🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉

Rockstar випустила другий трейлер GTA VI із вибухами та погонями

Студія Rockstar Games показала другий офіційний трейлер GTA VI з новою датою релізу. Відео демонструє класичний для серії ігровий процес за двох нових протагоністів.

Залишити коментар
Rockstar випустила другий трейлер GTA VI із вибухами та погонями

Студія Rockstar Games показала другий офіційний трейлер GTA VI з новою датою релізу. Відео демонструє класичний для серії ігровий процес за двох нових протагоністів.

«Джейсон і Люсія завжди знали, що всі карти — проти них. Але коли легка нажива йде не за планом, вони опиняються на найтемнішій стороні найсонячнішого місця в Америці, в центрі змови, що простягається через весь штат Леоніда та змушені покладатися один на одного більше, ніж будь-коли, якщо хочуть залишитися живими», — йдеться в офіційному описі розробників.

У відео показаний звичний для серії GTA геймплей, який сповнений пограбувань, перестрілок і карколомних місій, зазвичай, пов’язаних із пограбуваннями. В кінці трейлера вказана нова дата релізу GTA VI — 26 травня 2026 року.

Раніше студія запевняла, що сповнена рішучості випустити гру восени цього року, хоча багато інсайдерів і журналістів пророкували перенесення на 2026 рік. Проте зрештою Rockstar визнала, що їй потрібно більше часу, щоб забезпечити той рівень якості, який «очікують і заслуговують гравці».

У грудні минулого року американський журналіст видання Bloomberg і письменник Джейсон Шраєр заявив, що GTA VI стане найбільшою грою десятиліття й може стати «найприбутковішим розважальним продуктом усіх часів». За його даними, інші видавці прагнуть випустити свої проєкти якомога далі від релізу GTA VI, щоб не зашкодити їхнім продажам.

Нещодавно стало відомо, що компанія встановила новий фінансовий рекорд в ігровій індустрії — розробка GTA VI обійшлася дорожче, ніж будівництво найвищої будівлі у світі Бурдж-Халіфа.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Вартість розробки GTA VI перевищила кошторис будівництва хмарочоса Бурдж-Халіфа в Дубаї. Про яку суму мова? 
Вартість розробки GTA VI перевищила кошторис будівництва хмарочоса Бурдж-Халіфа в Дубаї. Про яку суму мова? 
По темi
Вартість розробки GTA VI перевищила кошторис будівництва хмарочоса Бурдж-Халіфа в Дубаї. Про яку суму мова? 
Студія колишнього продюсера  Rockstar представила геймплей гри MindsEye яка нагадує фантастичнішу версію GTA
Студія колишнього продюсера Rockstar представила геймплей гри MindsEye, яка нагадує фантастичнішу версію GTA
По темi
Студія колишнього продюсера Rockstar представила геймплей гри MindsEye, яка нагадує фантастичнішу версію GTA
Астрономічні продажі та «гра десятиліття». Відомий журналіст розповів яке майбутнє очікує GTA VI
Астрономічні продажі та «гра десятиліття». Відомий журналіст розповів, яке майбутнє очікує GTA VI 
По темi
Астрономічні продажі та «гра десятиліття». Відомий журналіст розповів, яке майбутнє очікує GTA VI
Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.