💰 Хочеш вільно розраховуватись криптою? Trustee Plus - криптогаманець і платіжна картка 💳👉
Олексій ДзюбаГаряченьке
12 грудня 2023, 17:12
2023-12-12
UPD. ПриватБанк, monobank, Vodafone, lifecell. Як страждає бізнес від збою в мережі «Київстар»
Зранку, 12 грудня, абоненти мобільного оператора «Київстар» з усієї України не можуть скористатися послугами мобільного звʼязку та доступом в інтернет через масштабний збій. У компанії заявили про технічні проблеми. Через збій також не працює Нацроумінг.
Збій у мережі мобільного оператора «Київстар» частково вплине на роботу деяких терміналів та банкоматів «ПриватБанку», повідомив речник «ПриватБанку» Олег Серга в коментарі hromadske.
Частина банків, банкоматів і POS-терміналів працює на мобільних картках. Тобто у POS-терміналі стоїть мобільна картка. «Для тих терміналів, які працюють на мобільних картках „Київстару“, звісно, ця проблема впливає на їхню роботу», — зазначив Серга.
За його словами, деякі банкомати також використовують мобільний звʼязок, але в банкоматній мережі «ПриватБанку» це до 5% від усієї мережі. «Тобто на роботу банкоматної мережі це майже не вплинуло. Ми вважаємо, що максимальний ризик до 5% у нас. Це не є масовим. На частину мереж це може вплинути, але не на всю», — наголосив Серга.
«За відсутністю мобільного зв’язку клієнти можуть зателефонувати до підтримки за допомогою Приват24, а також написати в чат-онлайн, для цього достатньо лише доступу до інтернету. Просимо наших клієнтів і усіх громадян України зберігати спокій та керуватись у своїх рішеннях інформацією з офіційних і перевірених джерел», — додав Олег Серга в коментарі dev.ua.
EasyPay
«Ми отримали дуже багато звернень від клієнтів, які не живуть у великих містах. Понад 2000–3000 сіл залишились відрізані від фінансової системи України, так як термінал EasyPay там — єдиний спосіб переказати гроші з готівки в безготівкову форму та розрахуватися за потрібні послуги (поповнити мобільний, оплатити кредит, переказати кошти за реквізитами тощо). Тому я ухвалив вольове, а головне людяне рішення: до відновлення роботи КС ми відключили OTP-пароль для всіх клієнтів. Окремим листом ми проінформуємо про цей інцидент НБУ, і впевнений, що в НБУ працюють такі самі люди, як і ми з вами, які не будуть нас штрафувати за такий вимушений і людяний крок із нашого боку», — написав Олексій Авраменко, CEO/Founder EasyPay.
monobank
«Написав про наш eSIM, але дарма. Наш сервіс уже вклали. Тепер усе довго. Величезна черга. Бажаю „Київстар“ скоріше подолати цю кризу», — зазначив співзасновник monobank Олег Гороховський.
Нагадаємо, що eSIM — це цифрова SIM-картка, яка дає змогу активувати зв’язок оператора без використання фізичної SIM-картки.
Vodafone
Vodafone повідомляє про велику кількість звернень від абонентів «Київстар», які хочуть підключитися. У компанії заявили, що з їхнього боку послуга нацроумінгу працює коректно. Водночас Vodafone повідомляє про сплеск трафіку на своїх системах, зокрема збільшення навантаження на платіжні системи, через що можливі затримки з зарахуванням грошей.
Lifecell
Також спостерігаються перебої у роботі застосунку абонентів Lifecell, фахівці працюють над проблемою, повідомила компанія на Facebook-сторінці.
Правекс банк
«Можуть не працювати банкомати та термінали, не надходять SMS від даного оператора. Рекомендуємо скористатися послугами інших мобільних операторів. Якщо доступний Wi-Fi, активуйте push-повідомлення у додатку PRAVEX ONLINE. Для покупок в мережі інтернет, будь ласка, використовуйте підтвердження Face чи Touch ID. Сподіваємось на швидке вирішення проблеми!», — зазначили в банку.
«Шериф»
Охоронна компанія «Шериф» попередила, що через відсутність мобільного інтернету можливі збої в роботі вашої охоронної сигналізації. Щойно стабілізується звʼязок, системи безпеки запрацюють стабільно.
Райффайзен Банк
ДОПОВНЕНО 17:10 12.12.2023
У зв’язку з тимчасовим збоєм у роботі компанії «Київстар» є труднощі у комунікаціях банку з абонентами цієї мережі. На цей тимчасовий період до відновлення роботи оператора пропонують клієнтам невідкладні звернення до банку здійснювати альтернативними каналами — дзвінками через мережі інших операторів мобільного та стаціонарного зв’язку, спілкуванням через чат у додатку Raiffeisen Online, у відділеннях банку.
Також частина POS-терміналів може бути частково недоступною на касах магазинів. У банку радять скористатися терміналом іншого банку або зробити розрахунок готівкою.
«Нагадуємо, що більшість клієнтів Райфу можуть отримувати кошти з карток у банкоматах і свого, і інших банків без комісії. Перепрошуємо за можливі незручності! Райф із розумінням ставиться до цієї нестандартної ситуації та розраховує на розуміння від наших клієнтів. Можемо також запевнити, що банк продовжує працювати стабільно, усі кошти та дані клієнтів надійно захищені», — зазначили у банку.
Айтішник не зміг оплатити житло на Airbnb картками ПриватБанку та monobank. У сервісі йому повідомили про санкції проти українських фінустанов. Що відбувається?