🚨⚡🚨 Біткоін по $100к. Час встановлювати Trustee Plus і випускати картку для розрахунків безкоштовно 👉
Микита КазимировGameDev
24 червня 2022, 14:49
2022-06-24
Розробник Assassin's Creed розповів, що коні в грі — це насправді скелети людей
Розробка ігор завжди тримається на найнеймовірніших і найвитонченіших рішеннях. Прикладом подібного поділився один із розробників першої Assassin’s Creed. Він розкрив, що коні у грі — це насправді скелети людей. І розповів ще кілька цікавих дрібниць.
Чарльз Рендолл займається розробкою відеоігор понад 20 років. Він спеціалізується на створенні різноманітних ігрових систем. Чарльз встиг попрацювати над багатьма світовими хітами на кшталт Neverwinter Nights та Watch Dogs: Legion.
У середині нульових, коли команда Ubisoft активно розробляла першу частину Assassin’s Creed, бюджети їй виділяли не найбільші. Тому розробникам доводилося мати справу з величезною кількістю обмежень. Одне з них стосувалося особливостей ігрового рушия, який міг працювати лише з двоногими 3D-моделями.
Тому всі коні у грі — це насправді скелетні моделі людей, які перекрутили до невпізнання. А потім аніматори вже зробили так, щоб «люди» почали рухами нагадувати коней, за що особисто Рендолл вкрай вдячний.
Ще один цікавий момент стосується персонажа Маліка. У грі у нього немає лівої руки, тільки от у розробників з Ubisoft тоді не було грошей на створення окремої моделі для такого. Тому автори просто «засунули» нижню частину лівої руки Маліка у його біцепс. І якщо трохи пограти з камерою, це навіть можна побачити.
Також у першій Assassin’s Creed багато гравців стикалися з проблемою, коли головний герой Альтаїр міг просто померти на рівному місці. З’ясувалося, що до цього теж причетний Рендолл. Просто в рушиї гри було дуже багато моментів, завдяки яким гравець міг вийти за межі світу і зламати все. Рендолл вирішив проблему радикально: гра почала вбивати героя, якщо він наближався до моменту виходу за межі світу.
Перша частина Assassin’s Creed вийшла у 2007 році. Гра розповідає про Дезмонда Майлза, звичайного бармена, якого корпорація «Абстерго» змушує пережити минуле його предка — ассасина Альтаїра. Assassin’s Creed сподобалася багатьом гравцям та критикам, заодно ставши початком цілої серії, яка живе й досі.
«Розробка ігор — це завжди проблеми». Історія випускника ХПІ, який став senior-геймдизайнером та автором коміксів, і тепер знає про ігри все
Геймдизайнер Андрій Заколодний з дитинства любить відеоігри та ще школярем намагався їх створювати. З переїздом в інше місто та вступом до університету це бажання дещо відійшло на другий план. Але в результаті життя склалося так, що Андрію вдалося попрацювати у відомих на весь світ студіях, прикласти руку до Assassin’s Creed Valhalla і дорости до senior-геймдизайнера, а паралельно ще й свій комікс англійською видати.
Про нюанси роботи в ігровій індустрії, різницю між Gameloft та Ubisoft, особисті прагнення до кращого, творчі пориви та багато іншого — у його історії.
З карети «швидкої» у Gamedev. Історія UX Requirements Lead в Ubisoft, яка потрапила в IT майже випадково
Колишня лікарка «Швидкої допомоги» Наталія Підлубна вже кілька років працює в Ubisoft. У свої 27 вона кардинально змінила професію ― з медика перекваліфікувалась в UX Requirements Lead. Вона тестує ігри на предмет ризиків для людей з фотосенситивною епілепсією. Чи допомагає їй медична освіта в роботі в Gamedev та як Наталя прийшла до того, аби змінити професію, ― у її розповіді.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі