🚀 Trustee Plus - картка європейського банку і криптогаманець. Встанови додаток 👉
Олександр КузьменкоGameDev
12 грудня 2024, 10:59
2024-12-12
Українські розробники з Room 8 Studio потрапили в титри гри Indiana Jones and the Great Circle
Ігрова аутсорсингова компанія Room 8 Studio з України допомагала студії MachineGames із розробкою гри Indiana Jones and the Great Circle. Вона вийшла 9 грудня й здобула схвальні відгуки гравців та оглядачів.
«Щиро вітаємо MachineGames і Bethesda Softworks з неймовірним запуском. Ми не можемо дочекатися, щоб побачити, які нові таємниці, пригоди та стародавні секрети чекають на нас у цій захопливій главі франшизи про Індіану Джонса», — написали в акаунті Room 8 Studio в LinkedIn.
Indiana Jones and the Great Circle — це пригодницька гра, розроблена MachineGames і видана Bethesda Softworks. Вона заснована на франшизі про Індіану Джонса і має оригінальний сюжет, що спирається на серію фільмів. Сюжет гри розгортається між подіями фільмів «У пошуках втраченого ковчега» (1981) та «Індіана Джонс і останній хрестовий похід» (1989).
Як повідомляє Gamedev DOU, українські розробники співпрацювали з MachineGames над створенням анімацій. В титрах Indiana Jones and the Great Circle є 11 спеціалістів з Room 8 Studio, серед яких є продюсери, аніматори та ригери.
На агрегаторах оцінок metacritic та OpenCritic Indiana Jones and the Great Circle отримала 87 балів. У Steam гра має 91% схвальних відгуків гравців з понад 2000, а піковий онлайн гри сягнув понад 12 000 гравців. Це відносно невеликий показник, але проєкт також доступний у підписці Xbox Game Pass.
Утім, присутність у цій підписці не завадила українській грі S.T.A.L.K.E.R. 2 набрати понад 100 000 одночасних гравців, а на перших вихідних після релізу цей показник сягнув 120 000.
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.