💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
6 листопада 2023, 16:50
2023-11-06
S.T.A.L.K.E.R. 2 вже на фінальних стадіях розробки, а реліз досі запланований на початок 2024. Нові подробиці від авторів гри
Про це на Paris Game Week розповіли співробітники студії GSC Game World, PR-менеджер Захар Бочаров і ком’юніті-менеджер Євген Базаров, в інтерв’ю французькому блогеру Anomalous Dugout.
Як передає спільнота S.T.A.L.K.E.R. NEWS UA, система симуляції A-Life в S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl буде працювати в дечому схоже з попередніми іграми, але в більшому масштабі, бо це безшовний відкритий світ. За словами Бочарова, розробники ще «полірують» цю частину гри.
При цьому вони зустрілися з різними труднощами, щоб трансформувати стару мапу Зони в новий безшовний відкритий світ. Розробники намагалися оновити старі локації та змішати їх з новими й наповнити все це елементами з реальної Зони Відчуження.
Розробники стараються досягти високого рівня графіки. З технологічної точки зору, це вимагало від них використати потужності Unreal Engine 5 та SSD, щоб одночасно мати гарну картинку та високу швидкість завантаження мапи.
Звукове оточення підлаштовуватиметься під ігрову ситуацію й місцевість, а не буде простим ембієнтом на локації. Студія планує викласти більше саундтреків ближче до (і після) моменту виходу гри.
У Зоні буде більше аномалій і більше артефактів. Гравці побачать нові ефекти та цікаві поєднання різних артефактів, що пасуватимуть для різних стилів проходження.
Великий акцент в грі буде на історії та нелінійних елементах, тому гравець не зможе побачити все за одне проходження. S.T.A.L.K.E.R. 2 матиме численні кат-сцени, для цього розробники роблять багато motion-capture.
Розробники зустрілися з різними труднощами на своєму шляху, в тому числі з глобальною пандемією і війною росії проти України. За словами Бочарова, минулий рік довелося присвятити не розробці гри, а порятунку людей, яких було потрібно перемістити й знайти новий спосіб роботи. Після переїзду в новий офіс, розробники також потребували нової motion-capture студії та нової англійської локалізації для гри.
«Звичайно, є деякі люди, які не дуже хочуть, щоб ми зробили хорошу гру. Я говорю, можливо, про людей, які з країни, що веде війну проти України. Звичайно, ще є скептично налаштовані гравці, які „повірять тільки тоді, коли побачать“ і я розумію цей підхід і вони будуть приємно здивовані, коли гра вийде. Водночас є багато людей, які нас підтримують», — сказав PR-менеджер GSC Game World.
Він вважає, що студія перебуває на фінальних стадіях розробки гри. Майже весь контент вже є у грі, і розробникам залишився тільки етап «полірування». Рішення про попереднє перенесення S.T.A.L.K.E.R. 2 прийняли, щоб бути більш впевненими в даті випуску.
Пізніше розробники оголосять точну дату релізу. «Ми повним ходом йдемо до релізу», — впевнений Захар Бочаров.
Представники GSC Game World наголосили, що S.T.A.L.K.E.R. — це українська гра про Україну і подякували фанатам за підтримку протягом цих років.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.