракова
Ми дізналися чому в «Київстар» стався масовий збій та чи проходять в компанії обшуки
Ми дізналися, чому в «Київстар» стався масовий збій та чи проходять в компанії обшуки
По темi
Ми дізналися, чому в «Київстар» стався масовий збій та чи проходять в компанії обшуки
У роботі «Київстар» який має 24 млн абонентів масштабний збій. Звязок і сайт оператора не працюють ось що кажуть у компанії
У роботі «Київстар», який має 24 млн абонентів, масштабний збій. Зв’язок і сайт оператора не працюють, ось що кажуть у компанії
По темi
У роботі «Київстар», який має 24 млн абонентів, масштабний збій. Зв’язок і сайт оператора не працюють, ось що кажуть у компанії
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
«Київстар» відновлює пошук айтішників для розробки власних діджитал продуктів. Кого шукають
«Київстар» відновлює пошук айтішників для розробки власних діджитал продуктів. Кого шукають
«Київстар» відновлює пошук айтішників для розробки власних діджитал продуктів. Кого шукають
Айтішник не зміг оплатити житло на Airbnb картками ПриватБанку та monobank. У сервісі йому повідомили про санкції проти українських фінустанов. Що відбувається?
Айтішник не зміг оплатити житло на Airbnb картками ПриватБанку та monobank. У сервісі йому повідомили про санкції проти українських фінустанов. Що відбувається?
Айтішник не зміг оплатити житло на Airbnb картками ПриватБанку та monobank. У сервісі йому повідомили про санкції проти українських фінустанов. Що відбувається?
«Київстар» достроково погасив борги перед банками на 4,8 млрд грн
«Київстар» достроково погасив борги перед банками на 4,8 млрд грн
«Київстар» достроково погасив борги перед банками на 4,8 млрд грн
«Київстар» втратив більше мільйона абонентів. Відток клієнтів може продовжиться
«Київстар» втратив більше мільйона абонентів. Відток клієнтів може продовжиться
«Київстар» втратив більше мільйона абонентів. Відток клієнтів може продовжиться

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.