💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
2 жовтня 2023, 15:42
2023-10-02
UPD. «Я не дуже добре підходжу для нової версії Epic». Сергій Гальонкін завершив роботу в Epic Games
Після 6 років і 2 місяців українець Сергій Гальонкін залишає посаду директора видавничої стратегії в Epic Games. Про це стало відомо з його LinkedIn, де вказано, що він припинив працювати на цій позиції з вересня 2023 року.
UPD від 16:50. Сергій Гальонкін опублікував лист, у якому офіційно повідомив про завершення роботи в Epic Games. У ньому він подякував колишнім колегам і CEO компанії Тіму Свіні за роботу над «Epic 4.0».
«Я також безмежно вдячний за щедрі пожертви в розмірі $144 млн, які Epic Games надіслала різним благодійним організаціям, щоби допомогти Україні в перші дні російського вторгнення у 2022 році», — написав Сергій, зазначивши, що Epic Games випередила деякі країни G7 у наданні допомоги.
Говорячи про причини покидання компанії, він заявив, що Epic Games перебуває на «шляху до перетворення з розробника ігор, творця рушіїв та видавця на платформу — Epic 5.0». За словами Гальонкіна, він «не дуже добре підходить» для нової версії Epic, якій потрібні «люди іншого типу».
Він також додав, що планує залишитися в ігровій індустрії.
Основна новина:
На те, що Гальонкін, ймовірно, покинув компанію Epic Games звернуло увагу видання Gamedev DOU. Крім оновлення інформації у своєму робочому профілі, він також написав у своєму акаунті в BlueSky: «З хороших новин — я тепер можу знову писати про відеоігри».
Раніше Сергій Гальонкін був головним редактором одного з перших українських журналів про ігри «Gameplay», який виходив у глянці російською мовою із серпня 2005 до червня 2010 року.
Він також відомий за створенням сервісу SteamSpy, який надавав корисну аналітичну інформацію про ігри завдяки API цифрового магазину Steam. Після того як Valve внесла зміни у свою політику конфіденційності, багато даних, на які опирався сервіс, стали прихованими, що вплинуло на точність його розрахунків.
У компанії Epic Games, відомій за популярним ігровим рушієм Unreal Engine та батлроялем Fortnite, Сергій Гальонкін почав працювати в лютому 2016 року як керівник видавничої діяльності у Східній Європі. Згодом він перейшов на позицію директора видавничої стратегії й працював над запуском конкурента Steam — Epic Games Store.
Минулого тижня в Epic Games відбулися суттєві скорочення, під які потрапили 16% персоналу — майже 900 співробітників. Зокрема компанія повністю звільнила розробників гри Fall Guys.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.