💰🚀 USDT, BTC, ETH - це все просто купляється в Trustee Plus в пару кліків. Встановлюй 👉

Як правильно заповнити профіль в LinkedIn і на що звернути увагу: рекомендації кар'єрної консультантки

Кар'єрна консультантка Віолета Дзюбенко дала кілька порад кандидатам, що допоможуть пришвидшити офер. Її настанови стосуються правил заповнення профілю в LinkedIn та грамотного його використання для пошуку роботи.

Залишити коментар
Як правильно заповнити профіль в LinkedIn і на що звернути увагу: рекомендації кар'єрної консультантки

Кар'єрна консультантка Віолета Дзюбенко дала кілька порад кандидатам, що допоможуть пришвидшити офер. Її настанови стосуються правил заповнення профілю в LinkedIn та грамотного його використання для пошуку роботи.

«Заповніть ваш профіль в LinkedIn правильно, і рекрутери знаходитимуть вас самі», — радить Віолета.

Ось кілька корисних порад від фахівчині про те, як грамотно використовувати LinkedIn для пошуку роботи.

Стислий заголовок

Ваш заголовок повинен коротко відображати вашу основну роль та ключові навички. Коли ваш профіль висвічується в результатах пошуку, користувач бачить ваше прізвище, ім’я і заголовок.

За замовчуванням сюди пишеться ваша поточна посада і компанія, але ви можете змінювати його, дотримуючись ліміту у 120 символів.

Наприклад, якщо ви шукаєте роботу, можете вказати загальну назву вашої спеціальності + 2–3 ключові навички.

Найголовніше — не пишіть у заголовку те, що ви шукаєте роботу «looking for new opportunities».

Приберіть напис на фото «open to work» — це виглядає як крик про допомогу. Краще поставте відповідну галочку в налаштуваннях сторінки, щоб лише рекрутери це бачили й розуміли, що ви шукаєте роботу, без додаткового розголосу.

Навички та ключові слова

Соцмережа дозволяє додати 50 навичок і закріпити три основних. Рекрутери шукають саме за цими навичками, тому важливо додати їх на сторінку.

Чи потрібно навички підтверджувати? Так, соцмережа налаштована таким чином, що важлива взаємодія з іншими користувачами, профіль, в яких більше підтвердження навичок — ранжуються вище. Це підвищує до вас довіру інших людей зокрема роботодавців. Додатково включіть ключові слова, які є популярними у вашій галузі. Це полегшить пошук вас рекрутерами.

Розділ досягнення

Він призначений для того, щоб ділитися курсами, публікаціями, нагородами, проєктами, цінними результатами, вказати знання мови. І, якщо вам здається, що у вас немає ніяких досягнень, то потрібно краще пошукати. Подивіться на свою роботу з точки зору бізнесу, подумайте, які проблеми ви вирішували, кому заощадили час або гроші, яким ризикам запобігли.

Коли ви побачите скільки у вас дійсно є досягнень, у вас з’явиться та сама мотивація покращити ваш профіль LinkedIn.

Розділ рекомендації

Це чудова можливість показати роботодавцем ваші рекомендації без спеціального запиту. Тобто, вам не потрібно спеціально просити в якомусь окремому документі залишити рекомендацію, достатньо просто прописати цю рекомендацію в LinkedIn і не потрібно буде більше турбувати ваших колег. І ці рекомендації дійсно читають. Ви можете запросити таку рекомендацію у ваших колишніх колег, особливо, якщо ви ще досі працюєте в компанії. Також давайте зворотні рекомендації, адже вони висвічуються у вас в профілі LinkedIn.

«Відповідь ніби змучений людьми чат аі згенерив». Дизайнерка пожалілась що отримала відмову від рекрутера через незаповнений профіль у LinkedIn. Чи можливо таке?
«Відповідь ніби змучений людьми чат аі згенерив». Дизайнерка пожалілась, що отримала відмову від рекрутера через незаповнений профіль у LinkedIn. Чи можливо таке?
По темi
«Відповідь ніби змучений людьми чат аі згенерив». Дизайнерка пожалілась, що отримала відмову від рекрутера через незаповнений профіль у LinkedIn. Чи можливо таке?
«Ви слабкий і непрофесійний кандидат». HR поділилася історією про токсичний фідбек від потенційного роботодавці. У LinkedIn виникла бурхлива дискусія.
«Ви слабкий і непрофесійний кандидат». HR поділилася історією про токсичний фідбек від потенційного роботодавці. У LinkedIn виникла бурхлива дискусія.
По темi
«Ви слабкий і непрофесійний кандидат». HR поділилася історією про токсичний фідбек від потенційного роботодавці. У LinkedIn виникла бурхлива дискусія.
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
Кількість вакансій в IT з початком війни скоротилася, та шедеврів серед них не поменшало. dev.ua зазвичай попросить дизайнерку Анну Лазурко, яка регулярно публікує у своєму LinkedIn вакансії з дивними та кострубатими описами та вимогами, робити добірку з таких «шедеврів». Ось тут можна почитати першу, другу та третю таку добірку.  Цьоготижнева добірка створена dev.ua за допомогою добре відомого у LinkedIn хештегу #всратівакансії. Насолоджуйтеся! 
LinkedIn визначає профілі українців як «російські». Як провести «дерусифікацію» сторінки в мережі
LinkedIn визначає профілі українців як «російські». Як провести «дерусифікацію» сторінки в мережі
LinkedIn визначає профілі українців як «російські». Як провести «дерусифікацію» сторінки в мережі
Це призводить до того, що ваш профіль частіше показується російським HR-спеціалістам.
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Джунів, які шукають роботу, проходять купу співбесід та отримують відмови замість оферів, під час війни побільшало. А все тому, що до співбесід необхідно ретельно готуватися. dev.ua розпочинає серію матеріалів про те, що треба знати джунам для проходження співбесіди та отримання омріяного оферу від першого роботодавця. Маркетинг спеціаліст  IT-компанії Universe Катерина Скрипка розповіла, що треба знати та як вдало пройти співбесіду в IT-компанію маркетологам-початківцям.
«Я вигоріла настільки, що вже не могла дивитися на комп'ютер». Історія QA-інженерки про великі гроші, безглузді купівлі, вигорання та дауншифтинг
«Я вигоріла настільки, що вже не могла дивитися на комп'ютер». Історія QA-інженерки про великі гроші, безглузді купівлі, вигорання та дауншифтинг
«Я вигоріла настільки, що вже не могла дивитися на комп'ютер». Історія QA-інженерки про великі гроші, безглузді купівлі, вигорання та дауншифтинг
Хмельничанка Олена Шеліна ― айтішниця, яка настільки вигоріла на роботі, що вирішила покинути IT-сферу та докорінно змінити своє життя. За 9 років роботи в IT дівчина пройшла всі ступені кар’єрного зростання, змінила кілька компаній і навіть напрямів. Та прокинувшись одного ранку, вирішила, що більше не зможе виконувати свою роботу якісно. Дівчина переїхала в село, завела господарство та повністю змінила професію. Розповідаємо її історію.
3 коментарі

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.